پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش ساخت قالب پاورپوینت

نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 20:00:00 بازدید: 383 امتیاز 0 از 0 نظر

نرم افزار PowerPoint موجود در پکیج مایکروسافت به صورت پیش فرض دارای قالب های متنوعی بوده و امکان دانلود و سرچ تعداد بیشتری از این قالب ها نیز برای کاربر وجود دارد. اما اگر خواستار آن هستید که با استفاده از خدمات آموزش ساخت پاورپوینت، قالب های منحصر به فرد و مطلوب خود را تهیه کنید، باید به سراغ مراکزی بروید که ضمن داشتن مهارت کافی در این زمینه، بستر مناسب برای انتقال درست و تخصصی مفاهیم را برای کاربران فراهم کرده اند. ساخت قالب و تم شخصی سازی شده در نرم افزار پاورپوینت و در دوره های آموزش ساخت پاورپوینت بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص چندانی ندارد. برای آنکه قالب مورد نظر خود را بسازید، باید یک صفحه خالی از پاورپوینت را باز نموده و گزینه Blank Presentation را انتخاب کنید. برای تنظیم جهت و اندازه اسلایدهایتان باید از طریق تب "Design" اقدام نمایید و در قسمت Customize Slide Size  تنظیمات لازم را انجام دهید. بعد از آن باید به سراغ گزینه Slide Master  در تب  View بروید تا باقی مراحل ساخت قالب را طی کنید. همچنین برای انتخاب یک تم خاص برای قالبهای خود می‌توانید از قسمت  Slide Master گزینه  Themes را انتخاب و تم مورد نظر را در قالبتان اجرا کنید. دقت کنید که هر تم فونت مخصوص به خود را دارد. تنها نکته ای بسیار مهمی که در ذخیره سازی قالب شخصی خود باید دقت کنید آن است که از روی باکس Save as Type گزینه PowerPoint Template  را انتخاب کنید تا در پوشه ی Custom Office Templates قالب شما ذخیره گردد. بعد از انجام این مراحل، می‌توانید از طریق تب File  گزینه ی New  کلیک کنید و با مراجعه به تب Custom  و از طریق پوشه ی Custom Office Templates به راحتی قالب شخصی خود را یافته و از آن استفاده کنید.

با این وجود اگر نیازمند به ساخت پاورپوینتی هستید که آن را در ذهن طراحی کرده اید و مهارت و فرصت کافی برای تهیه آن ندارید، می‌توانید انجام این کار را به کارشناسان ما در ایران تایپیست بسپارید.

آموزش ساخت قالب پاورپوینت

ساخت قالب پاورپوینت

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینتخدمات دانشجوییصفحه آرایی

سوالات متداول

شاید بتواند کمک کننده باشد اما بهتر است برای تهیه قالب سفارش خود را به حرفه‌ای‌ترین افراد ایران تایپیست بسپارید.

خیر ما در ایران تایپیست خدمات آموزش ساخت پاورپوینت نداریم.

شما می‌توانید از طریق کانال‌های یوتیوب و سایت های معتبر در این زمینه موارد لازم را بیاموزید.

معمولا در ساخت پاورپوینت مواردی وجود دارد که ممکن است در فایل‌های آموزشی از قلم بیفتند .بدین ترتیب بهترین و سریع‌ترین راه تهیه پاورپوینت برون سپاری آن به ایران تایپیست است.


نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 383 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: آموزش ساخت قالب پاورپوینت آموزش تهیه پاورپوینت آموزش آنلاین تهیه پاورپوینت آموزش ساخت powerpoint آموزش ساخت پاورپوینت آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :