شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی نامه اداری

نویسنده: مرتضی صمدی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/15 ساعت 14:00:00 بازدید: 1347 امتیاز 0 از 0 نظر

برای انجام خدمات صفحه آرایی نامه اداری به ایران تایپیست خوش آمدید! تقریبا هیچ شرکت دیگری را به اندازه‌ی ایران تایپیست نمی توانید بیابید که برای ارائه این دست خدمات مهم و کاربردی، به شما سرویسی نامحدود ارائه کند. نامحدود از هر نظر، زمان و مکان، زبان، مشاوره انتخاب سایز نامه اداری براساس محتوا، ویراستاری ِنامه و غیره.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی نامه اداری یکی از جمله مراحلی است که متاسفانه اغلب توسط ارسال کنندگان نامه ها کنار گذاشته شده و توجه لازم به آن مبذول داشته نمیشود. دلایل ِآن را می توان متفاوت دانست اما آنچه که بدیهی به نظر می رسد، دوری از اتلاف هزینه است، اتلاف هزینه برای امری لازم و ضروری! بدون ویرایش و صفحه آرایی نامه اداری تقریبا هیچ نامه ای کامل و خوب نیست و این مورد یکی از دلایلی است که باعث می شود بسیاری از نامه های اداری توجه لازم را دریافت نکنند و یا در صف انتظار بررسی باشند.

وقتی برای تغییر و ایجاد چارچوب برای نامه های اداری خود اقدام می کنید نه تنها هزینه بی جایی صرف نکرده اید بلکه از نظر دریافت کننده‌ی نامه – خواه هر ارگان، نهاد یا سازمان و شرکتی که باشد – یک فرد کاملا حرفه ای و دارای آگاهی و دانش شناخته خواهید شد. البته نمی توان تنها از دیدگاه فردی به این ماجرا نگاه کرد. در مکاتبات و نامه های اداری مربوط به شرکت ها نیز باید اصول و قواعد صفحه آرایی نامه های اداری به درستی رعایت شوند.

اگر نگران هزینه های مربوط به صفحه آرایی نامه های اداری خود هستید، جای هیچ ناراحتی وجود ندارد. ایران تایپیست اینجاست تا شما را مفهوم ِجدیدی از ارائه هزینه کم و کیفیت بالا آشنا کند. شما می توانید بدون نیاز به اطلاع از چگونگی صفحه آرایی نامه اداری و با پرداخت هزینه بسیار مقرون به صرفه در نهایت نامه ای در دست داشته باشید که از صفر تا صد کاملا حرفه ای تنظیم شده است. برای اینکه بدانید باید چه کنید، به سراغ پاراگراف بعدی بروید.

آیا صفحه آرایی برای نامه اداری الزامی است؟

برای پاسخ به این سوال که آیا صفحه آرایی نامه اداری الزامی است، باید پرسید که دقیقا برای چه نوع نامه‌ای در دنیا نیاز به صفحه آرایی وجود ندارد؟ پاسخ مشخص است؛ هیچ نامه‌ای! مخصوصا نامه های اداری که از اهمیت ِویژه ای برخوردار هستند و باید ظاهرشان را در اولویت قرار داد، در غیر این صورت فرض اولیه‌ی شخص گیرنده‌ی نامه بر این گمانه پیش خواهد رفت که: «ارسال کننده نامه برای ماهیت و هدف ارزش قائل نیست یا دست کم اصول ابتدایی ارسال نامه های اداری را نمی داند».

اگر در گوگل جستجو کنید، لابلای محتواهای مربوط به چگونه نوشتن نامه بگردید قطعا به این نکته برخورد خواهید کرد که نوشتن نامه اداری به رعایت اصول و قواعد خاصی پایبند است و یکی از آنها ویرایش ظاهر و زیباسازی ِنامه اداری است.

زیباسازی به معنای درج تصویر خاص، یک المان ِ گرافیکی و غیره نیست؛ ابدا! نامه های اداری همانطور که از نامشان مشخص است نیاز به استفاده از هیچ یک از ابزار های گرافیکی برای زیبا تر شدن ندارند و رسمی هستند. یک زیباسازی معمولی و درست یا اصولی می تواند از ظاهر نامه‌ی معمولی و فاقد قواعد استاندارد یک نامه‌ی بی نقص بسازد. صفحه آرایی نامه اداری تان را به ایران تایپیست بسپارید، زیرا کاملا بدیهی است که از میان ده نفر، 9 نفر هیچ اطلاعی از چگونگی انجام صفحه آرایی نامه اداری نداشته باشند و انجام این کار باید به یک متخصص آگاه از نرم افزار های صفحه آرایی و چگونی انجام دقیق صفحه آرایی نامه اداری سپرده شود.

همانطور که شما برای صفحه آرایی کتاب، مجله، روزنامه و غیره به طور شخصی خودتان اقدام به کار نمی کنید، انجام صفحه آرایی نامه اداری نیز باید توسط یک شخص کاربلد انجام شود، و نه بیشتر! برای انجام این کار، نیازی به جستجوی بیشتر نیست. در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنید، ثبت سفارش انجام دهید و تا رسیدن به موعد تحویل سفارش منتظر بمانید. خدمات بیشتری نیز از جانب ایران تایپیست خدمت شما ارائه می شود که می توانید از آنها بهره مند شوید. برای آگاهی ِبیشتر، ادامه‌ی این مطلب را دنبال نمایید.

صفحه آرایی نامه اداری

صفحه آرایی نامه اداری

صفحه آرایی نامه اداری شامل چه مواردی میشود؟

برای اینکه بدانید دقیقا چه اتفاقی برای نامه‌ی فاقد صفحه آرایی شما می افتد، بابت چه کارهایی به ایران تایپیست هزینه می پردازید و قرار است چه تحولی رخ دهد، باید به خوبی مطلع باشید که در جریان ِ صفحه آرایی نامه اداری چه مواردی اِعمال می شوند. تعیین بسیاری از فاکتور ها دست شما مشتری گرامی است.

به این معنا که می توانید کلیه‌ی خدمات صفحه آرایی نامه اداری را از ما درخواست کنید. اما به صورت عادی، همه چیز از نظر فونت، شرایط و شکل قرار گرفتن پاراگراف ها، فاصله بین کلمات، خطوط، پاراگراف ها، حاشیه‌ی نوشته ها از برگه، خط کشی / ایجاد یک فاصله‌ی مشخص و بصری برای زیبایی بخشیدن به ظاهر نامه، جدا کردن عنوان، متن اصلی، پانویس نامه و غیره از جمله کارهایی هستند که در ‌ صفحه آرایی نامه اداری اعمال می شوند. در صورتی که در امر نگارش ِنامه اداری مشکلی داشته باشید (مثلا استفاده از برخی کلمات نادرست در متن) می توانید از ما کمک بگیرید. هزینه ای که بابت صفحه آرایی نامه اداری از شما دریافت می شود به کلیت ِاین اصلاحات و تغییرات وابسته است.

با توجه به کم حجم بودن ِنامه های اداری و عدم زمانبر بودن صفحه آراییِ آنها نه هزینه‌ی گزافی را در ایران تایپیست خواهید پرداخت و نه مجبور خواهید بود که  روزهای بسیاری منتظر پایین کار باشید – البته لازم به ذکر است که اگر صفحه آرایی نامه اداری ِخود را به یک فرد تازه کار یا ناآشنا بسپارید ممکن است در تحویلِ کار نهایی به شما تعلل کرده یا امروز و فردا کند. اما در مسیر برون سپاری سفارش صفحه آرایی نامه اداری به ایران تایپیست این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. حتی شما می توانید تضمینی در این باب، از ایران تایپیست دریافت کنید تا خیالتان از بابت انجام به موقع صفحه آرایی نامه‌ی اداری تان راحت باشد.

صفحه آرایی نامه اداری

صفحه آرایی نامه اداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی نامه اداری در اندازه و سایز های مختلف

در  صفحه آرایی نامه اداری وقتی صحبت در مورد اندازه کاغذی که برای نامه اداری استفاده می شود، بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی هر شخصی که برای ارسال نامه اداری اقدام می کند، باید بر اندازه‌ی کاغذ های نامه احاطه داشته باشد تا بتواند بهترین گزینه را انتخاب کند. البته انتخاب دلبخواهی نیست. در ایران تایپیست برای انتخاب کاغذ براساس محتوای نامه به شما مشاوره ارائه می شود اما برای اطلاع کلی بد نیست که بدانید نامه های اداری به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  • قطع کوچک
  • قطع بزرگ

داخل نامه های قطع کوچک معمولا محتوایی نگاشته می شود که کمتر از 5 سطر دارند و قطع بزرگ مربوط به نامه هایی بیشتر از 5 سطر می باشد. اندازه نامه های قطع کوچک معمولا یک برگه‌ی A5 و اندازه نامه های قطع بزرگ در حالت عادی اندازه‌ی یک کاغذ A4 است. برخی اشکال دیگر برای نامه های اداری وجود دارد که بیشتر جنبه انتقال اطلاعات مانند جدول و نمودار های اداری دارد و برخی دیگر به یادداشت های اداری مربوط می شوند که ثبت سفارش صفحه آرایی نامه اداری برای آنها نیز در ایران تایپیست انجام می شود.

این نوع نامه ها نیز اندازه های متفاوتی نسبت به موارد بیان شده دارند، یعنی به ترتیب شامل سایز A3 و A6 می شوند – لازم به ذکر است که هر چه عدد کوچکتر باشد اندازه کاغذ نامه بزرگتر خواهد بود. انتخاب سایز کاغذ برای انتشار محتوای نامه اداری موضوعی است که همواره به آن نیاز پیدا خواهید کرد، بنابراین توصیه می شود که انتخاب سایز را نیز به ما بسپارید تا بهترین و کامل ترین نامه‌ی اداری را در ایران به شما تحویل دهیم. تنها زحمت چاپ و استفاده از آن به عهده شما خواهد بود و در غیر این صورت کلیه‌ی کارهایی که می بایست انجام شود، توسط طراحان و کارشناسان ایران تایپیست به طور دقیق انجام خواهد شد.

صفحه آرایی نامه اداری

صفحه آرایی نامه اداری

صفحه بندی نامه برای شرکت های خصوصی

برای ارسال نامه به شرکت ها ما معمولا با دو گروه شرکت مواجه هستیم، خصوصی و دولتی یا دولتی و غیر دولتی. ارسال نامه برای این گروه از شرکت ها اصولا تفاوتی با شرکت های دولتی ندارد و از این رو نمی توان پایه و اساسِ ظاهر نامه هایی که برای شرکت های خصوصی ارسال می شود را متفاوت در نظر گرفت و اظهار کرد که اگر قصد دارید برای یک شرکت خصوصی نامه ارسال کنید، مجبور هستید تا قالب را از اساس تغییر دهید.

گاهی نیز ارسال نامه نه از سمت شخص به یک شرکت خصوصی که بین دو کارفرما یا بین دو شرکت انجام می شود و باز از این نظر نیز تفاوت فاحشی وجود ندارد. منتها برخی از شرکت ها نامه های اداری را در قالب های خاصی می پذیرند که در مورد آن اطلاعات کافی و لازم را به افراد، شرکت ها، نهاد یا سازمان های دیگر می دهند تا در تبادل نامه های اداری، شکل و ساختار اصلی حفظ شود. مثلا دانشگاه های غیر دولتی؛ هر دانشگاه غیر دولتی ممکن است در ارسال و دریافت نامه های اداری قالب و ساختار خاصی داشته باشد که شما ملزم به رعایت آن هستید و به این شکل حرفه ای بودن و قانون مند بودن ِخود را به نهاد مورد نظر اعلام می دارید. اما تمامی این مقدمه چینی ها به چه علت بود؟

به این خاطر که به شما مشتری گرامی اعلام کنیم، هیچ نوع محدودیتی از نظر قالب و ساختار نامه ها در ایران تایپیست وجود ندارد و کلیه سفارشات در شرکت ِما قابل پذیرش و انجام هستند. در اصل تفاوتی نمی کند که هدف شما ارسال نامه به شرکت های خصوصی است یا غیر خصوصی، و همچنین اینکه قالبِ نامه باید به چه صورت باشد. کلیه درخواست های شما مشتری عزیز طبق آنچه که در مراحل ابتدایی ثبت سفارش ِ‌ صفحه آرایی نامه اداری از شما دریافت می شود مو به مو انجام خواهد شد.

صفحه آرایی نامه اداری

صفحه آرایی نامه

صفحه بندی نامه های شخصی آنلاین

صفحه آرایی نامه اداری شکل ها و ساختار های گوناگونی دارد و به یک قالب ِمشخص وابسته نیست. اگرچه چارچوب مشخصی برای آن از قبل تعیین شده است تا به افراد کمک کند تا نامه هایی با انسجام و کاملا خلاصه بنویسند و از کلی گویی پرهیز کنند، اما به هر روی، اطلاع از زیر و بم ساختار نامه و انجام صفحه آرایی نامه اداری به شما کمک خواهد کرد، روال اداری را به درستی و فاقد هرگونه اشتباه پیش ببرید.

ممکن است نیاز باشد نامه ای را – نه فقط در بین اداره های ایران – که برای خارج از ایران ارسال کنید که در آن باید حتما ملزومات اداری را رعایت کرده باشید، درخواست/ اطلاعات را خلاصه و با مفهوم واضح نوشته باشید، نامه را تمیز و کاملا دقیق، با فرمت کاغذ مناسب و در قالبی مشخص ارسال کرده باشید. همچنین با توجه به زبان ِنوشتاری نامه، بسیاری از پاراگراف بندی ها، فاصله خطوط و کلمات و غیره می بایست همگی در یک اتحاد کامل به سر ببرند.

طبیعی است که هر شخصی با ساختار و ظاهر نامه های اداری آشنا نباشد و نیاز باشد تا صفحه آرایی نامه اداری به طور کامل برای آنها انجام شود. همین نیاز بود که گروه ایران تایپیست را بر آن داشت تا خدمات صفحه آرایی نامه اداری را به شما مشتری گرامی ارائه کنند تا ساختار نامه ها و چارچوب نوشتن یک نامه اداری به صورت که باید انجام شود، به نتیجه برسد. شما می توانید به صورت آنلاین در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید و منتظر دریافت نتیجه‌ی نهایی کار خود باشید. دقت داشته باشید که در ایران تایپیست هزینه انجام صفحه آرایی نامه اداری بسیار کم و پایینتر از حالت عادی انجام می شود تا رضایت شما مشتری عزیز حاصل شود.

صفحه آرایی نامه اداری

صفحه بندی نامه اداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آراییصفحه آرایی - قرارداد با انتشاراتصفحه آرایی-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

خیر، ثبت سفارش به هیچ عنوان هزینه ای ندارد.

بسته به نامه متفاوت است و در زمان ثبت سفارش مشخص می شود.

بله، با توجه به تفاوت سایز، انجام صفحه آرایی متفاوت خواهد بود.

در مرحله ثبت سفارش و قبل از ارسال فاکتور برای پرداخت هزینه، شما می توانید اطلاعات لازم را با ما درمیان بگذارید و فرمت انتخابی ِخود را برای ما ارسال کنید.


نویسنده: مرتضی صمدی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/15 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 1347 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی نامه اداری صفحه آرایی نامه شرکتی صفحه آرایی نامه اداره ها صفحه بندی نامه صفحه آرایی نامه سربرگ دار

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :