دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش خلاصه نویسی داستان به روشهای ساده

نویسنده: پوریا عرب خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/11 ساعت 11:00:00 بازدید: 782 امتیاز 5 از 1 نظر

آموزش خلاصه نویسی داستان به روشهای ساده آموزشی است که به تازگی جزو خدمات ویژه ایران تایپیست قرار گرفته است. مجموعه ایران تایپیست با درنظر گرفتن حقیقتی عیان و مهم چنین خدمتی را به لیست خدمات خود اضافه نموده است.

همه ما این حقیقت را باور داریم تاثیری که داستان ها و افسانه ها بر روی روح و روان ما دارند و تغییری که بر باور و فرهنگ و رفتار ما می گذارند از کتابهای  مستند و جدی بیشتر می باشد. گویا قصه ها مخاطب را با خود به دنیای دیگری می برند؛ دنیای که چون با خیال درهم آمیخته شده برای مخاطب باور پذیرتر شده و بیشتر با روح و روان او عجین می شود.

 نمونه معروفی که سخن ما را تایید می کند داستانهایی مانند هزارویک شب است که چنان خواننده را با خود همراه می نماید که گویی پدر و مادری دست کودک خردسال خود را گرفته اند و هم قدم با او راه می روند تا راه رفتن را به او بیاموزد.

آموزش خلاصه نویسی داستان به روشهای ساده

مدرس آموزش خلاصه نویسی

 

 افسانه ها که خود داستان عجیب و شگفت انگیزی دارند؛ چه کسی با خواندن شاهنامه تحت تاثیر قرار نمی گیرد؟ لذا کاملا طبیعی است داستان و آموزش خلاصه نویسی داستان مورد توجه مجموعه ایران تایپیست قرار بگیرد.

مخصوصا که در زمانی می باشیم که شبکه های اجتماعی و اینترنت و بازی ها چنان عرصه را بر مطالعه تنگ کرده اند که حتی در دوران قرنطینه نیز آمار مطالعه چندان بالا نمی رود. در حالی که با توجه به شرایط موجود و جولان اینترنت در منازل، جهت تربیت فرزندان بیشتر به مطالعه و انتقال اخلاقیات از طریق داستان نیاز می باشد.

بنابراین خلاصه نویسی داستان و امکان مطالعه آن در زمانی کوتاه و حتی تولید فایل صوتی آن باید به طور ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.

ایران تایپیست در همین راستا سعی نموده با کمک متخصصین خود در این حوزه آموزشهای لازم را به علاقه مندان بدهد و امیدوار باشد با تسهیل مطالعه داستان ها محیط را جهت افزایش مطالعه فراهم نماید.

سوالات متداول

در آموزش خلاصه نویسی  داستان یاد داده میشود نکات مهم داستان شناسایی و  یادداشت شوند، از توضیحات اضافی پرهیز گردد، مطالب به صورت پیوسته و در قالب جملات سلیس و روان نوشته شوند.

آموزش خلاصه نویسی داستان نیاز به تخصص خاصی ندارد و وجود علاقه و اشتیاق جهت آموزش این مهارت کافی می باشد.

بله به علت حضور متخصصین با تجربه جهت آموزش خلاصه نویسی داستان، این مهارت به صورت حرفه ای آموزش داده می شود تا جهت کسب درآمد استفاده شود.

بله، آموزش خلاصه نویسی در ایران تایپیست به صورت آنلاین توسط متخصصین حرفه ای به علاقه مندان در سراسر کشور آموزش داده می شود.


نویسنده: پوریا عرب خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/11 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 782 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: آموزش خلاصه نویسی داستان آموزش خلاصه نویسی قصه آموزش خلاصه نویسی اینترنتی آموزش خلاصه نویسی ارزان آموزش خلاصه نویسی حکایات

دیدگاه کاربران

افشین خداشناس | 1400-8-11 ساعت 09:40:03 امتیاز :

فکر نمیکردم به این راحتی بشه خلاصه نویسی کرد. مرسی از آموزشتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :