یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه فایل از طریق تلگرام میسر است؟

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1401/8/5 ساعت 14:30:07 بازدید: 378 امتیاز 0 از 0 نظر

شما می توانید سفارش ترجمه فایل خود را از طریق حساب کاربری خود ارسال کنید. ارسال فایل های سفارش از طریق تلگرام یا هر نرم افزار پیام رسان دیگر روشی غیر رسمی بوده و ارسال هرگونه فایل از طرف شرکت ایران تایپیست پیگیری نخواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ارسال فایل های سفارش فقط با هماهنگی قبلی صورت می گیرد. ترجمه مقالات علمی به تمامی زبان های زنده دنیا انجام می شود. ترجمه فایل مقالات علمی به 30 زبان زنده انجام می شود. همواره کیفیت کار ترجمه فایل مترجم ها توسط تیم کنترل کیفیت بررسی می شود. شرکت از طریق ایمیل به مشتریان پیشرفت کار را اطلاع رسانی می کند و ایمیل یک کانال ارتباطی بین شرکت و مشتریان است.

ارسال ترجمه فایل از طریق ایمیل فقط در شرایط اضطراری امکان پذیر است. در ارسال فایل از طریق ایمیل ممکن است که به دلیل برخی نارسایی ها یا هجوم کاربران بیش از اندازه ظرفیت سرور، فایل ارسال نشود. با توجه به این چالش است که شرکت، مسیر ارسال فایل را از طریق حساب کاربری مشخص کرده تا فایل ها در سریع ترین زمان ممکن به دست مترجم و در نهایت بعد از انجام کار بدست مشتریان برسد. شما می توانید فایل های خود را در چندین پارت از طریق حساب کاربری ارسال کنید. همچنین می توانید این کار را در تلگرام هم انجام دهید. ارسال پستی ترجمه فایل از طریق فلش دیسک هزینه بر و زمان بر است. شما می توانید ترجمه فایل مورد نظر خود را به صورت الکترونیکی ارسال و دریافت کرده و از پرداخت هزینه های غیر ضروری اجتناب کنید. نرم افزارهای پیام رسان مناسب هستند ولی توجه کنید که وب سایت هرگز فیلتر نمی شود ولی احتمال فیلترینگ نرم افزارهای پیام رسان وجود دارد. تلگرام هم در سال اول ورود به بازار ایران فیلتر نشده بود ولی بعدها به دلایلی فیلتر شد.

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه فایل از طریق تلگرام میسر است؟

ارسال فایل ترجمه فایل از تلگرام

ثبت سفارش ترجمه فایل از طریق پنل کاربری وب سایت ایران تایپیست

امکان ثبت سفارش ترجمه فایل از طریق وب سایت های اینترنتی برای هر یک از شما میسر است. در این زمینه بهتر است از وب سایت های اینترنتی بسیار معتبر بهره جویید. چون آن ها با کوله باری از تجربه و تخصص سال هاست که به مشتریان خود سرویس می دهند. آن ها در طول این سال ها توانسته اند رضایت مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود جلب نمایند. درصد رضایت مشتری و نبود هیچ مشکلی که موجب نارضایتی مشتری از ترجمه باشد؛ سایتی را فراتر از سایر سامانه ها قرار داده است. گاهی اوقات شما برای ثبت سفارش ترجمه فایل، مجبور خواهید شد تا فایل های حجیم صوتی و تصویری را به شکل های متنوع به دست مترجم برسانید. اما برخی از رسانه ها ممکن است نتوانند فایل های حجیم را دریافت کنند. اینجاست که سوالاتی برای شما پیش می آید. در صورتی که ایران تایپیست را انتخاب کرده اید؛ بهترین راهکار ثبت سفارش از طریق پنل کاربری است.

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه فایل از طریق تلگرام میسر است؟

ثبت سفارش ترجمه فایل اینترنتی

موسسه ایران تایپیست را می توان یکی از مراکز معتبر برای ثبت سفارش ترجمه فایل های مختلف در فرمت های گوناگون دانست. در این موسسه، مترجم های حضوری و دورکاری بسیار زیادی گرد هم آمده اند تا بتوانند ترجمه تک تک فایل های شما را با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام دهند. اگر ساکن تهران و شهرهای حومه هستید؛ می توانید فایل های خود را حضوری در دفتر مرکزی این موسسه به مسئولان آن ارسال نمایید. اما در غیر این صورت می توانید ترجمه فایل سفارش خود را اینترنتی هم در هر زمان و مکانی به دست مترجمان برسانید. بدین ترتیب که ابتدا می بایست در وب سایت این موسسه ثبت نام کنید. پس از آن به راحتی می توانید تمامی ترجمه فایل های صوتی و تصویری خود را از طریق پنل کاربری خود در همین سایت بارگذاری کنید. بنابراین ثبت سفارش ترجمه فایل از طریق سایر شبکه های اجتماعی از قبیل: تلگرام و... غیر رسمی به شمار می آید.

در چه مواقعی می توانیم فایل سفارش ترجمه خود را از طریق تلگرام ارسال کنیم؟

همان طور که گفته شد؛ شما می توانید ترجمه فایل سفارش های خود را از طریق پنل کاربری خود در سایت ایران تایپیست ثبت کنید. اما گاهی اوقات با هماهنگی شما و مسئولان سامانه ایران تایپیست، می توانید برخی از فایل های خود را از طریق تلگرام به کارشناس ها ارسال کنید. البته بایستی حتما با هماهنگی کارشناس های این سایت باشد. در غیر این صورت می توانید به جای یک سفارش، سفارش ترجمه فایل خود را در چند پارت جداگانه از طریق همان پنل کاربری ثبت کنید. چرا که به طور کلی ایران تایپیست تمامی تلاش خود را برآن نهاده است تا شما بتوانید هر نوع فایلی را با هر حجم و فرمتی از طریق پنل کاربری ارسال کنید. ولی در عین حال باز هم می توانید با هماهنگی برخی از فایل ها را در تلگرام به دست کارشناس ها و سپس مترجم مربوطه برسانید.

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه فایل از طریق تلگرام میسر است؟

 ارسال فایل ترجمه از طریق سایت یا تلگرام


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه صوتی، تصویریترجمه فایل صوتی یا تصویریتولید زیر نویس فیلم و سریال

سوالات متداول

شما می توانید فایل های سفارش را از طریق حساب کاربری ارسال کنید. ارسال فایل از طریق ایمیل یا نرم افزارهای پیام رسان، رسمی نبوده و فقط با هماهنگی های قبلی انجام می شود.

ارسال فایل به غیر از حساب کاربری لازم است که با هماهنگی با مسئولین شرکتی باشد. ارسال پستی فایل با فلش دیسک چندان مرسوم نیست.

برای ارسال غیر رسمی فایل لازم است که با مسئولین شرکتی کلیه هماهنگی های لازم را انجام دهید. توجه کنید که ارسال فایل از طریق نرم افزارهای پیام رسان واتس اپ، وایبر و لاین، غیر رسمی است.

شما می توانید برای اطلاع از کلیه برنامه های شرکت ایران تایپیست در کانال آن عضو شوید. شما لازم است که کلیه فایل های سفارش خود را از طریق حساب کاربری خود ارسال کنید.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه فایل تاریخ انتشار: 1401/8/5 ساعت 14:30:07 تعداد بازدید: 378 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش ترجمه فایل سفارش ترجمه فایل online سفارش ترجمه فایل اینترنتی سفارش ترجمه فایل آنلاین سفارش غیرحضوری ترجمه فایل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :