یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا برای بازنویسی یا پارافریز متن نیاز به مهارت خاصی است؟

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/4 ساعت 18:00:00 بازدید: 331 امتیاز 0 از 0 نظر

هر حرفه و عملی که هر انسان هوشمند روی این کره خاکی به آن می‌پردازد نیازمند مهارت است. بازنویسی یا پارافریز متن نیز از این قاعده کلی نمی‌تواند مستثنی باشد. قطعا شخصی که به حوزه بازنویسی، نگارش و امثال آن ورود می‌کند می‌بایستی به اصول و قوانین آن آشنایی داشته باشد و مهارت‌های لازم را برای پیشبرد آن فرا بگیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کسب مهارت در حوزه بازنویسی یا پارافریز متن در گرو تمرین و تکرار با توجه به اصول بازنویسی است. یعنی هم شخصی که تنها به اصول بازنویسی اشراف دارد در امر بازنویسی لنگ می‌زند و هم شخصی که بدون توجه به اصول و کورکورانه به بازنویسی میپردازد. به عبارتی دیگر و در یک جمع‌بندی کلی منظور از کسب مهارت در زمینه بازنویسی یا پارافریز متن، تمرین بازنویسی در قالب اصول بازنویسی است. استعداد بازنویسی و نگارش نیز در کسب این مهارت مهم است. شخصی که از ابتدا در درس هایی مانند انشاء لنگ می‌زند قطعا نمی‌تواند در بازنویسی فردی موفق باشد. البته شاید بتواند با تمرین و تکرار بسیار در صدد یادگیری این مهارت برآید. اشخاصی که در این زمینه استعداد ندارند و با این حال دست به بازنویسی میزنند اغلب بسیار کند عمل می‌کنند و خلاقیت کمتری نشان می‌دهند.

در حالت کلی برای آنکه بتوان در این حوزه به مهارت خاصی دست پیدا کرد باید به استعداد، مهارت و اصول نویسندگی و بازنویسی دسترسی داشته باشید و رفته رفته آنها را تقویت کنید. در صورتی که به حوزه بازنویسی و روش‌های آن اشراف ندارید، بهتر است به آن ورود نکنید و کار را به کاردان بسپارید! ایران تایپیست موسسه‌ای است که جمع بزرگی از بازنویسنده‌های خبره را دور خود جمع کرده است. بازنویسنده‌هایی که هم مهارت کافی در زمینه بازنویسی دارند و هم به اصول آن آشنایی کامل دارند.

آیا برای بازنویسی یا پارافریز متن نیاز به مهارت خاصی است؟

بازنویسی یا پارافریز متن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات مقالهرفرنس نویسی

سوالات متداول

تبحر و مهارتی که تیم بازنویسی ایران تایپیست در بازنویسی یا پارافریز متن دارند نتیجه تجربه و آگاهی است. بازنویسنده‌های ایران تایپیست از همان لحظه‌ای که استخدام می‌شوند در این زمینه آگاهی دارند و رفته رفته تجربه های لازم را کسب می‌کنند.

مهارتی که برای بازنویسی یا پارافریز متن به آن نیاز داریم در گرو مطالعه روش‌ها و شیوه‌های بازنویسی است. پس از کسب اصول و تکنیک‌های اولیه می‌توان به بازنویسی یا پارافریز متن پرداخت.

بله تمامی افرادی که در تیم بازنویسی ایران تایپیست فعالیت می‌کنند مهارت و آگاهی لازم برای بازنویسی را از قبل کسب کرده‌اند.

خیر، بازنویسی متن و اعمال مهارت‌های بازنویسی روی آن، وظیفه هر بازنویسنده‌ای است که در ایران تایپیست و به عنوان بخشی از تیم فعالیت می‌کند. هیچ هزینه‌ای بابت مهارت بالای بازنویسنده از مشتری دریافت نمی‌شود.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/4 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 331 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مهارت بازنویسی یا پارافریز متن تکنیک بازنویسی یا پارافریز متن اصول بازنویسی یا پارافریز متن قواعد بازنویسی شیوه پارافریز متن

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :