جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا تعرفه ترجمه تخصصی لغات در رشته‌های مختلف با هم فرقی دارد؟

نویسنده: مینا رسولی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 537 امتیاز 5 از 1 نظر

موضوعات مختلفی در هزینه ترجمه تخصصی لغات تاثیر می‌گذارند و نمی‌توان تعیین تعرفه ترجمه را تنها به یک عامل ربط داد؛ برای مثال تعداد کلمات و لغاتی که برای ترجمه تخصصی لغات انتخاب می‌شوند، یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده تعرفه ترجمه هستند؛ اما عوامل دیگری نیز دخیل هستند. یکی از عوامل مهمی که باعث می‌شوند تا تعرفه متفاوتی برای ترجمه تخصصی لغات در نظر گرفته شود، حوزه‌ی تخصصی مرتبط با این لغات است. مطمئنا ترجمه تخصصی لغات رشته‌ی مهندسی برق نسبت به رشته‌ی ادبیات، به تخصص و مهارت بیشتری نیاز دارد و مترجمان برای انجام کار ترجمه این لغات به شکل دقیق و با کیفیت بالا، باید تخصص بالایی در حوزه این رشته داشته باشند تا بتوانند کیفیت ترجمه این لغات را تضمین کنند.

به همین دلیل منصفانه است که هزینه‌ای که برای ترجمه تخصصی لغات مرتبط با رشته‌های تخصصی همچون رشته‌های مختلف پزشکی و یا رشته‌هایی دیگر مثل مهندسی برق یا مکانیک دریافت می‌شود، به نسبت رشته‌های دیگر که کمتر تخصصی هستند بیشتر شود. بنابراین هنگام ثبت سفارش ترجمه لغات تخصصی در سایت ایران تایپیست، باید به حوزه‌ی تخصصی مرتبط با این لغات نیز توجه داشته باشید. در واقع باید در نظر بگیرید که در این سایت معتبر برای ترجمه لغات تخصصی با موضوعات مختلف، مترجمانی متخصص و مسلط انتخاب می‌شوند که دانش و مهارت آن‌ها در رابطه با موضوع این لغات بوده و یا دارای تجربه کافی در زمینه ترجمه چنین لغاتی بوده و می‌توانند کار ترجمه را با کیفیت بالا و به شکل دقیق انجام دهند. به همین دلیل هزینه ترجمه لغات مرتبط با موضوعات مختلف توسط چنین مترجمانی، با توجه به مهارت و تخصص بالایی که دارند و همچنین با توجه به موضوعات مورد نظر متفاوت خواهد بود. به طور خلاصه می‌توان گفت که با توجه به تعداد لغات، زبان ترجمه، زمان ترجمه و حوزه تخصصی مورد نظر متغیر است.

آیا تعرفه ترجمه تخصصی لغات در رشته‌های مختلف با هم فرقی دارد؟ 

تعرفه ترجمه تخصصی لغات در رشته‌های مختلف

سوالات متداول

هزینه ترجمه بر حسب تعداد لغات، زبان ترجمه، زمان ترجمه و حوزه تخصصی مورد نظر متغیر است.

بله. با توجه به این که لغات به چه رشته‌ای مرتبط هستند، هزینه ترجمه متفاوت است.

بله. امکان پرداخت قسطی در ایران تایپیست و در دو مرحله پرداخت وجود دارد.

زبان مبدا و مقصد ترجمه، از جمله عوامل تعیین کننده هزینه ترجمه هستند.


نویسنده: مینا رسولی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 537 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تعرفه ترجمه تخصصی لغات هزینه ترجمه تخصصی لغات نرخ ترجمه تخصصی کلمات قیمت ترجمه تخصصی لغات دستمزد ترجمه تخصصی واژگان

دیدگاه کاربران

سمیرا یگانه | 1400-8-8 ساعت 09:06:49 امتیاز :

هزینه هاتون فکر کنم از همه جا ارزونتره. چندبار سفارشم همیشه با قیمتای خوب بودن

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :