دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش خلاصه نویسی فرمول های علمی ویژه دانش آموزان

نویسنده: ندا احمدی فر خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/11 ساعت 12:00:00 بازدید: 775 امتیاز 5 از 1 نظر

آموزش خلاصه نویسی فرمول های علمی ویژه دانش آموزان از دو جهت اهمیت دارد؛ از یک سو این  فرمولها در دروس رتبه آوری بسیار مهمی می باشند و به تنهایی سهم زیادی در کسب رتبه برتر توسط داوطلبین دارند و از سوی دیگر در دانشگاه نیز با افراد همراه خواهند بود.

  لذا یادگیری این فرمول ها و حفظ و بخاطر سپردن آنها و همچنین استفاده از آنها در حل مسائل مختلف وزنه مهمی می باشد و تمامی داوطلبین کنکور که به واقع در پی ورود به یک رشته مناسب در دانشگاه هستند، باید مورد توجه قرار دهند.

یادگیری این فرمول ها در میان انبوه مطالب به علت پراکندگی و توضیح و تشریح در زمانی که منابع همگی باید برای آخرین بار مرور شوند، بسیار دشوار است؛ زیرا زمان محدود است و داوطلب می خواهد با سرعت مطالعه را به اتمام برساند، لذا اگر این فرمول ها به درستی خلاصه نشده باشند، ممکن است حتی گاهی از چشم خواننده دور بمانند.

 باید فرمل ها برجسته شوند و هر زمان که دانش آموز احساس نیاز میکند، مجدد مرور نماید. باید به سهولت در دسترس او قرار بگیرند. دانش آموزان بسیاری سعی می کنند در صفحه ای،  برای محاسبات مسائل، این فرمول ها را یادداشت نمایند، آنان می دانند فرمول ها فرار هستند؛ اما به علت پراکندگی و یا عدم خلاصه نویسی درست و حفظ پیوستگی، چندان در استفاده از آنها موفق نمی شوند.

وقتی فرمول ها مبحث به مبحث جدا شده اند و پیوستگی آنها به درستی نشان داده نشده است، صرفا جزو محفوظات می شوند؛ بنابراین به خاطر سپردن و استفاده نمودن برای حل سوالات کنکور سخت می گردد.

 به همین دلیل ایران تایپیست سعی نموده با کمک افرادی که دانش کافی در دروس تخصصی پر فرمول دارند و تجربه ای که در خلاصه سازی  دارند، به دانش آموزان یاد دهند چگونه این فرمول ها را خلاصه نمایند تا یادگیری آنها راحت شده و استفاده از آنها برای حل مسائل تسهیل گردد.

آموزش خلاصه نویسی فرمول های علمی ویژه دانش آموزان

هزینه آموزش خلاصه نویسی

 

بدون تسلط کافی به مطالب هرکسی در سر جلسه کنکور اعتماد به نفس لازم را نخواهد داشت. یک قسمت کنکور آمادگی اطلاعاتی است، قسمت دیگر تمرکز و اعتماد به نفس است.

سوالات متداول

آموزش خلاصه نویسی فرمول های علمی  به دانش آموزان به صورت ساده و به صورت گام به گام و کامل می باشد.

 آموزش خلاصه نویسی فرمول های علمی به دانش آموزان توسط متخصصین باتجربه رشته های علمی است.

خیر، باتوجه به اینکه دوره آموزش خلاصه نویسی، دوره ای کامل می باشد تا کسی که آموزش میبیند بتواند کتابهایی علمی برای دانش آموزان خلاصه نماید، منصفانه می باشد.

خیر، آموزش خلاصه نویسی در ایران تایپیست به علت آموزش توسط افراد متخصص همواره در سطح بالا بوده و حرفه ای می باشد.


نویسنده: ندا احمدی فر خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/11 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 775 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: آموزش خلاصه نویسی دانش آموزی آموزش خلاصه نویسی فرمول آموزش خلاصه نویسی معادلات آموزش خلاصه نویسی تخصصی آموزش خلاصه نویسی آزمونها

دیدگاه کاربران

بهنوش فاتحی | 1400-8-11 ساعت 09:39:18 امتیاز :

آموزشاتون خیلی کاربرد داشتن. ممنون از تیم مستعدتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :