دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد به پایان نامه های داخلی و خارجی

نویسنده: حسن احمدی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/26 ساعت 11:00:00 بازدید: 690 امتیاز 5 از 1 نظر

با نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد در مقالات تا حدودی آشنا شدید. اما محققان در پایان نامه ها نیز از این روش برای معرفی اسناد خود استفاده می کنند. در پایان نامه ها نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد برای منابع که دو نویسنده دارند به اینگونه است که اسم هر دو نویسنده هم در داخل متن و هم در انتهای متن آورده می شود. اما برای منابعی که بیش از دو نویسنده دارند در داخل متن تنها از نام نویسنده اول و در انتهای پایان نامه نیز تمامی نویسندگان آورده خواهند شد. اما ممکن است در پایان نامه ها از مقاله های مختلف یک نویسنده استفاده شده باشد. بنابراین برای رفرنس دهی با روش هاروارد در داخل متن باید از حروف کوچک انگلیسی در کنار اسم نویسنده استفاده شود. البته مقالات بر اساس حرف الفبا دسته بندی خواهند شد و حرفه کوچک انگلیسی نیز بر اساس همین مبنا در کنار اسم نویسنده خواهند آمد.

هزینه رفرنس نویسی پایان نامه به روش هاروارد در ایران تایپیست نسبت به دیگر موسسه ها مقرون به صرفه می باشد. هزینه رفرنس نویسی به عوامل گوناگونی مانند: تعداد منابع، روش رفرنس دهی، نرم افزار مورد استفاده، مدت زمان تحویل سفارش و ... بستگی دارد. هزینه رفرنس دهی در سفارش های فوری دو برابر هزینه سفارش های معمولی می باشد. زیرا در سفارش های فوری کار پژوهشگر دشوارتر از سفارش های معمولی می باشد. کیفیت رفرنس نویسی در سفارش های فوری نیز مانند سفارش های معمولی، استاندارد می باشد. زیرا هلدینگ ایران تایپیست اینگونه سفارش ها را تنها به با تجربه ترین پژوهشگران خود ارجاع می دهد. کیفیت انجام رفرنس دهی تنها به توانایی پژوهشگر وابسته می باشد. به همین دلیل ایران تایپیست با استخدام پژوهشگران حرفه ای و نظارت بر رفرنس دهی این افراد کیفیت انجام رفرنس دهی را کاملا برای مشتریان تضمین می کند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد در ایران تایپیست آشنا کند.

 نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد به پایان نامه های داخلی و خارجی

رفرنس دهی پایان نامه

سوالات متداول

رفرنس نویسی برای منابعی که دارای دو نویسنده هستند به این صورت است که نام هر دو نویسنده آورده می شود اما نوشته های که دارای نویسندگان بیشتری هستند در داخل متن تنها نام نویسنده اول و در انتهای نوشته نام تمامی نویسندگان آورده می شود.

بر اساس حروف الفبا آنها را در انتهای پایان نامه خواهیم آورد و در داخل متن نیز با حروف کوچک انگلیسی آنها را علامت گذاری می کنیم.

هزینه سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد. زیرا دشوار کار پژوهشگران در سفارش های فوری بیشتر از سفارش های معمولی می باشد.

هزینه سفارش به عواملی مانند: تعداد منابع، روش رفرنس دهی، نرم افزار مورد استفاده، مدت زمان تحویل سفارش و ... بستگی دارد.


نویسنده: حسن احمدی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/26 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 690 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: نحوه ی رفرنس نویسی هاروارد به پایان نامه رفرنس دهی هاروارد به پایان نامه رفرنس نویسی هاروارد در پایان نامه رفرنس نویسی Harvard رفرنس دهی Harvard

دیدگاه کاربران

فاطمه دانش | 1400-6-29 ساعت 08:23:00 امتیاز :

سفارش رفرنس نویسی پایان نامه دادم بهتون که خیلی دقیق و مرتب انجام شد?

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :