پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ارائه خدمات خلاصه نویسی برای انواع دروس تخصصی و عمومی

نویسنده: هدی خباز خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 20:00:00 بازدید: 398 امتیاز 5 از 1 نظر

انواع خلاصه نویسی دروس تخصصی و عمومی برای تمامی دانشجویان رشته های مختلف در مجموعه ایران تایپیست انجام میشود. مجموعه ایران تایپیست برای ارائه خدمات کامل خلاصه نویسی دروس در هر فرمتی که ارائه گردند،  متخصصین رشته های مختلف را در این مجموعه  گرد هم آورده است؛ این افراد کسانی می باشند که در کنار دانش مورد نظر تجربه کافی را نیز در این زمینه دارند، آنان به مطالب دروسی که برای خلاصه نویسی قبول می نمایند تسلط داشته، لذا به خوبی می دانند در میان انواع خلاصه نویسی کدام روش مناسب می باشد.

 باید توجه کرد برای خلاصه نویسی دروس با توجه به حجم مطالب از یک سو و وجود توضیحات بسیار جهت یادگیری و آموزش، روشی باید بکار رود که در عین حال هم حاوی مطالب مهم باشد و توضیحات اضافی را حذف نماید و هم پیوستگی مطالب نیز حفظ گردد.

این خلاصه نویسی ها باید کمک کنند مخاطب با خواندن مطالب، در آزمون ها و امتحانات، سوالات مختلف را پاسخ دهند. در این میان باید پذیرفت هر چه قدر توضیحات اضافی در متن کمتر باشد خلاصه نویسی راحت تر می باشد، لذا خلاصه نویسی دروس با توجه به حجم بالایی که دارند دشوارتر است؛ بنابراین دانشجویان و دانش آموزان ترجیح می دهند جهت خلاصه نویسی دروس به مجموعه ای مانند ایران تایپیست مراجعه نمایند تا متخصصین مجموعه نیز با توجه درس و زمینه آن، روش خلاصه نویسی درست را انتخاب کنند.

متخصصین ایران تایپیست درس را مطالعه نموده، نکات مهم را یادداشت برداری و استخراج می کنند، سپس این مطالب را در قالب نقشه ذهنی که در ذهن ترسیم نموده اند با رعایت پیوستگی در امتداد هم قرار می دهند تا یادگیری کامل اتفاق افتد.

رسالت چکیده نویسی در حقیقت کمک به  یادگیری متن در حجم های مختلف است؛ این تکنیک قرار است با حذف توضیحات اضافه به برجسته شدن نکات طلایی بینجامد تا  به خوبی تمرکز  مخاطب افزایش یابد.

قابل ذکر است متخصصین این مجموعه به انواع روش های خلاصه نویسی مسلط می باشند و بنابر درخواست مشتری نیز روش خواسته شده را می توانند پیاده نمایند.

ارائه خدمات خلاصه نویسی برای انواع دروس تخصصی و عمومی

هزینه انواع خلاصه نویسی

 

سوالات متداول

بر اساس موضوع دروس تخصصی و عمومی، متخصص حرفه ای در میان انواع خلاصه نویسی، روش مناسب را انتخاب می کند.

بله، ایران تایپیست همه انواع خلاصه نویسی که  برای دروس تخصصی و عمومی به کار می روند را تضمین کیفیت می کند.

همه مشتریان وقتی در سایت ایران تایپیست خلاصه نویسی دروس را  ثبت سفارش میکنند، میتوانند مطمئن باشند انواع خلاصه نویسی به درستی انتخاب و اجرا می شوند.

بله، در ایران تایپیست به علت حضور  متخصصین، انواع خلاصه نویسی برای دروس همه رشته ها کاربرد دارد.


نویسنده: هدی خباز خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 398 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خدمات آنلاین خلاصه نویسی خلاصه نویسی دروس تخصصی خلاصه نویسی دروس عمومی انواع متد خلاصه نویسی خلاصه نویسی حرفه ای

دیدگاه کاربران

نیک پی | 1400-6-30 ساعت 08:43:54 امتیاز :

اگه چکیده های شما نبود من واقعا برای امتحاناتم نمیتونستم آمادگی لازمو داشته باشم.ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :