پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اختلاف قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و ساده

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 10:54:34 بازدید: 464 امتیاز 4 از 1 نظر

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته با هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی عمومی در موسسه ایران تایپیست متفاوت می باشد. به طور کلی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته بیشتر از ترجمه متن های عمومی می باشد زیرا کار مترجمان متن های تخصص و پیشرفته سخت تر از متن های عمومی می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

البته ناگفته نماند که متن های پیشرفته در موسسه ایران تایپیست به دو دسته تخصصی و تخصصی ویژه تقسیم می شوند. به طور مثال در سال 1399 هزینه ترجمه متن های عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه برای سفارش هایی که تعداد صفحات آنها بین 1 الی 9 می باشد به ازای هر صفحه 250 کلمه ای، به ترتیب برابر 6250، 11750 و 16250 تومان می باشد. به طور جزئی تر در متن های عمومی هزینه هر کلمه 25 تومان و برای متن های تخصص و تخصصی ویژه به ترتیب برابر 47 و 65 تومان می باشد.

البته مجموعه ایران تایپیست برای سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته طولانی تخفیف های ویژه ای را نیز در نظر می گیرد. این مجموعه بر اساس تعداد صفحات سفارش بین 3 تا 13 درصد تخفیف به مشتریان خود می دهد. به عنوان مثال اگر شما یک سفارش 90 صفحه ای داشته باشید، مجموعه ایران تایپیست به سفارش شما 7 درصد تخفیف در سال 1399 خواهد داد. به عبارت دیگر هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی در ایران تایپیست برای سفارش 90 صفحه ای به ازای هر صفحه 250 کلمه ای برابر 10925 تومان می باشد. بنابراین اگر سفارش شما 90 صفحه باشد به ازای هر صفحه حدود 825 تومان تخفیف داده خواهد شد. البته این را در نظر داشته باشید که نرخ تخفیف برای تمامی متون یکسان نیست و تعیین دقیق نرخ توسط کارشناسان مربوطه انجام خواهد شد. البته شما می توانید سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته را نیز به صورت فوری درخواست دهید که هزینه دستمزد در اینگونه سفارش ها دو برابر سفارش ترجمه در حالت عادی می باشد. از مزیت سفارش های فوری می توان به تحویل سریع این سفارش ها اشاره کرد. مترجمان، مدیریت و کارشناسان ایران تایپیست تمامی تلاش خود را می کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه کنند.

اختلاف قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و ساده

ترجمه فارسی به انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه سریع

سوالات متداول

هزینه ترجمه متون تخصصی نسبت به متن های عمومی بیشتر می باشد

بله، تمامی هزینه های ترجمه در مجموعه ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشد زیرا مدیریت این مجموعه با سیاست گذاری های صحیح توانسته است که سفارش ها را در مدت زمان کوتاه، هزینه مناسب و کیفیت بالا به مشتریان تحویل دهد.

هزینه دستمزد مترجمان در سفارش های فوری نسبت به سفارش های معمولی 2 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

هزینه نهایی سفارش های در ایران تایپیست بر اساس تعداد کلمات سفارش مورد نظر و میزان سختی کار ترجمه توسط کارشناسان ایران تایپیست تعیین می گردد.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 10:54:34 تعداد بازدید: 464 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی نرخ ترجمه پیشرفته فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان قیمت محاسبه آنلاین هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی تعرفه ترجمه پیشرفته فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

محمدابراهیم ستوده | 1400-9-6 ساعت 09:53:25 امتیاز :

هر دفعه که قیمتاتونو میبینم هنگ میکنم. امیدوارم سایتتون همیشه پابرجا باشه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :