جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا رفرنس نویسی و منبع نویسی به صورت دستی میسر است؟

نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/10 ساعت 16:00:00 بازدید: 779 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش هایی همچون رفرنس نویسی و منبع نویسی را می توان هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای مختلف انجام داد. اما در صورتی که بخواهید منبع نویسی یا رفرنس نویسی را به صورت دستی انجام دهید؛ می بایست حتما دقت نظر بسیار زیادی به خرج داده و با حساسیت بالایی رو به اجرای این فرآیند آورید تا هیچ گونه عیب و ایرادی در روند کار شما به وجود نیاید. اینجاست که به علت دوری از این معضل هر یک از پژوهشگران و دانشجویان مقاطع مختلف درصدد انجام رفرنس نویسی و منبع نویسی مقالات، پایان نامه و کتاب های خود به صورت خودکار با استفاده از نرم افزارهای رایگان و غیر رایگانی هستند که با استفاده از آن ها می توان بدون کمترین عیب و ایرادی، سفارش های رفرنس نویسی را به خوبی پیش برد تا در ادامه هیچ گونه مشکلی برای پژوهشگر در پروسه چاپ کتاب و مقاله خود یا دفاع از پایان نامه وی پیش نیاید. ضمن اینکه رفرنس نویسی و منبع نویسی اگر به صورت خودکار انجام شود؛ پروسه رفرنس نویسی هر یک از تالیف های مختلف یک پژوهشگر را با سرعت و سهولت بیشتری به پیش می برد. اما در صورتی که هر دانشجو و پژوهشگری بنا به دلایل مختلف اقدام به شیوه دستی و نگارش منابع و رفرنس های استفاده شده در کتاب ها، مقالات و پایان نامه خود کند؛ با توجه به حساسیت بالا در انجام منابع نویسی معمولا زمان بیشتری را صرف این کار می کنند و امکان آزمون و خطا در آن بسیار بیشتر از روش خودکار می باشد. بنابراین هر چند که روش دستی رفرنس نویسی و منبع نویسی میسر می باشد؛ اما بهتر است بیشتر از روش خودکار استفاده شود. در هر صورت شما می توانید سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا با بالاترین کیفیت ممکن بدون کمترین عیب و ایرادی سفارش های رفرنس نویسی شما را به خوبی به سرانجام برسانند.

آیا رفرنس نویسی و منبع نویسی به صورت دستی میسر است؟

رفرنس نویسی و منبع نویسی به صورت دستی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیصفحه آراییکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

بله؛ چنین امکانی برای شما میسر می باشد. 

بله؛ به ویژه در پروژه های با حجم بسیار زیاد که از منابع مختلفی در آن استفاده شده است؛ امکان هر گونه عیب و ایرادی در روند رفرنس نویسی وجود دارد. 

برای این منظور بهتر است به جای انجام رفرنس نویسی به صورت دستی از روش خودکار با استفاده از نرم افزارهای مختلف استفاده کرد.

هلدینگ ایران تایپیست که سابقه انجام رفرنس نویسی هم به صورت دستی و هم خودکار با بالاترین کیفیت ممکن و بدون کمترین عیب و ایراد را در کارنامه خود ثبت کرده است؛ یکی از بهترین مراکز در این زمینه به شمار می آید. 


نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/10 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 779 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: منبع نویسی به صورت دستی رفرنس نویسی دستی رفرنس دهی دستی ارجاع دهی دستی رفرنس نویسی بدون نرم افزار

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :