چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

نویسنده: سارا اخلاقی استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1403/2/30 ساعت 09:00:00 بازدید: 43 امتیاز 0 از 0 نظر

برای این که فرایند استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی و مطمئن انجام شود، باید استخراج مقاله را به دست افراد متخصص سپرد. با وجود اینکه استخراج مقاله از پایان نامه کار پیچیده و دشواری نیست، اما نیاز به مهارت بالایی دارد. اگر به دنبال این هستید که مقاله‌ای عالی و مطابق با استانداردهای بین المللی تهیه کنید، باید از دل پایان نامه مهمترین مباحث را خارج نمایید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

انتخاب این که چه مباحثی در پایان نامه از اهمیت بیشتری برخوردارند و تا چه میزان می‌توانند در کیفیت مقاله شما تاثیرگذار باشند، مسئله مهمی است که تنها با تجربه به دست می‌آید. محققان و کارشناسان ما در ایران تایپیست با سال‌ها تجربه در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه، با مهارت بالایی این فرایند را انجام می‌دهند. 

آن‌ها می‌دانند باید برای استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی چه اقداماتی انجام دهند و اصلا یک مقاله عالی از چه مشخصه‌هایی برخوردار است. محققان ما به شما کمک خواهند نمود تا به مقاله‌ای دست یابید که از بالاترین میزان کیفیت برخوردار بوده و مطابق با استانداردهای ژورنال مورد نظر شما است. با این کار شما می‌توانید با اطمینان اقدام به چاپ مقاله خود در مجلات ایرانی و بین المللی نمایید. 

بدون تردید تقویت رزومه تحصیلی شما با چاپ مقاله در مجلات بین‌المللی، موقعیت‌های شغلی و تحصیلی بهتری را در دانشگاه‌های معتبر دنیا برای شما فراهم خواهد نمود. پس برای این که به صورت کاملا تضمینی به یک مقاله معتبر دست پیدا کنید، بهتر است کار را به محققان ما در ایران تایپیست بسپارید. هدف ما، رضایت شماست و رضایت شما در دریافت مقاله تضمینی و با کیفیت نهفته است. پس کار را به دست متخصص خود بسپارید.

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی به چه معناست؟

ممکن است از خودتان بپرسید که منظور ما از استخراج مقاله تضمینی از دل پایان نامه چیست. باید به شما بگوییم مقالات که از پایان نامه‌ها تهیه می‌شوند، اصولا در بر گیرنده اطلاعات کاملی هستند. با این حال به صورت جزئی‌تر به این مباحث در مقاله پرداخته می‌شود. این که شما به دنبال چه نوع اطلاعاتی در مقاله خود هستید و هدفتان از نگارش مقاله چیست، مشخص می‌کند که باید از پایان نامه چه اطلاعاتی خارج کنید. 

از آنجایی که سبک نگارش مقالات و پایان نامه‌ها با هم تفاوت دارند، برای این که بتوان هدف اصلی را مشخص کرد، باید مهارت بالایی داشت. اگر ما به شما میگوییم محققان ما در ایران تایپیست به صورت تضمینی از پایان نامه برای شما مقاله استخراج می‌کنند، در واقع منظور ما دقیقا همین مسئله است. آن‌ها می‌دانند باید چه مباحثی را از پایان نامه خارج کرده و در مقاله بیان کنند. 

همچنین آن‌ها با فرایند دقیق استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی آشنا هستند و به صورت استاندارد و مطابق با دستورالعمل مجله مورد نظر شما مقاله را تهیه می‌کنند. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که چنین مقاله‌ای از هیچ نظر ایرادی نداشته و مطابق با استاندارد روز دنیا است. تنها در این صورت است که شما قادر خواهید بود با اطمینان مقاله خود را ترجمه کرده و در مجلات بین المللی آن را به چاپ برسانید. 

تضمینی بودن اطلاعات و داده‌های بیان شده در مقاله، از تجربه و مهارت کارشناسان و محققان ما در ایران تایپیست ناشی می‌شود. اگر خود شما اقدام به نگارش مقاله نمایید، بدون تردید با مشکلات زیادی مواجه خواهید شود. چون نمی‌دانید باید از کجا شروع کرده و به چه مسئله‌ای برسید. برای این که از بروز چنین مسئله‌ای جلوگیری کرده و در زمان خود نیز صرفه جویی بیشتری نمایید، بهتر است کار را به دست محققان باتجربه و حرفه‌ای ما در ایران تایپیست بسپارید.

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد

چه تعهداتی برای تضمین کیفیت مقاله وجود دارد؟

مقاله‌ای که توسط محققان ما در ایران تایپیست تهیه شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد، تا زمانی که در مجله و ژورنال مورد نظر شما به چاپ برسد، توسط ما پیگیری خواهد شد. ما این تعهد را به شما می‌دهیم که مقالات استخراجی ما از از پایان نامه ها، از کیفیت عالی برخوردارند. به این دلیل که کارشناسان ما با تمامی اجزا و بخش‌های مختلف یک مقاله استاندارد و مورد تایید آشنا هستند. 

محققان ما پیش از استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی، مقالات زیادی را در زمینه درخواستی شما مطالعه می‌کنند. همچنین، آن‌ها در مورد ژورنال انتخابی شما اطلاعاتی دریافت می‌کنند تا بررسی نمایند که مجله مورد نظر چه استانداردهایی برای مقاله با کیفیت خود در نظر دارد. پس از انجام بررسی‌های لازم، ما مقاله‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهیم که تمامی ویژگی‌های عالی یک مقاله معتبر را داشته باشد. 

ما به شما تضمین می‌دهیم که مقالات استخراجی در تمامی بخش‌ها از انسجام متن برخوردار باشند. همچنین بتوان آن را با کیفیت بالا ترجمه کرده و به چاپ رساند. عنوانی که برای مقالات توسط محققان ما انتخاب می‌شوند، طبق استاندارد کوتاه و در عین حال مرتبط با موضوع مقاله خواهد بود. شما می‌توانید بعد از ارسال مقاله تهیه شده به ژورنال مورد نظر و دریافت تایید از سوی آن‌ها، دریابید که مقاله تا چه میزان از کیفیت بالا برخوردار است. 

در نهایت اگر فرایند استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی مطابق با درخواست شما نباشد یا این که توسط شما تایید نشود، کارشناسان دیگر ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا مشکل را برطرف سازید. ما از آغاز فرایند استخراج مقاله تا زمان انتشار مقاله در مجله همراه شما خواهیم بود تا مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نشود. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر مقاله در یک مجله‌ای به چاپ نرسید، دلیل بر بی‌کیفیت بودن مقاله نیست؛ می‌توان مقاله را در مجله دیگری به راحتی چاپ کرد. پس حتما به این مسئله نیز توجه نمایید.

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

کیفیت بالای مقالات خارج شده از پایان نامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی شامل ویرایش و بازبینی می‌شود؟

محققان ما در ایران تایپیست نه تنها در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی خدمات عالی و مطلوبی به شما ارائه می‌کنند، بلکه به شما این امکان را می‌دهند که در صورت‌عدم رضایت از انجام کار، از ایشان درخواست بازبینی داشته باشید. اگر از نظر شما بیان عنوانی در متن مقاله ارتباطی با اصل موضوع نداشته باشد، می‌توانید از کارشناس مربوطه درخواست ویرایش آن بخش از مقاله را نمایید. 

البته لازم به ذکر است که تمامی محققان و کارشناسان ما با اصول اصلی استخراج مقاله از پایان نامه آشنا هستند. از این رو در بیشتر مواقع مقاله تهیه شده دیگر نیازی به بازبینی و ویرایش نخواهد داشت. مگر آن که مجله مورد نظر شما در اصلاحیه ای، بندی را به عنوان دستورالعمل یا قانون جدید بیان نموده باشد که از نظر محققان ما دور مانده است. در این حالت مقاله شما نیاز به ویرایش و بازبینی خواهد داشت. 

محققان ما بعد از استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی، در زمینه ترجمه تخصصی مقاله، تنظیم فرمت مقاله با فرمت مجله مورد نظر و ویرایش گرامری مقاله انگلیسی، خدمات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. شما می‌توانید با مناسب‌ترین میزان هزینه، به مقاله استاندارد و با کیفیت دست یابید. نه تنها آن را در مجله داخلی منتشر نمایید، بلکه برای ژورنال‌های خارجی هم ارسال کرده تا در مجلات خارجی و بین المللی هم به چاپ برسد. 

کارشناسان ایران تایپیست بهترین خدمات را در زمینه نگارش، استخراج، ترجمه و ویرایش مقاله در اختیار شما قرار می‌دهند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به صرف زمان طولانی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقاله‌ای معتبر و تضمینی دست یابید. سپس با اطمینان مقاله مورد نظر را به چاپ رسانده و روزمه تحصیلی خود را تقویت نمایید. بدون تردید انجام این کار برای شما نتایج عالی و مثبتی به همراه خواهد داشت.

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

بازبینی و بازنگری مقاله بعد از استخراج از پایان نامه

هزینه استخراج مقاله از پایان‌نامه به‌صورت تضمینی چقدر است؟

میزان هزینه‌ای که شما برای استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی پرداخت می‌کنید، بدون تردید در برابر هزینه‌ای که باید برای نگارش پایان نامه بپردازید، اصلا قابل پذیرش نیست. شما زمان زیادی را صرف می‌کنید تا پایان نامه خود را تهیه کنید و در دانشگاه از آن دفاع نمایید. حال اگر آن را تبدیل به مقاله نکرده و به چاپ نرسانید، عملات تمامی زحمات شما هدر خواهد رفت. 

به خاطر داشته باشید که رزومه تحصیلی شما تنها زمانی می‌تواند عالی و قوی باشد، که بیشترین میزان مقاله با نام شما در آن به ثبت رسیده باشد. به همین دلیل شما نیاز دارید که برای تقویت رزومه تحصیلی خود، از محققان ایران تایپیست کمک بگیرید و از نظر علمی سابقه خود را ارتقا بخشید. برای رسیدن به چنین هدفی، شما تنها کافیست هزینه ناچیزی بپردازید و در عمل، به مقاله استاندارد و تضمینی دست یابید. 

میزان هزینه تقریبی برای استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی در ایران تایپیست، بیش از ۴۵۰ هزار تومان خواهد بود. البته این میزان هزینه هر سال بسته به برخی متغیرها تغییر خواهد کرد. اما در حال حاضر ساده‌ترین مقالاتی که از پایان نامه‌ها خارج می‌شوند، در مقطع کارشناسی ارشد بیش از ۴۵۰ و در مقطع دکتر بیش از ۶۵۰ هزار تومان هستند. 

شما با پرداخت این میزان هزینه نه تنها می‌توانید به یک مقاله معتبر دست پیدا کنید، بلکه می‌توانید از خدمات مشاوره در انتخاب مجله مناسب و مشاوره در روند چاپ مقاله در مجله نیز، از کارشناسان حرفه‌ای ما در ایران تایپیست بهره‌مند شوید. اگر تمایل داشته باشید که روند چاپ مقاله توسط کارشناسان و محققان ما در مجله پیگیری شود، می‌توانید این مسئله را در زمان ثبت سفارش، قید بفرمایید.

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

چه مدت زمانی برای استخراج مقاله از پایان‌نامه به‌صورت تضمینی نیاز است؟

اصولا برای تعیین زمان استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی، به میزان فوریت شما توجه می‌شود. اگر نیاز به دریافت مقاله فوری داشته باشید، باید هزینه بیشتری بپردازید. البته این به معنای بی‌کیفیت بودن مقاله استخراج شده نخواهید بود؛ زیرا محققان ما چه به صورت فوری و چه در حالت عادی، مقاله‌ای را برای شما تهیه خواهند نمود که از بالاترین میزان کیفیت برخوردار باشد. 

شما می‌توانید به صورت تضمینی در هر مدت زمانی که بخواهید، به مقاله مورد نظر خود دست یابید. این نکته را به خاطر داشته باشید که میزان تخصص و مهارت کارشناسان و محققان ما در ایران تایپیست، مانع از عدم کیفیت مقاله تهیه شده خواهد شد. پس می‌توانید با اطمینان استخراج مقاله از پایان نامه خود را به کارشناسان و محققان باتجربه و حرفه‌ای ما بسپارید. 

در حالت معمول برای استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی، یک هفته تا ۱۰ روز زمان لازم خواهد بود. البته این مدت زمان بسته به این که مقاله در چه زمینه‌ای بوده و تا چه میزان از حساسیت برخوردار است، می‌تواند متغیر باشد. برای این که بتوانید نسبت به مدت زمان دقیق استخراج مقاله از پایان نامه اطلاعات کسب کنید، بهتر است با کارشناسان ما در ایران تایپیست ارتباط برقرار نمایید. 

شما می‌توانید هم به صورت معمول و هم به صورت فوری، درخواست استخراج مقاله تضمینی از پایان نامه را در ایران تایپیست به ثبت برسانید. در نهایت محققان ما بسته به زمانی که توسط شما تعیین شده است، مقاله معتبری از پایان نامه خارج نموده و در اختیار شما قرار خواهند داد. اگر بعد از دریافت مقاله، نیاز به بازبینی و ویرایش داشته باشید، کارشناسان ما شما را یاری خواهند نمود.

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

فرایند استخراج مقاله از پایان نامه در کوتاه ترین زمان

جمع بندی 

استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی و با کیفیت که مطابق با استاندارد ژورنال‌های بین المللی باشد، نیاز به زمان طولانی ندارد. آنچه نیاز دارد، مهارت و تجربه بالای محققی است که اقدام به استخراج چنین مقاله‌ای می‌نماید. برای این که بتوانید بدون مشکل مقاله خارج شده از پایان نامه خود را در مجله‌های بین المللی به چاپ برسانید، نیاز دارید تا فرایند استخراج مقاله از پایان نامه را به افراد حرفه‌ای و باتجربه بسپارید. محققان ما در ایران تایپیست می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. 

آن‌ها با سال‌ها تجربه در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه تضمینی، با تمامی استانداردهای لازم آشنا هستند و با نهایت دقت مقاله را تهیه می‌کنند. همچنین محققان ما تمامی جزئیات دقیق درخواست کاربر را بررسی نموده و مطابق با درخواست ایشان مقاله را ویراستاری می‌کنند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که به دنبال ارتقای علمی و تقویت رزومه تحصیلی خود هستید، برای این که در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید، بهتر است فرایند استخراج مقاله را از پایان نامه خود به ما بسپارید. 

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین مقاله را تهیه نموده و در مجله مورد نظر خود به چاپ برسانید. البته باید مد نظر داشته باشید که استانداردهای خاص مجله مورد نظر شما چیست، تا ما دقیقا مطابق با همان استانداردها مقاله تهیه شده را در اختیار شما قرار دهیم. با ما سطح علمی خود را ارتقا بخشید و منتظر دریافت دعوتنامه تحصیلی و شغلی از بهترین دانشگاه‌های بین المللی باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجویی استخراج مقاله از پایان نامه تبدیل پایان نامه به کتاب هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

ممکن است مقاله‌ای که شما برای مجله‌ای ارسال می‌کنید، از سوی داوران به دلایلی همچون نوع نگارش و مسائل فنی و علمی رد شود. می توانید مقاله را در مجله دیگری به چاپ برسانید.

اصولا مدت زمان چاپ مقاله بعد از استخراج، در نامه پذیرش ارسالی از طرف مجله به اطلاع شما خواهد رسید. با این حال تاخیر در چاپ مقاله، امری طبیعی بوده و نباید در مورد آن دچار نگرانی شد.

پس از استخراج مقاله، نوبت به داوری و پیگیری فرایند چاپ مقاله می‌رسد. در این مرحله اگر مقاله نیاز به اصلاح یا ویرایش داشته باشد، مشخص شده و می‌توان بر روی آن بازبینی هم انجام داد

فرایند کلی برای استخراج مقاله از پایان نامه به صورت تضمینی، شامل تعیین مقدمه، طرح بحث، نتیجه گیری و ارجاعات می‌شود. لازم است این ساختار در تمامی مقالات استاندارد رعایت گردد.


نویسنده: سارا اخلاقی استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1403/2/30 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 43 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نگارش مقاله از پایان نامه تضمینی چاپ مقاله از پایان نامه تضمینی مقاله از پایان نامه حرفه ای سفارش نگارش مقاله از پایان نامه سایت اسخراج مقاله از پایان نامه تضمینی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :