چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش خلاصه نویسی صحیح برای جمع بندی کنکور

نویسنده: سیما خورشیدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/11 ساعت 09:00:00 بازدید: 918 امتیاز 5 از 1 نظر

آموزش خلاصه نویسی برای دانش آموزان و دانشجویان و به طور کلی داوطلبین کنکورهای مقاطع مختلف تحصیلی اهمیت بسیاری دارد. داوطلبین کنکور با حجم زیادی از مطالب روبرو می باشند، منابع متعدد هستند و برای اکثر افراد زمان محدود می باشد.

آموزش خلاصه نویسی صحیح برای جمع بندی کنکور

دوره آموزش خلاصه نویسی

 

 لذا مطالعه چندباره منابع جهت یادگیری نکاتی که در کنکور مورد سوال قرار می گیرند؛ بسیار دشوار است و گاهی حتی مانع یادگیری می شوند. وقتی تعداد صفحات زیاد باشد مطالب مهم لابلای کلمات می توانند مستور بمانند، تمرکز هم به هم زده می شود، مطالعه کل مطلب زمانبر  نیز می باشد، همچنین تصور ارتباط مابین نکات مهم به صورت ذهنی دشوار می باشند؛

 بنابراین کاملا طبیعی است اغلب داوطلبان کنکور نتوانند با اعتماد به نفس در جلسه آزمون شرکت کنند. به همین دلیل بسیاری از داوطلبین همواره به دنبال راهی می باشند که بتوانند کاملا به نکات مهم و مورد سوال مسلط باشند و در همین راستا عده زیادی به سراغ خلاصه نویسی می روند.

 اما در این میان عدم تسلط افراد به شیوه های خلاصه نویسی سبب میشود چکیده نوشته شده ایراداتی زیادی داشته باشد، گاهی نکات مهم از دید فرد پوشیده می شود یا به علت نوشتن نکاتی که نیاز به درج در چکیده ندارند خلاصه طولانی تر از میزان لازم می می شد و یا نکات مهم به صورت پیوسته و درختی در کنار هم به درستی چیده نمی شوند. در نتیجه افراد نمی توانند مطمئن باشند خلاصه نویسی بتواند به آنان کمک نماید در کنکور رتبه خوبی را کسب نمایند.

لذا در همین راستا ایران تایپیست تصمیم گرفته است به تمامی داوطلبین کنکور در مقاطع مختلف آموزش دهد متون مختلف را به بهترین نحو ممکن خلاصه نمایند. ایران تایپیست برای آموزش داوطلبین کنکور از همکاری کسانی بهره می برد که تجربه کافی در این زمینه دارند؛ این افراد به داوطلبین یاد می دهند متون سلیسی و پیوسته بنویسند که تنها حاوی مطالب مهم باشند و از درج مطالب اضافی پرهیز گردد. بدین ترتیب افراد آموزش دیده تا آخر عمر هر متنی را که بخواهند می توانند به درستی خلاصه نویسی کنند.

سوالات متداول

آموزش خلاصه نویسی به صورت آنلاین  در ایران تایپیست آموزش داده می شود. شما می توانید در سایت در دوره آموزشی ثبت نام کرده و در پایان دوره مهارت لازم را برای خلاصه نویسی کنکور کسب نمایید.

آموزش خلاصه نویسی در ایران تایپیست توسط کسانی انجام می شود که متخصص این کار هستند؛ اما هزینه دوره منصفانه می باشد.

بله دوره آموزش خلاصه نویسی ایران تایپیست دوره کاملی می باشد و تمامی نکات مهم برای خلاصه نمودن دروس فیزیک و شیمی یاد داده می شوند.

در ایران تایپیست برای آموزش خلاصه نویسی از افراد متخصص و باتجربه دعوت به همکاری شده است تا در طی دوره مهارت لازم را آموزش دهند.


نویسنده: سیما خورشیدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/11 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 918 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: آموزش خلاصه نویسی کنکور آموزش خلاصه نویسی آزمون آموزش خلاصه نویسی کنکور ارشد آموزش خلاصه نویسی کنکور تجربی آموزش خلاصه نویسی کنکور انسانی

دیدگاه کاربران

همایون سرابیان | 1400-8-11 ساعت 09:51:59 امتیاز :

خلاصه نویسی خیلی تو کنکور کمکم کرد. ممنون از شما

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :