چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری حرفه ای

نویسنده: مهدی فاضلی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 501 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری حرفه ای نیاز دانشجویان، محققان، نویسنده ها و مترجمانی است که قصد انتشار متن خود را دارند. متن پایان نامه ها، کتاب ها و مقاله ها بدون ویرایش به طور قطع چیزی کم خواهد داشت. یک ویرایش حرفه ای می تواند در کیفیت متن به وضوح مؤثر واقع شود. ویرایش با هدف اصلاح اشتباهات و روان تر شدن متن صورت می گیرد. ویرایش می تواند موجب ارزشمندتر شدن متن شود. فقط یک ویراستار حرفه ای می تواند تغییراتی در متن ایجاد کند نویسنده و مترجم توان آن را ندارند. ویراستارها مهارت های مختلفی دارند که ممکن است لازم باشد برای ویرایش یک متن از همه آنها استفاده کنند. برای این که بتوانید متن خود را به یک ویراستار مطمئن بسپارید، می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام مرکز ویراستاری حرفه ای برای کتاب انجام می دهد؟

سفارش ویراستاری حرفه ای برای کتاب را می توانید در وب سایت ایران تایپیست ثبت کنید. این وب سایت مدت ها است که به دانشجویان خدمات ارائه می دهد. کار کردن با دانشجوها موجب شده است همان دانشجویانی که روزی از این وب سایت خدمات گرفته اند، حالا به دوستان دیگرشان خدمات ارائه دهند. سال ها ارائه خدمات موجب شده است که همه امکانات لازم به صورت آنلاین و در پنل کاربری برای همگان فراهم باشد و همه بتوانند به سادگی از این خدمات بهره ببرند. 

ویراستاری حرفه ای یکی از خدماتی است که این مرکز به بهترین شکل ارائه می دهد. برای گرفتن خدمات کافی است در این وب سایت ثبت نام کنید. ویرایش یک کار حرفه ای است که تنها افرادی می توانند آن را انجام دهند که مهارت های لازم را داشته باشند. دوره های آموزش ویرایش را گذرانده باشند و دیگر مهارت های لازم را به طور تجربی کسب کرده باشند. برای یافتن چنین ویراستارهایی تنها می توانید به مراکز حرفه ای مانند ایران تایپیست مراجعه کنید. پیدا کردن این افراد به طور شخصی کار ساده ای نیست.

ویراستاری حرفه ای برای کتاب در این مرکز شامل همه خدماتی می شود که پیش از چاپ کتاب لازم است. هر نوع اصلاحی که باید روی یک کتاب انجام شود، می توان از ویراستارهای این مرکز درخواست کرد. ویرایش دارای انواع و اقسام مختلفی است که همه آنها روی متن کتاب قابل اجرا هستند. در زمان ثبت سفارش می توان تعیین کرد که بهتر است چه نوع ویرایشی روی متن صورت گیرد. اگر سفارش دهنده تخصصی در این زمینه ندارد، می تواند برای تعیین نوع ویرایش از مشاوران کمک بگیرد.  

ویراستاری حرفه ای برای کتاب های تخصصی و عمومی را می توانید از این مرکز درخواست کنید. مرکزی که توانسته است تعداد زیادی ویراستار متخصص را در یک وب سایت دور هم گرد آورد. ویراستارهایی که در میان آنها می توان افراد متخصص در همه حوزه ها را پیدا کرد و ویرایش کتاب های تخصصی را به آنها واگذار کرد. برای ویرایش کتاب هایی که ترجمه یا تألیف شده اند می توانید به ویراستارهایی مراجعه کنید که قواعد ویرایش همه کتاب ها را می دانند.  

ویراستاری حرفه ای

ویراستاری حرفه ای

ویراستاری حرفه ای پایان نامه در کمترین زمان

زمان ویراستاری حرفه ای پایان نامه اهمیت بسیار زیادی دارد. زمان یکی از مهم ترین عواملی است که پیش از ثبت سفارش ویرایش مورد بررسی قرار می گیرد. خیلی از دانشجویان و محققان به دلیل نداشتن فرصت مرحله ویرایش پایان نامه و کتاب خود را به طور کامل حذف می کنند. آنها به دلیل وقت گیر بودن کار ویرایش حاضر نمی شوند برای آن زمان بگذارند. اما ایران تایپیست توانسته است امکان قبول سفارش ویرایش پایان نامه به صورت فوری را برای همگان فراهم آورد.

ویراستاری حرفه ای فوری و در کمترین زمان ممکن راه حل بسیاری از دانشجویان است که نمی توانند زمان زیادی را برای ویرایش پایان نامه خود بگذارند. این دانشجویان در زمان ثبت سفارش باید به فوریت ویرایش خود اشاره کنند. برای سفارش های فوری هزینه بیشتری دریافت می شود. اما در نهایت با توجه به این که این وب سایت بابت ویرایش هزینه کمی دریافت می کند، مبلغ بالایی نخواهد شد.

مهم این است که ویراستاری حرفه ای در کمترین زمان ممکن روی پایان نامه ها انجام می شود. ضمن این که کم شدن زمان ویرایش به هیچ وجه در کیفیت آن اثرگذار نیست. ویرایش در هر مدت زمانی که روی متن اعمال شود، با کیفیت بالا خواهد بود. در زمان ثبت سفارش هزینه با پیش فاکتور به دانشجو اعلام می شود و او می تواند قیمت ویرایش را با وب سایت های دیگر مقایسه کند.

ویراستاری حرفه ای پایان نامه ها در این مرکز با ارائه نمونه کار صورت می گیرد. سفارش دهنده می تواند از ویراستار درخواست کند که بخشی از پایان نامه را پیش از شروع کار ویرایش کند و برای او بفرستد. او می تواند کار را به طور دقیق بررسی کند و در صورت رضایت داشتن از کار و تأیید آن کار ادامه خواهد یافت. در صورتی که ویراستار نتواند در ویرایش پایان نامه موفق عمل کند، امکان تعویض آن با یک ویراستار دیگر در هر مرحله از کار وجود دارد.  

ویراستاری حرفه ای

ویراستاری حرفه ای پایان نامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری حرفه ای نیاز به تخصص دارد؟

ویراستاری حرفه ای به طور قطع یک کار تخصصی است که تنها افرادی می توانند آن را انجام دهند که مهارت لازم را کسب کرده باشند. اولین چیزی که لازم است یک ویراستار داشته باشد، مهارت اصلاح جملات با استفاده از اصول و قواعدی است که برای ویرایش آموخته است. آگاهی از اصول و قواعد یک سر ماجرا است و سر دیگر ماجرا استفاده درست و بجا از این قواعد در جملات است. یعنی باید بتوان به طور دقیق جمله ها را با ساختار زبان فارسی مطابقت داد و ایرادهای آن را یافت و اصلاح کرد. ایران تایپیست جایی است که می توانید ویراستارهای متخصص را در آنجا پیدا کنید.

ویراستاری حرفه ای بدون کسب تجربه زیاد به دست نمی آید. حرفه ای و متخصص شدن در این کار نیاز به تجربه زیادی دارد. به طور معمول، ویراستارها بعد از کمی کار کردن متوجه می شوند که در کدام حوزه می خواهند فعالیت خود را ادامه دهند. افرادی که به ویرایش مقاله ها علاقه داشته باشند، در همان حیطه هم کارشان را ادامه می دهند و تجربه به دست می آورند.

ویراستاری حرفه ای که روی متن های ترجمه شده کار می کند، در همین حوزه باتجربه می شود و بعد از چند سال کار کردن همه او را به عنوان یک ویراستار متن ترجمه شده می شناسند. ویراستارهایی که روی متن های تألیفی کار می کنند هم برای ویرایش هر نوع متن تألیفی آمادگی پیدا می کنند. اما این به این معنا نیست که آنها نمی توانند ویرایش متن های دیگر را انجام دهند، اما در یک حوزه بیش از بقیه تجربه دارند.  

ویراستاری حرفه ای که کار ویرایش پایان نامه ها را انجام می دهد باید قوانینی را که دانشگاه ها برای پذیرش پایان نامه ها وضع می کنند مطالعه کنند. آنها می دانند که چه تغییراتی در متن یک پایان نامه نیاز است که دانشجو بتواند با آن نمره بالاتری را از استادانش بگیرد. تغییراتی اساسی که در نهایت منجر به ارزشمندتر شدن متن پایان نامه خواهد شد. برای ویرایش پایان نامه های تخصصی هم از افرادی کمک گرفته می شود که خود در همان رشته تحصیل کرده باشند.

ویراستاری حرفه ای

ویراستاری حرفه ای داستان

در ویراستاری حرفه ای چه خدماتی ارائه می شود؟

خدماتی که در ویراستاری حرفه ای ارائه می شود بسیار گسترده هستند. این خدمات شامل همه انواع ویرایش می شود که روی متن های مختلف صورت می گیرد. ویرایش پایان نامه، مقاله و کتاب به طور حتم در دسته این خدمات هستند. ویرایش انواع مختلفی دارد که در این خدمات می توان برای ویرایش فنی و صوری، ویرایش زبانی و ادبی و ویرایش محتوایی و علمی نیز اقدام کرد. ویراستارهای این مجموعه بر انواع ویرایش مسلط هستند و در صورت لزوم می توانند بر روی متن بیشترین تغییرات را اعمال کنند. می توانید برای ویرایش هر نوع متنی و هر نوع ویرایشی وارد وب سایت ایران تایپیست شوید.

ویراستاری حرفه ای تنها برای دانشجویان ارائه نمی شود. نویسنده ها و مترجم های حرفه ای که به کار خود اعتماد دارند نیز باید از ویراستارهای حرفه ای و کاربلد کمک بگیرند. هر متنی که نوشته یا ترجمه می شود، هر چقدر هم که کوتاه باشد پیش از این که منتشر شود و به دست مخاطب برسد به ویرایش نیاز دارد. گاهی متن ها تنها با یک ویرایش فنی و صوری به بهترین شکل در می آیند و گاهی نیز لازم است که تغییرات عمیق تر در آنها ایجاد شود و ویرایش محتوایی روی آنها اعمال شود.

خدمات ویراستاری حرفه ای با هدف بهتر شدن متن ها صورت می گیرد. همه ویراستارهای حرفه ای و متخصص می دانند که ویرایش اعمال سلیقه نیست. هر تغییری که در متن ایجاد شود باید دلیل داشته باشد. صرف این که ویراستار یک کلمه را بیشتر دوست داشته باشد، نمی تواند آن را جایگزین کلمه ای کند که کمتر دوست دارد. حتی ویراستارهای تازه کار هم می دانند که تغییرات آنها نباید منجر به عوض شدن معنای جملات شود.  

ویراستاری حرفه ای از دسته خدماتی است که نمی توانید آن را از هر کسی بخواهید. به خصوص برای ویرایش محتوایی یک متن به سادگی نمی توانید به هر ویراستاری اعتماد کنید. این نوع ویرایش نیاز به تخصص بالایی دارد و فقط کسانی از عهده آن بر می آیند که بر موضوع متن تسلط کامل داشته باشند. ویراستارهایی که خود در همان رشته در دانشگاه تحصیل کرده و می توانند تغییرات عمیقی را در متن ایجاد کنند.  

ویراستاری حرفه ای

هزینه ویراستاری حرفه ای

چگونه می توانم از خدمات ویراستاری حرفه ای ایران تایپیست استفاده کنم؟

ویراستاری حرفه ای را می توانید از مرکز ایران تایپیست درخواست کنید. همه امکانات برای ثبت سفارش های ویرایش در وب سایت این مرکز فراهم شده است. ثبت سفارش در این وب سایت در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. پیش از این که بتوانید سفارش خود را در وب سایت این مرکز ثبت کنید، باید در آن ثبت نام کنید. ثبت نام در این مرکز نیازی به وارد کردن اطلاعات زیادی ندارد. تنها با تایپ کردن پاسخ چند پرسش می توانید صاحب یک پنل کاربری در این وب سایت شوید.

خدمات ویراستاری حرفه ای و همه خدماتی که به ویرایش مربوط می شود در این پنل کاربری قابل ثبت هستند. پنل کاربری دسته بندی های مختلف برای خدمات گوناگون دارد. برای ثبت سفارش ویرایش می توانید به گروه ویرایش مراجعه کنید. در زمان ثبت سفارش به سادگی می توانید تعیین کنید که به چه نوع ویرایشی نیاز دارید. با تیک هایی که در کنار پرسش های خود می زنید، به وب سایت کمک کنید که قرار است چه تغییراتی در متن ایجاد شود. لازم است که در صورت وجود فایل آن را در پنل بارگذاری کنید.  

ویراستاری حرفه ای بر روی همه متن ها در این وب سایت انجام می شود. هیچ استثنایی وجود ندارد و متن ها در هر قالبی، چه کتاب و پایان نامه باشند و چه مقاله، در این وب سایت برای ویرایش پذیرفته می شوند. حتی در پذیرش موضوع نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد. در این وب سایت ویراستارهای بسیاری مشغول کار هستند که مهارت های زیادی دارند و می توانند هر متنی را با هر تخصصی ویرایش کنند، دانشجویان ویراستاری که در رشته های مختلف در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده اند.  

خدمات ویراستاری حرفه ای در این وب سایت به شکل آنلاین و اینترنتی ارائه می شود. آنلاین بودن خدمات این وب سایت موجب شده است که همه افراد در همه جای کشور، حتی شهرهای دورافتاده بتوانند از این امکان سود ببرند. ویراستارها برای شروع همکاری در این وب سایت آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند. آزمون هایی که هر ویراستاری از عهده آنها بر نمی آید. به همین دلیل هم می توانید به سادگی به ویراستارهای این مجموعه اعتماد کنید.

ویراستاری حرفه ای

ویرایش حرفه ای


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیهزینه ویراستاریهزینه ویرایش علمی

سوالات متداول

ویرایش مقاله ها متفاوت از کتاب است و در کتاب ها اصولی در نظر گرفته می شود که در مقاله ها ممکن است به آنها پرداخته نشود.

زمان ویرایش به حجم و تعداد کلمات متن بستگی دارد.

زمان هیچ تأثیری در کیفیت کار ویرایش ندارد.

در این مرکز هزینه ها بسیار پایین در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند از این امکانات استفاده کنند.


نویسنده: مهدی فاضلی ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/11/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 501 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری حرفه ای متون ویراستاری تخصصی ویرایش حرفه ای ادیت حرفه ای ویراستاری حرفه ای آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :