جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 3910 امتیاز 0 از 0 نظر

نشریات دانشجویی چه تفاوتی با سایر نشریات دارند؟ آنچه که این نشریات را متمایز می کند ساختار، موضوع و هدف آنها است. بنابراین صفحه آرایی نشریه دانشجویی از صفر تا صد هم مانند آراستن صفحات نشریه های معمولی نیست! به بیان دیگر، صفحه آرایی این نوع مجلات، با صفحه آرایی و طراحی ِ بصری قانونمند عناصر موجود در یک مجله معمولی شامل متن، عکس، نمودار غیره که در هر صفحه درج می شوند، تفاوت فاحشی دارد.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی مانند ماهیت این نوع نشریات خاص است، دغدغه مند است و اغلب مخاطبان آن را جوانان تشکیل می دهند؛ از این رو محدوده ی فعالیت های این نوع نشریات به کلیه‌ی موضوعات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، شرایط دانشجویان، مباحث  علمی و مقالات پژوهشی و غیره باز می گردد.

پس طراحی و صفحه آرایی نشریه دانشجویی باید کاملا به روز، مناسب با محوریت و شرایط هر مقاله ی درج شده در آن و کمی هم با استایل دانشجویی تلفیق شده باشد؛ همانطور که زندگی ِدانشجویی نیز با زندگی سایر اقشار جامعه شرایط و ظاهر متفاوتی دارد، طراحی و صفحه آرایی نشریه های مربوط به دانشجویان هم باید نشانی از «دانشجو بودن» داشته باشد. اما این همه مقدمه چینی برای چیست؟ برای آنکه به اطلاع شما مشتری گرامی از قشر دانشجو برسانیم که ما در ایران تایپیست، آگاهی کامل از باید ها و نباید ها صفحه آرایی نشریات دانشجویی داریم.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی انجمن های علمی

یکی از جمله همکاری های بی نظیر و مداوم در کلیه ی دانشگاه های کشور، همکاری انجمن های علمی دانشجویی با دانشجویان و سایر گروه های دانشگاهی برای تولید و انتشار نشریه علمی و پژوهشی است. اصولا صفحه آرایی نشریه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری (به علت تعدد زیاد) بیشتر از صفحه آرایی نشریه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی رواج دارند و تقریبا عموم ِمخاطبان با نحوه و ساختار این نوع صفحه آرایی ها آشنا هستند؛ اما آیا این موضوع در مورد نشریه های انجمن های علمی هم با محوریت ِموضاعت علمی و پژوهشی و تحقیقاتی، دانشجویی صدق می کند؟

متاسفانه یا خوشبختانه به دلیل محدود بودن تعداد مجله هایی که در زمینه های مذکور انتشار داده می شوند، انجام صفحه آرایی برای آنها نیز در سطح قابل قبولی (به طور کلی) نیست. البته نگران نباشید، هدف ما از این توضیحات و ارائه این حقایق و فکت ها، ناامید کردن شما نیست. ایران تایپیست در همه ی زمینه های تخصصی ِصفحه آرایی مجلات پیشرو می باشد.

به همین خاطر ما در تلاش بوده ایم، تا صفحه آرایی نشریه دانشجویی با محوریت علمی و پژوهشی را که در محدوده دانشگاه ها ارائه می شوند را تغییر دهیم و به قول معروف طرحی نو در اندازیم. در نتیجه ی این تلاش و به خرج دادن تخصص و در نظر گرفتن سلیقه ی عمومی قشر دانشجوی کشور، توانسته ایم طرح های بسیار جذاب و در خور ِ صفحه آرایی نشریه دانشجویی انجمن علمی را در پی ِسفارشات متعدد ثبت شده، به مشتریان مان ارائه نماییم.

شما می توانید قبل از ثبت سفارش مربوط به صفحه آرایی نشریه دانشجویی تعدادی از نمونه کار های ما را در ایران تایپیست مشاهده نمایید و پس از دریافت مشاوره از سوی ما، ثبت سفارش انجام دهید. ثبت سفارش آنلاین صفحه آرایی نشریه دانشجویی در ایران تایپیست به سرعت و تنها با چند کلیک امکان پذیر است.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

دریافت قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی

قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی یکی از پرطرفدار ترین روش های اعمال صفحه آرایی برای نشریات دانشجویی است. این نوع قالب های آماده و در دسترس برای اینکه سریعا روی محتوای نشریه اعمال شوند و از آن خروجی بگیرید بسیار مناسب هستند. البته این قالب ها مزایا و معایب ِخاص خود را دارند.

به اعتقاد بسیاری از دانشجویان و کلیه دست اندرکاران طراحی، چاپ و انتشار نشریات دانشجویی، این قالب ها به دلیل اینکه به طور خاص و ویژه برای آن مجله طراحی نشده اند چندان مناسب نیستند. در واقع ممکن است به دلیل ِ پیش آمد تشابهات در این نوع صفحه آرایی ها برای نشریات دانشجویی، نتیجه نهایی چندان رضایت بخش نباشد؛ به عنوان مثال ممکن است دو نشریه ی دانشجویی مختلف از یک نوع قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی استفاده کنند.

این تکرار و عدم یونیک بودن باعث می شود تا مجله ی شما از حیث ِصفحه آرایی خاص و به قول امروزی ها Special نباشد. البته در صورتی که به طراحی و صفحه آرایی نشریه دانشجویی سریع نیاز دارید، انتخاب این روش بسیار هم هوشمندانه است. تهیه قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه های دانشجویی می تواند انتخاب مناسبی باشد. به بیان دیگر، یکی از مزیت های دیگر قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی، این است که لازم نیست پروژه ای را ثبت کنید و تا زمان تحویل منتظر بمانید. این نوع قالب ها (که اصولا در نرم افزار های ورد یا ایندیزاین باز می شوند) سریعا قابل دانلود و استفاده هستند.

اما اگر وسواس ِخاصی در مورد این دارید که صفحه آرایی نشریه های دانشجویی شما با صرف وقت و زمان به طور ویژه ای با توجه به معیار های مربوط به ژانر آن انتخاب شود، پس باید برای ثبت سفارش صفحه آرایی نشریه دانشجویی اقدام کنید. همواره، آنچه در ایران تایپیست حائز اهمیت است سلیقه و خواسته ی شما مشتری گرامی می باشد.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

صفحه آرایی نشریه

صفحه آرایی نشریات دانشجویی با ارزانترین قیمت

با آمدن نام دانشجو و هر آنچه به پرداخت هزینه توسط این قشر مرتبط است، بی اختیار به یاد تخفیف های ویژه، کاهش قیمت ها و متعادل سازی هزینه ها می افتیم. کاملا طبیعی است که خدمات ویژه ی صفحه آرایی نشریه دانشجویی در ایران تایپیست با کاهش قیمت، تخفیف ویژه و هزینه های مناسب همراه باشد.

بسته به بازه های زمانی خاص یا حجیم بودن میزان پروژه ای که قصد ثبت آن را در ایران تایپیست دارید، می توانید هزینه ی بسیار کم و قابل توجهی را بپردازید. ارائه تخفیف های ویژه در کنار پایین بودن ِهزینه ی انجام صفحه آرایی نشریه دانشجویی در ایران تایپیست، سبب شده است تا ما افتخار همکاری با بسیاری از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور را داشته باشیم.

این همکاری ها که به لطف ِکیفیت بالای نمونه کارهای ما در ایران تایپیست توسط طراحان و گرافیست های مجرب و متخصص تا به امروز ادامه داشته اند، نشان از موفقیت ایران تایپیست در تغییر دیدگاه مشتریان نسبت  به برون سپاری سفارشات صفحه آرایی نشریه دانشجویی و ارتقای دیدگاه آنان داشته است (هم دید مشتریان و هم مخاطبان نشریات).

ما توانسته ایم کیفیت ِ صفحه آرایی نشریه دانشجویی را در ایران تایپیست به اندازه نشریات معتبر، مشهور و شناخته شده در ایران ارتقا دهیم؛ چرا که به کلیه‌ی استاندارد های روز دنیای مدرن مان آگاه هستیم. بررسی نمونه کارهای ایران تایپیست در زمینه صفحه آرایی نشریه های دانشجویی و تعدد آنها نشان از کیفیت بالای کارها در عین ارائه کمترین و نازل ترین قیمت ها است.

شما می توانید برای اطمینان خاطر نمونه کارهای گرافیست ها و طراحان ما را نیز بررسی نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید. آنچه سبب تضمین خاطر شما مشتری گرامی برای شروع همکاری با ایران تایپیست می شود، ایجاد اعتماد ویژه پیش از ثبت پروژه و اطلاع از هزینه ها و مقایسه آن با دیگر شرکت ها است. ما به شما کیفیت بالا و قیمت پایین را تضمین می کنیم.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

صفحه آرایی

چگونه نمونه صفحه آرایی نشریه دانشجویی را دریافت کنم؟

برای اطمینان خاطر مشتریان و ارائه تضمین، راهکار های مختلفی در ایران تایپیست در نظر گرفته شده است. یکی از این راهکار ها ارائه نمونه صفحه آرایی نشریه دانشجویی در ایران تایپیست است. کلیه سفارشاتی که در ایران تایپیست انجام می شوند، به عنوان سندی برای ارائه به مشتریان به عنوان نمایش میزان کیفیت، خلاقیت طراحان، استاندارد ها و به کارگیری کلیه عناصر به بهترین شکل، می باشند.

نمونه کار های مربوط به صفحه آرایی نشریه دانشجویی در ایران تایپیست در زمینه های گوناگون مربوط به نشریه ی دانشجویی، دارای تنوع موضوعی هم هستند. در طی سالهای گذشته، تیم ایران تایپیست توانسته است با جلب اعتماد بسیاری از مشتریان با سلیقه و اهداف گوناگون، نمونه کارهای صفحه آرایی نشریه دانشجویی متفاوتی خلق نمایند و هریک از آنها (بدون مبالغه) از بهترین و برترین ها در نوع خود می باشند که توسط یک گرافیست یا طراح انجام شده اند.

بسته به حوزه ی فعالیت شما جهت انتشار نشریه دانشجویی، امکان ارائه نمونه صفحه آرایی نشریه های دانشجویی وجود دارد. برای این منظور کافی است تا درخواست بررسی نمونه کار های صفحه آرایی نشریات دانشجویی را با کارشناسان ما مطرح نمایید. پس از بررسی درخواست شما، نمونه کارهای مرتبط در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

بدین شکل امنیت خاطر شما مشتری گرامی از جنبه ی میزان کیفیت، طراحی، تنوع گوناگون و به کارگیری مدرن ترین ابزار ها و نماد ها در صفحه آرایی نشریه دانشجویی در ایران تایپیست به عینه ثابت خواهد شد. در صورتی که پس از دریافت نمونه سفارشات انجام شده مربوط به صفحه آرایی نشریه دانشجویی در ایران تایپیست سوال یا نیاز به دریافت مشاوره داشتید، می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. پس از مطرح کردن سوالات خود و بررسی نمونه کارها، بهتر می توانید برای ثبت سفارش و شروع اولین همکاری خود با ایران تایپیست اقدام نمایید. ما تجربه ای دلنشین و حرفه ای را از همکاری به شما هدیه می دهیم.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

نشریه دانشجویی

صفحه آرایی نشریه دانشجویی به صورت فوری

زمان مهم ترین ملاک برای انجام کلیه ی پروژه های مربوط به صفحه آرایی نشریه دانشجویی است. در واقع زمان، تعیین کننده ی هزینه و میزان کاری است که باید در فرصتی خاص انجام شود؛ پس باید حتما آن را جدی گرفت. یکی از معیار های محاسبه هزینه در ایران تایپیست برای سفارشات مربوط به صفحه آرایی نشریه دانشجویی، زمان است.

ما براساس زمان انتخابی از سوی شما مشتری گرامی، تصمیم می گیریم که افزایش هزینه یا عدم افزایش هزینه داشته باشیم. این کاملا طبیعی است که وقتی که طراح / گرافیستان در ایران تایپیست فرصت محدودی برای انجام کاری زیاد و بسیار زمانبر داشته باشند، به همان نسبت از دستمزد بیشتر برخوردار شوند. البته اگر سفارش شما چندان حجیم نباشد، تحویل سفارش صفحه آرایی نشریه دانشجویی به صورت فوری، نیز چندان هزینه بر نخواهد بود.

پس برای محاسبه هزینه صفحه آرایی نشریه دانشجویی، دو معیار یکدیگر را تحت تاثیر قرار می دهند. یکی از آنها زمان است و دیگری حجم کاری که باید انجام شود. کم یا زیاد شدن مقادیر این معیار بر روی هم بسیار تاثیر گذار هستند.

باری، در ایران تایپیست سه حالت زمانی، برای تحویل پروژه های صفحه آرایی نشریه دانشجویی در نظر گرفته می شود. این سه حالت عبارتند از: فوری، نیمه – فوری، عادی؛ در حالت عادی هزینه ی مربوط به صفحه آرایی نشریه های دانشجویی به صورت نرمال در نظر گرفته می شود. در حالت نیمه فوری هزینه 1.5 بیشتر از حالت عادی در نظر گرفته می شود. در نهایت و در حالت فوری نیز با 2 برابر شدن میزان هزینه ای که مشتری باید بپردازد، مواجه هستیم.

البته با این تفاسیر افزایش هزینه ها بر اساس معیار زمان، هزینه ای که می بایست برای انجام کار صفحه آرایی نشریات دانشجویی، بپردازید را چندان نجومی نخواهد کرد؛ نگران نباشید. ما در ایران تایپیست در هر حالت (همانطور که از ابتدای مطلب نیز توضیح داده شد) بر کیفیت بالا و هزینه پایین تاکید می کنیم.

صفحه آرایی نشریه دانشجویی

صفحه آرایی نشریه دانشجویی فوری

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مقاله فارسی

سوالات متداول

خیر، برای تهیه قالب لایه باز صفحه آرایی نشریه دانشجویی باید هزینه مرتبط با آن را بپردازید.

ما هزاران گرافیست را از سراسر ایران گرد آورده ایم تا به شما کمک کنیم، طراح دلخواه و صفحه آرایی مورد نظر خود را به راحتی بیابید، طبعا این موضوع به قیمت کمتر می انجامد.

شما مشتری گرامی می توانید با کیفیت کار ما بهتر آشنا شوید.

این اتفاق به طور عمده ابدا اتفاق نمی افتد، اما شما برای پیگیری می توانید با کارشناسان ما جهت پیگیری تماس حاصل نمایید.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 3910 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی نشریات دانشجویی صفحه آرایی مجلات دانشجویی صفحه آرایی نشریه های علمی دانشگاه صفحه آرایی آنلاین نشریه دانشجویی صفحه آرایی فوری نشریه دانشجویی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :