چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی شامل ضمانت نیز میشود؟

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:26:26 بازدید: 897 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی نیز مانند هر خدمت دیگری در ایران تایپیست جهت اطمینان و کسب رضایت کاربران تضمین میشود، اگرچه مترجمان این مجموعه همگی به طور تخصصی فعالیت می کنند.

 انتخاب مترجمین بر اساس تخصص سبب شده است در همان ابتدای کار ترجمه تخصصی زبان انگلیسی تضمین شود، هرکسی در تخصص خود به جملات و نکات تسلط بیشتری دارد، لذا سرعت کار او به طبع بیشتر خواهد بود. هر زمینه ای اصطلاحات ویژه و تخصصی خود را دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از سوی دیگر در ایران تایپیست  جهت ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی مترجمین تنها بر اساس مدارک انتخاب نمیشوند، در این مجموعه آزمون های سه گانه ای از مترجمین گرفته میشود تا اطمینان حاصل گردد وی از توانایی و مهارت لازم برخوردار میباشد. دانش تخصصی در کنار آشنایی کامل به زبان انگلیسی معیارهای اساسی هستند که طی داوری های سختگیرانه سنجیده میشوند.

همچنین قبل از شروع کار برای اطمینان خاطر سفارش دهنده نمونه کارهای مترجم نیز قابل ارسال می باشد تا قبل از فرآیند سفارش گذاری فرایند تضمین کار شروع گردد.

کار بر اساس تخصص ارجاع شده و در زمان تخمینی به مترجم اعلام میگردد. اگر ترجمه انجام شده توسط کاربر تایید نگردد، ایرادی در کیفیت کار مشاهده شود، ویرایش بلافاصله انجام میگیرد و اگر همچنان کاربر از ترجمه کار مترجم رضایت نداشته باشد سفارش به مترجم دیگری ارجاع می شود، تا بدین ترتیب ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی تضمین شود.

ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی

کیفیت ترجمه تخصصی زبان انگلیسی

البته در این میان این نکته مدنظر میباشد که رضایت همه افراد ممکن است جلب نشود؛ بنابراین در صورتی که همچنان ترجمه متن مورد پسند سفارش دهنده نباشد، مبلغ وی عودت داده خواهد شد.

در ایران تایپیست باور بر این است رضایت سفارش دهنده همیشه در اولویت میباشد؛ زیرا رضایت خاطر او ادامه حیات مجموعه و افزایش اعتبار آن را در میان سایتهای دیگر تضمین می نماید. ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی در هر زمینه ای که باشد مورد تضمین ایران تایپیست است تا رضایتتان جلب شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصیسفارش آنلاین ترجمه فوری

سوالات متداول

در ایران تایپیست سه بخش از کتاب توسط سه مترجم متفاوت ترجمه می شود و رایگان در اختیارتان قرار میگیرد تا انتخاب کنید.

بله با توجه به توضیحاتی که در متن نیز داده شد در ابتدا کار ویرایش میشود و یا به مترجم دیگری ارجاع میشود و در صورت عدم رضایت هزینه عودت داده میشود.

در ایران تایپیست مترجمین همگی تخصصی انتخاب میشوند و قبل از شروع کار آزمونهای سه گانه ای را می دهند. اگر ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی متن شما مورد رضایت نباشد به سرعت ویرایش می شود.

اگر ترجمه فایل های ارسالی مشکل اساسی داشته باشند که مورد تایید شما نباشد و با ویرایش قابل قبول نباشد؛ بله امکان تغییر مترجم وجود دارد.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:26:26 تعداد بازدید: 897 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی با کیفیت ضمانت ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی ارزان ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی فوری سایت ترجمه تخصصی به زبان انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :