چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

نویسنده: بیتا شمس استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1403/2/21 ساعت 09:00:00 بازدید: 66 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا تاکنون کنجکاو شده‌اید که دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه را بگذرانید تا دریابید که برای تبدیل یک پایان نامه به مقاله باید چه مراحلی را سپری کنید؟ اصلا چرا باید اقدام به انجام این کار کنیم؟ آیا استخراج مقاله از پایان نامه مزیتی برای ما به همراه خواهد داشت؟ به طور کلی بیشتر دانشجویان باید بعد از دفاع کردن از پایان نامه ارائه نموده خود و دریافت نمره کامل، مقاله‌ای از دل پایان نامه خودشان استخراج کنند. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از آنجایی که فرایند تهیه و تنظیم پایان نامه با مقاله متفاوت است، همیشه دانشجویان با مشکل مواجه می‌شوند. آن‌ها در مورد استانداردهای لازم به منظور استخراج مقاله از پایان نامه هیچ اطلاعاتی ندارند. ما به شما دانشجویان عزیز می‌گوییم که دیگر نگران نباشید. محققان باتجربه و حرفه‌ای ما در ایران تایپیست به راحتی این کار را برای شما انجام خواهند داد. می‌توانید پروسه استخراج مقاله از پایان نامه را به ایشان بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقاله استاندارد و مورد تایید خود دست پیدا کنید.

شما با دریافت مقاله‌ای که توسط محققان حرفه‌ای ما در ایران تایپیست تهیه شده است، می‌توانید به مزایای بسیاری دست یابید. مثلا می‌توانید شغل مناسب‌تر و بهتری کسب کنید؛ زیرا رزومه تحصیلی و علمی شما با نگارش مقالات مختلف، قوی‌تر خواهد شد. همچنین می‌توانید از دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور، در مقاطع تحصیلی بالاتر بورسیه دریافت کنید. برای داشتن آینده‌ای درخشان‌تر، کافیست فرایند استخراج مقاله از پایان نامه خود را به تیم کارشناسان و محققان حرفه‌ای ایران تایپیست بسپارید.

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

مراحل اصلی استخراج مقاله از پایان‌نامه چه هستند؟

در دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه شما با مراحلی مواجه می‌شوید که باید طی کنید تا بتوانید فرایند استخراج مقاله را به درستی انجام دهید. این مراحل هفتگانه، اصلی‌ترین مراحل برای استخراج مقاله از دل پایان نامه هستند. باید آنها را چنین بیان کنیم: 

مرحله اول: انتخاب عنوان جذاب برای مقاله 

آنچه که در یک مقاله خوب در اولین برخورد توجه خواننده را به خود جلب می‌کند، یک عنوان جذاب است. از این رو انتخاب عنوان برای مقاله از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید به درستی انجام شود. اگر برای یک مقاله عنوان مناسبی انتخاب نشود، مخاطب برای خواندن، جذب مقاله نخواهد شد. 

اصولا برای این که یک عنوان مناسب انتخاب کنید، باید به چند ویژگی توجه نمایید. اول این که عنوان مقاله شما نباید بیشتر از ۱۵ واژه باشد. هر چه عنوان کوتاه‌تر، شفاف‌تر و واضح‌تر، بهتر. شما باید در عنوان به کلمات کلیدی و مهم مقاله اشاره کرده و متغیرهای موجود در تحقیق را نیز بیان کنید. در کل باید عنوان جذابی انتخاب نمایید که توجه خواننده را به خود جلب کند.

مرحله دوم: نگارش چکیده مناسب برای مقاله 

دومین مرحله در آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه، به نگارش چکیده‌ای از متن پایان نامه در مقاله اختصاص دارد. چکیده‌ای که در مقاله نوشته می‌شود، برخلاف پایان نامه باید کوتاه‌تر باشد. حداقل ۱۵۰ تا ۲۵۰ واژه برای نگارش چکیده مقاله مناسب خواهد بود. شما باید در چکیده مقاله به هدف اصلی تحقیق، داده‌های تحقیق و چشم اندازی که در پیش روی شماست، اشاره کنید. البته محققان ما در ایران تایپیست با مهارت چکیده مناسب را برای مقاله شما آماده خواهند نمود. 

این نکته را به خاطر داشته باشید که بهتر است در متن چکیده مقاله، بیشتر به بخش‌هایی اشاره کنید که مرتبط با موضوع مقاله باشند. برای این که بتوانید چنین چکیده‌ای بنویسید، از خودتان بپرسید علت انجام تحقیق بر روی موضوع مقاله چیست؟ از چه روش‌هایی برای تحقیقات استفاده شده است؟ چه نتایجی به دست آمده و آیا این نتایج کاربردی هستند یا خیر؟

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه

مرحله سوم: نگارش مقدمه مقاله 

سومین مرحله‌ای که در دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه فرا می‌گیرید، نگارش مقدمه برای مقاله است. محققان ما در ایران تایپیست بخش مقدمه مقاله را به بیان موضوع اصلی و هدف از تحقیقات انجام شده اختصاص می‌دهند. آن‌ها با بیان چندین پرسش مهم و اصلی در مورد موضوع مقاله، بخش‌های حساس و دقیق مقاله را برجسته می‌نمایند. با این کار خواننده بهتر می‌تواند درک کند که مقاله به چه مسئله‌ای اشاره می‌کند.

مرحله چهارم: بیان روش های تحقیق در مقاله 

در این مرحله باید شما روش‌هایی را که از آن‌ها برای رسیدن به نتیجه تحقیق استفاده کرده‌اید، بیان کنید. اصولا در فصل سوم پایان نامه‌ها به این مسئله پرداخته می‌شود و شما می‌توانید از آن بخش پایان نامه برای بیان این روش‌ها استفاده کنید. این روش‌ها شامل تحقیقات میدانی، معادلات آماری و ریاضی، تکنیک‌های استفاده شده برای رسیدن به اطلاعات و آزمایشات می‌شوند.

مرحله پنجم: بیان نتیجه و دستاورد مقاله 

پنجمین مرحله دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه به بیان نتیجه تحقیقات انجام شده در مقاله اشاره می‌کند. زمانی که شما به بیان روش‌های تحقیق اشاره می‌کنید، باید بررسی نمایید که این روش ها، به چه نتایجی منتهی می‌شوند. بهتر این است که در متن مقاله، تنها به مهمترین نتایج اشاره کنید. البته این نتایج باید با موضوع مقاله نیز ارتباط داشته باشند. پس، از بیان هر نتیجه بی‌ربطی به موضوع مقاله، خودداری کنید.

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

تهیه مقاله از دل پایان نامه

مرحله ششم: نتیجه گیری کردن در مقاله 

شاید باید مهمترین مرحله از دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه را، نتیجه گیری کردن در مقاله بیان کنیم. در اصل بخش نتیجه گیری در مقاله، مشخص می‌کند که آیا مقاله استخراج شده از پایان نامه ارزش مطالعه دارد یا خیر. پس باید در انتخاب مباحث نهایت دقت را به خرج دهید. البته شما زمانی که استخراج مقاله از پایان نامه را به محققان ما در ایران تایپیست می‌سپارید، می‌توانید از نتیجه دریافتی خود اطمینان حاصل کنید. 

محققان حرفه‌ای ما در ایران تایپیست به هیچ عنوان دوباره‌نویسی از بخش‌های قبلی مقاله انجام نمی‌دهند. آن‌ها مقدمه و بخش نتیجه مقاله را بهم مرتبط می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی شاهد نتیجه نهایی استخراج مقاله از دل پایان نامه باشید.

مرحله نهایی: بخش رفرنس و منبع مقاله

در نهایت نیز باید به یکی دیگر از مراحل مهمی که در دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه فرا می‌گیرید، اشاره کنیم. مرحله بیان رفرنس یا منبع مقاله. به خاطر داشته باشید که نباید تمامی منابعی که در متن پایان نامه بیان شده اند را برای مقاله کپی کرد. تنها باید به منابعی در مقاله اشاره نمود که مطابق با استاندارد ژورنال مورد نظر شما برای چاپ مقاله هستند. کارشناسان ما در ایران تایپیست به خوبی این مسئله را مد نظر قرار می‌دهند تا شما با بهترین رفرنس که مطابق با استاندارد ژورنال مورد نظرتان است، اقدام به چاپ مقاله خود نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه می‌توانم موضوع مناسب برای مقاله‌ام را از پایان‌نامه انتخاب کنم؟

از آنجایی که انتخاب موضوع مناسب برای مقاله، از اهمیت بالایی برخوردار است، شما باید با دقت به این مسئله توجه کنید. البته محققان و کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای ما در ایران تایپیست، در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. شما کافیست بیان کنید که به دنبال چه موضوعی برای مقاله خود هستید تا محققان ما پایان نامه مرتبط با آن را انتخاب کنند. 

موضوع مناسب باید به گونه‌ای انتخاب شود که توجه مخاطب را به خود جلب نماید. ساده‌ترین روش برای انتخاب موضوع مناسب استخراج مقاله از پایان نامه، انتخاب چندین کلمه کلیدی مختلف و مورد نظر دانشجو است. سپس این کلمات کلیدی را باید در سایت‌های معتبر چاپ مقاله مورد بررسی قرار داد تا به پایان نامه‌های مرتبط با آن‌ها رسید. پس از آن، محققان اقدام به استخراج مقاله از دل پایان نامه نموده و آن را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

سازماندهی اطلاعات مقاله خارج شده از پایان نامه

چگونه می‌توانم اطلاعات را از پایان‌نامه استخراج کرده و به شکل مقاله علمی سازماندهی کنم؟

برای این که بتوانید اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه نمایید، باید دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه را سپری کرده باشید. این مسئله کمک می‌کند تا شما روال نوشتن مقالات علمی را فرا بگیرید. در صورتی که زمان برای شرکت در چنین دوره‌ای ندارید، نیازی نیست نگران باشید. تیم محققان متخصص و با تجربه ما در ایران تایپیست به جای شما اقدام به انجام این کار خواهند نمود. 

محققان ما فایل پایان نامه مورد نظر با موضوع ارائه نموده شما برای مقاله را مورد بررسی قرار می‌دهند. سپس آن‌ها موضوعاتی که به مقاله مرتبط است را از دل پایان نامه خارج کرده و در قالب یک مقاله استاندارد و علمی سازماندهی خواهند نمود. به خاطر داشته باشید که برای تهیه مقاله‌ای که از دل پایان نامه مناسبی خارج شده باشد، باید حساسیت زیادی خرج کرد. علت این مسئله نیز در آن است که مقاله نگارش شده بعد از چاپ در مجله علمی، به عنوان امتیاز برای شما تلقی خواهد شد. 

از این رو اگر دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه را سپری نکرده‌اید و نمی‌دانید که باید چگونه از پایان نامه، مقاله خارج کنید، بهتر است کار را به دست افراد متخصص بسپارید. محققان ما در ایران تایپیست با تجربه طولانی مدت در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به بهترین مقاله برای تقویت رزومه تحصیلی خود دست پیدا کنید.

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

بیان اطلاعات دقیق از نتیجه پایان نامه در مقاله

چگونه می‌توانم از اطلاعات و نتایج پایان‌نامه به طور صحیح استفاده کنم؟

برای این که بتوانید از اطلاعات و نتایج پایان نامه برای تهیه مقاله معتبر استفاده کنید، کافیست ۷ نکته طلایی را مد نظر قرار دهید. شما نمی‌توانید در دوره آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه با این ۷ نکته آشنا شوید؛ اما کارشناسان ما در ایران تایپیست به خوبی با آن‌ها آشنا هستند. اولین نکته برای تهیه یک مقاله عالی از پایان نامه، انتخاب کلمه کلیدی درست و مناسب است. 

اگر کلمه کلیدی شما هوشمندانه انتخاب شود، مقاله شما بهتر دیده خواهد شد. به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی در نگارش مقالات، عملکردی همچون هشتگ‌ها دارند. از این رو باید با دقت انتخاب شوند. دومین نکته، توجه به دستورالعمل مجله مورد نظر برای چاپ مقاله است. هر انتشاراتی برای چاپ مقالات خود، یک دستورالعمل خاصی دارد که شما باید پیش از استخراج مقاله از پایان نامه، این مسئله را بررسی کنید. 

سومین نکته، فراموش نکردن مختصرنویسی است. اصولا تعداد کلمات مقالات محدودتر از پایان نامه هستند. از این رو هر چه مقاله از بار علمی بیشتری برخوردار باشد، می‌تواند نتیجه بهتری بر روی خواننده بگذارد. چهارمین نکته، راز یکدست نوشتن مقاله است. مقاله باید از یکپارچگی و انسجام در بخش‌های مختلف برخوردار باشد. در غیر این صورت خواننده را دچار سردرگمی خواهد نمود. 

نکته پنجم، توجه به فرمت مقاله است. نوع ویراستاری و فرمت‌بندی مقاله که از مراحل پایانی نگارش مقاله به شمار می‌رود، باید دقیق و درست انجام شود. نکته ششم اصلاح و بازبینی مقاله تهیه شده است. محققان ایران تایپیست با نهایت دقت بعد از تهیه مقاله، آن را بارها و بارها مطالعه می‌کنند تا در صورتی که نیاز به اصلاح داشته باشد، بر روی آن اصلاحیه انجام دهند. 

در نهایت نیز باید به مطالعه نمونه مقاله از پایان نامه اشاره کنیم. برای این که آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه را به درستی سپری کنید، نیاز دارید که مقاله‌های زیادی بخوانید. مخصوصا مقالاتی که از دل پایان نامه‌ها خارج شده‌اند. این کار زمانی برای شما مناسب خواهد بود که خودتان قصد داشته باشید اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه نمایید. 

ما به شما یک روش ساده‌تر را پیشنهاد می‌نماییم. بهتر است استخراج مقاله از پایان نامه را به محققان ما در ایران تایپیست بسپارید و در نهایت منتظر دریافت مقاله‌ای استاندارد و عالی باشید. کارشناسان ما با نهایت دقت تمامی نکات مهم را در استخراج مقاله رعایت می‌کنند و با هزینه مقرون به صرفه، آن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

نکات مهم برای قابل قبول شدن مقاله خارج شده از پایان نامه جهت چاپ

چه مواردی باید در نظر گرفته شود تا مقاله استخراجی قابل قبول و منتشر شود؟

برای این که بتوانید مقاله خود را بعد از استخراج از پایان نامه بدون هیچ مشکلی در مجله منتشر کنید، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. پیش از این نیز به این نکات اشاره نمودیم، اما باز هم به صورت مجزا آن‌ها را بیان خواهیم کرد: 

  1. انتخاب یک عنوان جذاب و مناسب با موضوع مقاله
  2. نگارش چکیده مقاله با تعداد کلمات محدود و بیان دقیق هدف تحقیقات
  3. نگارش مقدمه مناسب برای مقاله به منظور جلب توجه خوانندگان
  4. بیان تکنیک‌های دقیق مقاله برای رسیدن به اطلاعات و داده‌های تحقیقاتی
  5. بیان کردن نتیجه و دستاورد تحقیقات انجام شده در متن مقاله
  6. نتیجه‌گیری دقیق در خصوص تحقیقات موضوع مقاله و بحث در مورد کاربرد یا عدم کاربرد اطلاعات به دست آمده
  7. بیان رفرنس و منابع مناسب با دستورالعمل مجله مورد نظر در مقاله برای انتشار آسان‌تر مقاله

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجویی استخراج مقاله از پایان نامه تبدیل پایان نامه به کتاب هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

بله. ایران تایپیست برای استخراج مقاله از پایان نامه، محققان و متخصصین رشته‌های مختلف را انتخاب نموده و انجام این کار را بر عهده آن‌ها می‌گذارد تا مقاله مورد نیاز شما توسط یک متخصص تهیه شود.

این که شما چه مدت زمانی نیاز داشته باشید تا مقاله‌ای را از پایان نامه استخراج نموده و به چاپ برسانید، به زمان داوری بستگی دارد. از آنجایی که داروی پروسه طولانی مدتی است، باید زمان زیادی صبر کنید.

مسلما شما بعد از سپری کردن این دوره می‌توانید مقاله بنویسید. با این حال اگر می‌خواهید مقاله معتبرتری مطابق با دستورالعمل ژورنال تهیه کنید، بهتر است استخراج مقاله را به محققان ایران تایپیست بسپارید.

اگر شما بتوانید اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه نمایید، می‌توانید رزومه‌سازی موفق‌تری برای سوابق تحصیلی و کاری خود انجام دهید. همچنین می‌توانید بعد از چاپ مقاله، از دانشگاه خود امتیاز علمی بالایی دریافت کنید.


نویسنده: بیتا شمس استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1403/2/21 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 66 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفر تا صد استخراج مقاله از پایان نامه آموزش نگارش مقاله از پایان نامه آموزش چاپ مقاله از پایان نامه سفارش استخراج مقاله از پایان نامه روش استخراج مقاله از پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :