جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا ایران تایپیست سفارش تایپ متن روی فیلم نیز انجام میدهد؟

نویسنده: دانیال فرهادی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/10/17 ساعت 16:00:00 بازدید: 452 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ متن روی فیلم نیز در موسسه ایران تایپیست انجام می شود. این کار همان زیرنویس کردن فیلم بوده که بعد از ترجمه فیلم انجام می شود. موسسه ایران تایپیست بعد از ترجمه بنا به درخواست مشتری این سفارش را انجام می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

گفتگوی شخصیت ها یا راوی داستان، زیرنویس می شود. استودیوهای و دانشجویان رشته های هنری سینما و تلویزیون می توانند این چنین سفارشاتی را ثبت کنند. تایپیست های موسسه این سفارش را با کیفیت بالا انجام می دهند. این سفارش روی فیلم در این موسسه حرفه ای و اصولی انجام می شود. این کار زمان بر بوده و متناسب با حجم فیلم انجام می شود. با افزایش فناوری در فیلم، نحوه نوشتن پیام‌های متنی در فیلمنامه بسیار مهم است. پیام های متنی نه تنها به امری عادی تبدیل شده است، بلکه در ارتباطات روزمره برای اکثر مردم ضروری است.

تایپیست های این موسسه می توانند گفتگوهای شخصیت ها را در سفارش روی فیلم، زیرنویس کنند. زیرنویس کردن به روش هاردساب انجام می شود که همان چسباندن متن به فیلم است و روش هاردساب خود نیز باز تقسیم بندی های دیگری نیز دارد که تخصصی بوده و نیازی به توضیح روش نیست. شما می توانید تایپ متن روی فیلم تولیدی خود را به این موسسه بسپارید تا فیلم آماده شده و شما آن را در وب سایت خود آپلود کنید. فیلم ها و ویدئوهای بلند و کوتاه در انجام سفارش تایپ متن روی فیلم تاثیری ندارد. شما می توانید این چنین ویدئوهایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این سفارش موجب می شود که مردم بتوانند مفهوم فیلم و ویدیو را درک کرده و راحت متوجه شوند. این سفارش می تواند به زبان خارجی یا فارسی باشد. در هر حال کار با کیفیت بالا انجام می شود. طوری که شما سفارشات بعدی را نیز ثبت خواهید کرد.

آیا ایران تایپیست سفارش تایپ متن روی فیلم نیز انجام میدهد؟

تایپ متن روی فیلم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ فایل صوتیتایپ کتابتایپ تخصصی

سوالات متداول

این سفارش برای فیلم ها و ویدئوهای آموزشی، مستند و داستانی و سرگرمی نیز انجام می شود. متون زیرنویس شده و به فیلم چسبانده می شود.

کیفیت و سرعت این حوزه مانند بقیه بوده و مشتریان فایل های با کیفیتی را دریافت می کنند. دانشجویان و عموم مردم می توانند این سفارش را ثبت کنند.

در پنل کاربری تمامی اطلاعات سفارش مشخص است و به محض ارسال فایل می توانید از قیمت و زمان تحویل فایل ها با خبر شوید.

شما در این سفارش می توانید چندین ویدئو و فیلم را یکجا سفارش داده و به ترتیب اولویتی که مشخص کرده اید انجام شود و در نهایت فایل را دریافت کنید.


نویسنده: دانیال فرهادی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/10/17 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 452 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ متن روی فیلم تایپ متن برای زیرنویس فیلم تایپ متن برای زیرنویس srt تایپ متن زیرنویس چسبیده تایپ متون روی ویدئو

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :