جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

گرفتن سفارش تایپ اینترنتی

نویسنده: نیما رفیعی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:22:26 بازدید: 1705 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر قصد دارید تا با گرفتن سفارش تایپ اینترنتی امرار معاش کرده و سطح خاصی از درآمد را به زندگی خود اضافه کنید، بهتر است از طریق یک سایت معتبر و با تعداد بالایی از مشتری، سفارش تایپ گرفتن خود را شروع کنید. ما در ایران تایپیست همواره با آغوش باز پذیرای افراد توانمند در حیطه‌ای مرتبط هستیم و این بار نیز آماده‌ایم تا در کنار شما، به نهادینه شدن فرهنگ و هنجارهای تجارت الکترونیک در ایران، کمک کنیم. پس اگر می‌خواهید فریلنسری را آغاز کنید، می‌توانید در مطالعه یادداشت پیش رو با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را در مورد دریافت سفارش تایپ اینترنتی تکمیل کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

گرفتن سفارش تایپ اینترنتی

اینترنت زیرساخت لازم برای انجام انواع پروژه‌های دورکاری را فراهم کرده است

نحوه گرفتن سفارش تایپ اینترنتی از خانه چگونه است؟

اگر یکی از افرادی هستید که در خودتان توانایی و تعهد کافی برای تبدیل شدن به یک تایپیست، نویسنده یا مترجم خوب را سراغ دارید، برای تبدیل شدن به عضوی از مجموعه ایران تایپیست مسیر سختی در پیش نیست. بدون نیاز به مراجعه حضوری و دیدار فیزیکی، کافیست تا صرفاً از طریق سایت ایران تایپیست با ما در ارتباط باشید. برای اینکه بتوانید گرفتن سفارش تایپ اینترنتی را از منزل تجربه کنید و نیازی به حضور فیزیکی در محل کار نداشته باشید، کافیست تا درخواست استخدام خود را به مطابق سازوکارهای اعلامی سایت تکمیل کنید. پس از ورود به سایت از میان سربرگ‌های موجود در پنل اصلی، با انتخاب سربرگ "ایران تایپیست" و باز شدن سینی آن، از میان گزینه‌ها می‌توانید "درخواست استخدام" را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه وارد بخش مربوط به پیشنهادها خواهید شد. کافیست تا پیشنهادی که متناسب با توانایی خود است انتخاب و سپس اطلاعات مورد نیاز آن را تکمیل کنید. پس از این باید منتظر تماس ما بمانید.

گرفتن سفارش تایپ اینترنتی

نویسندگان فارغ از جنسیت و تفاوت‌ها فردی، تنها با داشتن تخصص و تعهد می‌توانند به عضوی از این مجموعه تبدیل شوند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

گرفتن سفارش‌های دائمی تایپ اینترنتی

اولین دغدغه و نگرانی که متقاضیان دورکاری و افراد متقاضی گرفتن سفارش تایپ اینترنتی با آن مواجه هستند، طول و مدت زمان یک همکاری است؛ به شکلی که انتظار دارند تا یک همکاری بلندمدت و پایداری را تجربه کنند. ما در ایران تایپیست به خوبی نسبت به این دغدغه و نگرانی شما آگاهی داشته و به همین خاطر همواره در تلاشیم تا سازوکارهای پذیرش و ارجاع سفارش را به گونه‌ای متوازن و با در نظر داشتن توانایی‌های تمام کارکنان پیگیری کنیم. در همین راستا باید گفت جای هیچ نگرانی نیست؛ اگر به عنوان یک نویسنده، تایپیست یا مترجم، با تخصص بالا و در عین حال تعهد کافی نسبت به اصول، همراهمان باشید، بی‌شک ما نیز برای یک مدت طولانی کنارتان هستیم. در سیستم کاری ایران تایپیست هیچ تعهد و تضمین قطعی در مورد تعداد موردهای مربوط به گرفتن سفارش تایپ اینترنتی وجود ندارد. به بیانی دیگر سفارش‌های دریافتی، بسته به جزئیاتی که دارند، با تشخیص کارشناسان به نویسندگان مناسب ارجاع خواهند شد. این طبیعی است که با تخصص و تعهد بیشتر، در گرفتن سفارش تایپ اینترنتی موفق‌تر باشید. اما به هر حال اگر توانایی‌هایی در سطح عادی هم داشته باشید، بدون تردید می‌توانید یک همکاری مداوم را با سایت ایران تایپیست تجربه کنید.

گرفتن سفارش تایپ اینترنتی

گرفتن سفارش تایپ اینترنتی از ایران تایپیست، منجر به خلق یک تجربه مثبت خواهد شد

گرفتن سفارش تایپ اینترنتی از سراسر کشور

دومین دغدغه‌ای که ممکن است افراد متقاضی دورکاری یا همان فریلنسری با آن مواجه باشند، وسعت یک کسب‌وکار است. به هر حال هر قدر یک کسب‌وکار بزرگ‌تر باشد، خیال نویسندگان، تایپیست‌ها و مترجمان از داشتن درآمد کافی، و گرفتن سفارش تایپ اینترنتی در تیراژ بالا، راحت‌تر است. اگر شما نیز با چنین نگرانی روبرو بوده و قصد دارید تا بدانید مشتریان ایران تایپیست در چه وضعیتی قرار دارند، دعوت می‌کنیم که تا انتهای این بخش با ما همراه باشید. ما در ایران تایپیست با معنا بخشیدن به تجارت الکترونیک و واقعیت بخشیدن به اصول و قواعد این سبک کاری، در مدت زمان کمی توانستیم از قید و بندهای جغرافیایی خارج و به معنای واقعی کلمه در تمام کشور جریان داشته باشیم. همزمان با رونق گرفتن فعالیت، هر متقاضی که دسترسی به اینترنت داشته باشد، ترجیح می‌دهد تا حداقل یک بار خدمات ایران تایپیست را تجربه کند. بالا بودن کیفیت انجام سفارشات هم از سویی دیگر باعث شده تا هر بار تجربه کاربران از همکاری با ما به قدر کافی لذت‌بخش و قابل اعتماد باشد. با این رویکرد بود که ایران تایپیست توانست به سرعت، جغرافیای کاری خود را وسعت بخشیده و از غرب تا شرق کشور را زیر پوشش کاربران خود داشته باشد.

گرفتن سفارش تایپ اینترنتی

تمام سیکل استخدام، پذیرش سفارش یا تحویل آن، از طریق اینترنت انجام می‌شود

دستمزد تایپیست در گرفتن سفارش تایپ اینترنتی چقدر است؟

یکی دیگر از دغدغه‌های بسیار مهم و شاید اساسی افراد علاقمند به فریلنسری، در کنار دو مورد اخیر، میزان درآمد است. واقعیت این است که مجموعه ایران تایپیست نهایت همت و تلاش خود را به کار بسته تا بتواند یک توازن منطقی و رضایت‌بخش بین خواست‌های کاربران و نویسندگان برقرار سازد. این یعنی هم کاربران و کارفرمایان و هم نویسندگان، تایپیست‌ها و مترجمان، هر دو طرف از قیمت‌ها رضایت کامل دارند. این موضوعی است که بر اساس تجربه طولانی‌مدت این مجموعه، به شکل ملموسی به اثبات رسیده و آزموده شده است. اما در مقابل ساختار دورکاری و فریلنسری، اساساً به شکلی است که تعیین میزان دقیق درآمد برای آن ممکن نیست؛ هرچند ممکن است برخی افراد این موضوع را یک ضعف بدانند اما در ایران تایپیست ما این موضوع را به یک نقطه قوت تبدیل کردیم. بزرگ‌ترین ویژگی مثبت و برگ برنده همکاری با ما و گرفتن سفارش تایپ اینترنتی در سایت ایران تایپیست، این است که اساساً هیچ سقفی برای درآمد کاربران وجود ندارد؛ به همان شکل که کفی برای آن وجود ندارد. نویسندگان بر مبنای حجم هر سفارش و تعدد سفارش‌ها، که بازتاب مستقیمی از میزان توانایی و تعهد آن‌هاست، می‌توانند میزان مختلفی از درآمد را تجربه کنند.

گرفتن سفارش تایپ اینترنتی به صورت روزانه

تعدد بالای سفارش‌های ثبت شده در این سایت، باعث شده تا حتی با وجود بالا بودن تعداد نویسندگان، هر کاربر دست‌کم چندین سفارش را در یک بازه زمانی کوتاه تجربه کند. پس اگر در مورد داشتن درآمد مداوم نگرانی دارید، باید گفت ایران تایپیست همان جایی است که می‌تواند این نگرانی شما را برطرف سازد. نویسندگان توانمند و متعهد در قبال قوانین و قواعد کاری، بدون شک می‌توانند به طور مداوم از طریق ایران تایپیست درآمد داشته و بدون نگرانی از قطع مقطعی درآمد به کار خود ادامه دهند. در ایران تایپیست هر نویسنده، مترجم یا تایپیست، صرفاً بر اساس قابلیت‌ها و استحقاقی که دارد، حجم کاری و میزان درآمد خود از گرفتن سفارش تایپ اینترنتی را تعیین می‌کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

فرم استخدام تایپیستتایپتایپ - قرارداد با انتشاراتتایپ - قرارداد با سازمان های دولتی

سوالات متداول

بله؛ تنها در صورت عبور از آزمون‌های در نظر گرفته شده و استخدام رسمی، گرفتن سفارش تایپ اینترنتی برای کاربران ممکن خواهد شد.

ویژگی‌های کاری فریلنسری، ایجاب می‌کند که اساساً هیچ کفی برای میزان درآمد تعیین نشود؛ به همان شکل که هیچ سقفی ندارد.

نویسندگان، تایپیست‌ها و مترجمان، بسته به تخصص و تعهدی که در قبال سفارش‌ها نشان دهند، می‌توانند حجم کاری خود را تا هر میزان افزایش دهند.

بی‌شک این همکاری تا هر وقت که بر اساس قوانین و قواعد مجموعه و با تعهد و تخصص کامل در قبال سفارش‌ها عمل کنید، ادامه خواهد یافت.


نویسنده: نیما رفیعی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:22:26 تعداد بازدید: 1705 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: گرفتن سفارش تایپ آنلاین گرفتن سفارش تایپ پذیرش گرفتن تایپ اینترنتی گرفتن سفارش تایپ متون گرفتن سفارش تایپ اینترنتی از خانه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :