دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجلات

نویسنده: آیدا وحدت صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:38:38 بازدید: 1108 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی مجله با صفحه آرایی کتاب تفاوت هایی دارد. ولی در کل هنر صفحه آرایی چه برای کتاب و چه برای مجله باشد؛ بایستی به گونه ای طرح ریزی شده باشد که مخاطب را به خود جلب کند و سبب تحسین و برانگیختن احساسات فرد مقابل گردد تا با شور و علاقه بیشتری به مطالب موجود در آن کتاب یا مجله خاص روی آورد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مجله

صفحه آرایی مجله با طراحی جذاب روی جلد

صفحه آرایی مجله

صفحه آرایی مجله به نوبه خود می تواند یکی از مهمترین مسئله هایی تلقی گردد که در جذب نگاه افراد مختلف به مجله مورد نظر تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. با توجه به این مسئله که ظاهر هر مجله پیش از نکات مندرج شده در آن در نگاه اول، افراد مختلف را به سمت و سوی آن جذب می کند؛ امروزه علاوه بر نکات علمی و آموزشی بی شمار و منحصر به فردی که در مجلات آموزشی وجود دارد؛ صفحه آرایی مجله های مورد نظر نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بنابراین بهتر است به این مسئله هم توجه و اهتمام ورزیده شود.

انواع صفحه آرایی مجله 

صفحه آرایی مجله دارای انواع و اقسام مختلفی از پارامترها و فاکتورهای تأثیرگذار است که شما می توانید هر یک از آن ها را بنا به صلاحدید خود انتخاب کنید و در مجله مورد نظر خویش هر یک ایده های جدید و رنگ آمیزی های متنوع و تصاویر جالب توجه و جنس ورق های مختلف را با توجه به نیاز و بودجه خویش سفارش دهید تا مجله ماهانه یا سالانه شما بیشتر در کانون توجه و اهتمام قرار گیرد و بتواند با همین تغییرات کوچک ظاهری نگاه خیلی از افراد را به سمت و سوی خود جذب کند. ضمن اینکه می توان به ضرس قاطع اذعان داشت که بهترین و پرفروش ترین مجله های روز دنیا، عموما مجله هایی هستند که علاوه بر ارائه نکات آموزشی و جدید و خاص در زمینه صفحه آرایی و جلد روی صفحه نیز خاص تر از سایر مجله ها عمل کرده و صفحه آرایی زیباتر و شکیل تری را در مجله خویش پیاده سازی نموده اند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

معتبرترین سایت برای صفحه آرایی مجله سازمان و و مراکز دولتی 

صفحه آرایی مجله سازمان و مراکز دولتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اهمیت این مسئله از آنجایی شروع می شود که این نوع از مجلات معمولا در کانون توجه همگان قرار می گیرند. به همین جهت می بایست به دنبال معتبرترین سایت برای صفحه آرایی مجله ها بود که سازمان ها و مراکز دولتی بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری مجله های خویش را به دست این گونه از افراد بسپارند. در کنار وب سایت های اینترنتی بسیار زیادی که در این راستا وجود دارند و مشغول فعالیت هستند؛ هلدینگ ایران تایپیست یکی از معتبرترین و سرآمدترین وب سایت هایی است که می توان با خیالی آسوده به آن استناد کرد. به همین جهت است که آمارها حاکی از آن است که بیشتر سازمان ها و مراکز دولتی، صفحه آرایی مجلات خویش را به این موسسه معتبر می سپارند.

صفحه آرایی مجله

توجه و اهمیت قائل شدن به صفحه آرایی

اهمیت صفحه آرایی مجله در چه مواردی می باشد؟

موارد و عوامل بسیار مهمی در صفحه آرایی مجله های مختلف دخیل هستند که توجه هر یک از آن ها می تواند یک مجله را از سایر مجله های دیگر متمایز گرداند. از جمله این عوامل تأثیرگذار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • طراحی خاص و منحصر به فرد جلد مجله مورد نظر
  • استفاده از تیترها و سرتیترها در مجله با تنوع و گستردگی بالا
  • ستون بندی های مطلوب
  • شیوه قرارگیری صفحات در کنار یکدیگر
  • عکس های با کیفیت بالا در قالب رنگ های متنوع و جذاب
  • صفحه آرایی هنری با انتخاب تصاویر خارق العاده و ترکیب آن ها با توجه به صفحه مقابل خود
  • استفاده از ترکیب رنگ های جذاب
  • استفاده از حروف چینی مناسب
  • نحوه ستون بندی جملات
  • و...

هر یک از این عوامل و موارد ریز و درشت دیگر می تواند یک مجله را بر سایر مجله های دیگر برتری و ارجحیت ببخشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

روش اصولی در صفحه آرایی مجله به چه مواردی بستگی دارد؟

با توجه به این مسئله که در صفحه آرایی مجله می بایست از قوانین و اصول زیادی پیروی نمود. بهتر است با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای لازم در این راستا بهترین صفحه آرایی مجله را برای مجلات مختلف انتخاب کرد و تمامی نکات ریز و درشت آن را در صفحه آرایی مجله مورد نظر پیاده سازی نمود. از شیوه ها و ایده پردازی های مختلفی در صفحه آرایی مجلات استفاده می شود که بهتر است از روش های اصولی و استانداردی بهره گرفت که بیشتر به چشم می آیند. انتخاب طرح روی جلد مجله به تنهایی می تواند تا حد بسیار زیادی اعتبار یک مجله را ارتقاء بخشد. علاوه بر آن، تصاویر درونی و استفاده از تیترهای مناسب می تواند در جذب افراد تأثیرگذار باشد.

صفحه آرایی مجلات

تأثیر رنگ در صفحه آرایی مجله

 

بهترین رنگ برای صفحه آرایی مجله چه رنگی می باشد؟

انتخاب رنگ برای صفحه آرایی مجله نیز از جمله عوامل تأثیرگذار دیگری است که بهتر است حتما به آن توجه و عنایت ورزیده شود. در انتخاب رنگ، نوع موضوع های درج شده در مجله نیز تأثیرگذار هستند و بهتر است متناسب با موضوع مجله از رنگ های متنوع و متناسب با آن بهره گرفت. ولی به طور کلی رنگ های شاد و تنوع در رنگ بندی تصاویر در صفحه آرایی مجله می تواند در جذب نگاه های مشتریان بسیار مثمر به ثمر واقع گردد. بنابراین در صورتی که می خواهید مجله خویش را به گونه ای جالب توجه به دست افراد متبحر در زمینه صفحه آرایی مجله بسپارید؛ بایستی پیش از هر مسئله دیگری به فکر طراحی رنگ های ترکیبی جذاب و خارق العاده ای هم باشید. هلدینگ ایران تایپیست با کوله باری از تجربه و تخصص در زمینه صفحه آرایی کتابها و مجلات و سایر موارد دیگر آماده هر گونه خدمت رسانی به شما می باشد. بنابراین در صورتی که ایده خاصی در ذهن خویش ندارید و یا می خواهید از تجربه دیگران در انتخاب رنگ و طراحی جلد و سایر موارد دیگر در صفحه آرایی بهره مند شوید؛ می توانید کلیه مراحل صفحه آرایی مجلات خود را با قیمتی به صرفه به این موسسه بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلههزینه صفحه آرایی و ویراستاریصفحه آراییصفحه آرایی کتاب

سوالات متداول

بله صفحه آرایی مجله با کتاب متفاوت است.

چرا که صفحه آرایی مجله در صورتی که حرفه ای انجام شده باشد؛ می تواند مخاطبین بیشتری را به سمت مجله شما بکشاند.

هلدینگ ایران تایپیست بهترین سایت در جهت صفحه آرایی مجله است.

بله ایده پردازی های نوین می تواند روی صفحه آرایی مجله تأثیر شگرفی داشته باشد.


نویسنده: آیدا وحدت صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:38:38 تعداد بازدید: 1108 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مجله آنلاین صفحه آرایی مجله حرفه ای سایت صفحه آرایی مجله سفارش صفحه آرایی مجله طراحی و صفحه آرایی مجله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :