یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا تمامی سفارش های بازنویسی تضمین میشوند؟

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/15 ساعت 09:00:00 بازدید: 396 امتیاز 0 از 0 نظر

در امر پارافریز و بازنویسی یکی از مواردی که بین مشتری و بازنویسنده دیوار اعتماد ایجاد می‌کند ضمانت محتوا است. محتوایی که بازنویسنده به شخص مشتری تحویل می‌دهد باید از هر جهت تضمین شده باشد. یعنی مشتری بتواند با خیالی راحت محتوا بازنویسی شده را استفاده کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

این محتوا می‌تواند یک مقاله سئو‌شده برای سایت و یا یک مقاله علمی ده صفحه‌ای برای دانشگاه باشد. در هر صورت محتوا بازنویسی‌شده باید از هر لحاظ تضمین شده باشد. اما منظور از محتوا تضمین شده چیست؟ چه زمانی می‌توانیم در مورد کیفیت محتوا بازنویسی شده نظر قطعی دهیم؟ زمانی می‌توانیم کیفیت محتوا بازنویسی شده را تضمین کنیم که چنین مشخصاتی داشته باشد:

  • توسط افراد متخصص بازنویسی‌شده باشد
  • درصد کپی و احتمال سرقت ادبی در آن کمتر از 3% باشد
  • به متن اصلی که محتوا از روی آن بازنویسی شده است شباهت نداشته باشد
  • جمله‌بندی‌های متن بازنویسی شده متفاوت از متن اصلی باشند
  • تمامی تکنیک‌های بازنویسی روی متن بازنویسی شده پیاده شده باشند

زمانی که شخص یا مرکزی بتواند محتوایی با چنین ویژگی‌هایی نگارش کند، می‌توانیم بگوییم که آن مقاله یک مقاله تضمین شده است. و مقاله‌‎ای است که مشتری می‌تواند در زمینه‌های مختلف از آن بهره ببرد. اما دلیل بهره‌مندی از یک محتوا تضمین شده چیست؟ محتوایی که با توجه به ویژگی‌های محتوا بازنویسی‌شده نگارش نشده باشد نمی‌تواند در عرصه علم و تجارت دیجیتال رقابت کند. برای مثال شما در صدد تولید محتوا متنی برای سایت فروشگاهی‌تان هستید.

زمانی که شما محتوا کپی و غیراصولی در سایت بارگذاری کنید، در کسب نمره گوگل ناموفق خواهید بود. چرا که گوگل آن متن را به عنوان یک محتوا کپی شده تشخیص می‌دهد. اما نگران چنین مسائلی نباشید. مجموعه ایران تایپیست اینجاست تا به شما در آماده سازی مقالات باکیفیت کمک کند. مقالاتی که این مرکز به مشتری تحویل می دهد 100% تضمین شده هستند.

آیا تمامی سفارش های بازنویسی تضمین میشوند؟

پارافریز و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنصفحه آراییویراستاری

سوالات متداول

تمامی سفارش‌هایی که در مجموعه ایران تایپیست تهیه و آماده می شود را افراد متخصص به انجام می‌رسانند. در این حالت ایران تایپیست قادر است تا کیفیت مقاله‌های ارائه شده را تضمین کند.

تمامی مقاله‌هایی که در ایران تایپیست و توسط تیم ایران تایپیست آماده می‌شود تضمین شده هستند. از این رو هزینه تمامی مقالات نسبت به استانداردهای خاصی شرکت برآورد می‌شود.

چنانکه در از رشته پارافریز و بازنویسی سررشته‌ای ندارید نمی‌توانید در این حوزه موفق عمل کنید. چرا که پارافریز و بازنویسی نیازمند تبحر، مهارت، دانش و تجربه کافی است.

مقاله تضمین شده مقاله‌ای است که یونیک باشد، کپی نباشد، باکیفیت باشد، در راستای متن مبدا باشد، جمله‌بندی‌های صحیحی داشته باشد و علائم نگارشی در تمام طول متن بازنویسی‌شده رعایت شده باشد.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/15 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 396 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: پارافریز بازنویسی پارافرایز بازنویسی تضمینی پارافریز تضمینی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :