دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه دانشجویی

نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه دانشجویی تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 14:29:25 بازدید: 616 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش ترجمه دانشجویی در ایران تایپیست به معنای ترجمه بی کیفیت با قیمت پایین نیست بلکه به معنای قیمت پایین و بهترین و روان ترین کیفیت ترجمه در سریعترین زمان ممکن است که باز هم برای سفارشات حجیم مشمول تخفیف خواهید شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مفهوم سفارش ترجمه دانشجویی چیست؟

سفارش ترجمه دانشجویی در نظر اکثر افراد به معنای ترجمه ای است که قیمت بسیار پایینی دارد چون کیفیت  مطلوبی برای آن در نظر گرفته نمی شود و بیشتر برای انجام پروژه ها و کسب مقداری نمره است و استفاده خاصی از آن نخواهد شد اما مفهوم سفارش ترجمه دانشجویی فراتر از این است. دانشجویانی که به طور کلی به ترجمه مطالب نیاز دارند شامل دانشجویان مقطع لیسانس جهت انجام واحد اختیاری پایان نامه، دانشجویان کارشناسی ارشد برای انجام پروژه های تحقیقاتی خود مبتنی بر مقالات علمی معتبر و دفاع از آن و دانشجویان مقطع دکتری برای انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی و گردآوری مطالب بروز و مفید جهت پیشبرد و دفاع از تز دکتری می باشند. این افراد نه تنها نیاز اساسی و حرفه ای به انجام ترجمه مقالات دارند بلکه نیاز دارند ترجمه ها کاملا با کیفیت، مفهومی و روان صورت گرفته باشد و اصلا با ترجمه بی کیفیت و قیمت پایین میانه ای ندارند همانطور که در هلدینگ ایران تایپیست نیز ترجمه ای تحت عنوان ترجمه بی کیفیت و ارزان قیمت حتی به فرم دانشجویی نداریم در عوض برای کمک به تمامی مشتریان اعم از دانشجویان قیمت های پایه را بسیار پایینتر در نظر گرفته ایم.

سفارش ترجمه دانشجویی

سفارش ترجمه دانشجویی در سریعترین زمان ممکن و بهترین کیفیت در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه دانشجویی با چه کیفیتی باید ترجمه گردد؟

سفارش ترجمه دانشجویی با توجه به حساسیت بسیار زیادی که برای دانشجویان مقاطع مختلف مخصوصا کارشناسی ارشد و دکتری دارد باید در نهایت کیفیت، دقت و روان و مفهومی بودن انجام شود تا به راحتی بتوانند از آنها جهت پیشبرد اهداف پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی خود استفاده کنند. البته بجز پایان نامه، دانشجویان این مقاطع برای ژورنال کلاب ها و ارائه سمینارها نیز به ثبت سفارش ترجمه دانشجویی نیز می پردازند که این دسته از کارهای آکادمیک نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. لذا در هلدینگ ایران تایپیست به هیچ وجه ترجمه دانشجویی به معنای کیفیت پایین ترجمه نیست که متأسفانه چنین ذهنیتی رایج شده است. لازمه انجام ترجمه با کیفیت بسیار بالا، واگذاری این دسته از سفارشات به مترجمین بسیار حرفه ای و تخصصی در زمینه مورد نظر است که در صورت امکان از فارغ التحصیلان رشته مربوطه کمک گرفته می شود که تسلط بسیار بالایی نسبت به لغات تخصصی زمینه مدنظر دارند و در صورت لزوم می توانند با معادل سازی دقیق، ترجمه روان و مفهومی انجام دهند. البته دقت داشته باشید که برای دانشجویان عزیز تخفیف های خوبی در نظر گرفته شده با اینکه تعرفه ها در حداقل میزان خود قرار دارند.

آیا امکان پرداخت اقساطی برای سفارش ترجمه دانشجویی هست؟

سفارش ترجمه دانشجویی مشابه با سایر سفارشات ترجمه ای که در هلدینگ ایران تایپیست ثبت می شوند، مشمول پرداخت به شیوه اقساطی هستند و این یعنی نیاز نیست کل هزینه ترجمه را همان ابتدا پرداخت کنید و حتی برای پرداخت اقساطی نیاز نیست درخواست دهید چرا که به صورت پیش فرض برای تمامی سفارشات ترجمه، 60% کل مبلغ در ابتدای کار دریافت می شود تا پروژه ترجمه استارت بخورد و 40% نیز پس از اتمام کار و موقع دریافت فایل تسویه می گردد ضمن اینکه بین 3 تا 10 روز نیز فرصت اعتراض دارید تا بخش های مدنظر شما در صورت تأیید به صورت رایگان ادیت شوند. در سفارشات حجیم مثل مواقعی که دانشجویان قصد دارند برای تقویت رزومه علمی خود با اساتید کتاب ترجمه کنند، می توانند با ثبت درخواست پرداخت اقساطی به صورت فصل به فصل، علاوه بر دریافت تخفیف های ویژه، از این مزیت نیز برخوردار شوند. لذا دانشجویان گرامی نگران پرداخت شیوه هزینه کلی ترجمه نباشد چرا که برای سفارش ترجمه دانشجویی نیز امکان پرداخت به شکل اقساط فراهم شده است.

سفارش ترجمه دانشجویی

سفارش ترجمه دانشجویی با پرداخت اقساطی در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سریع ترین سایت برای سفارش ترجمه دانشجویی

سفارش ترجمه دانشجویی با توجه به حساسیت و فوریت خاص خود باید توسط مؤسسه ترجمه ای انجام شود که هم مترجمین حرفه ای و کاملا تخصصی برای انجام آنها در اختیار داشته باشد و هم بتواند در صورت حجیم بودن سفارشات آنها را بین چندین مترجم تقسیم نماید تا در سریعترین زمان ممکن امکان تحویل سفارشات وجود داشته باشد. در هلدینگ ایران تایپیست نه تنها هزاران مترجم در بیش از 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا علاوه بر انگلیسی فعالیت دارند، بلکه سرعت ترجمه آنها نیز بسیار بالاست به نحوی که در روز حدود 2000 کلمه (کار به صورت فول تایم) وجود دارد که در سفارشات حجیم با تقسیم فایل بین 5 مترجم امکان ترجمه روزانه 10 هزار کلمه در روز وجود خواهد داشت و این یعنی اتمام سفارش ترجمه دانشجویی با بیشترین سرعت، بالاترین کیفیت و بهترین قیمت که نظیر آن را در هیچ مؤسسه ترجمه ای دیگری نمی توان یافت. توجه داشته باشید که حتما بین سرعت و کیفیت انجام ترجمه باید تعادل خوبی برقرار باشد و به هیچ وجه کیفیت فدای کمیت نشود.

با ارائه کارت دانشجویی امکان تخفیف در سفارش ترجمه دانشجویی وجود دارد؟

سفارش ترجمه دانشجویی نیز مانند تمامی سفارشات از قیمت های خوبی برخوردار است چون نرخ و تعرفه های خود را به صورت کلی پایینتر در نظر گرفته ایم تا برای همه افراد پرداخت هزینه ها امکان پذیر باشد. دانشجویان عزیز با ارائه کارت دانشجویی مشمول تخفیف نخواهند شد اما می توانید در پنل کاربری در قسمت دریافت تخفیف، شماره 30 نفر از دوستان خود را وارد نمایید تا با ارسال پیامک، کوپن تخفیف دائمی بگیرید که برای همه سفارشات ترجمه شما کاربرد خواهد داشت و قابل استفاده است. توجه داشته باشید قیمت های هلدینگ ایران تایپیست از طریق جدولی که برای سال 99 تدوین شده در سایت به راحتی قابل مشاهده است که در آن تأثیر پارامترهای مختلف در نرخ نهایی ترجمه ذکر شده که می توانید هر مورد را با سایر مؤسسات ترجمه ای مقایسه کنید تا متوجه اختلاف فاحش آنها با یکدیگر شوید تا بدانید چرا ادعا می کنیم بهترین ترجمه های تخصصی را با پایینترین قیمت ها ارائه می کنیم.

سفارش ترجمه دانشجویی در هلدینگ ایران تایپیست با بهترین کیفیت در سریعترین زمان ممکن ولی با کمترین قیمت ممکن انجام می شوند که در سفارشات حجیم نیز می توانید تخفیف های ویژه دریافت کنید. هزاران مترجم متخصص و حرفه ای در بیش از 100 زمینه تخصصی و 37 زبان زنده دنیا نشان از خدمات رسانی گسترده ماست.

سفارش ترجمه دانشجویی

سفارش ترجمه دانشجویی با بهترین کیفیت و قیمت در ایران تایپیست

سفارش ترجمه دانشجویی با قیمت های ارزان و کیفیت مناسب

معمولا هدف هر دانشجویی از ثبت سفارش سفارش ترجمه دانشجویی، قیمت های ارزان تر و کیفیت مناسب ترجمه هاست. اگر موسسه ای بتواند چنین تضمینی را به مشتریان خود دهد؛ دانشجویان سعی می کنند تا سفارش خود را در آن موسسه به ثبت برسانند. حتی بسیاری از مراکز سعی می کنند تا با ارائه تخفیف های دانشجویی، خدمات بهتری را به دانشجویان ارائه دهند. متونی که دانشجویان به جهت ترجمه به مراکز مختلف ارسال می کنند؛ در دو سطح می باشد. یا اینکه یک متن ساده دانشجوی در سطح لیسانس می باشد و یا اینکه مقالات و متون تخصصی در سطح دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری است. برای ثبت سفارش ترجمه دانشجویی مربوط به هر یک از این متون، بایستی به دنبال مترجم مسلط به زبان و آشنا به آن متن و موضوع بود. بدین ترتیب می توان انتظار کیفیت خوبی از ترجمه هم داشت.

سفارش ترجمه دانشجویی

سفارش ترجمه دانشجویی

برای ثبت سفارش ترجمه دانشجویی، دست شما در انتخاب مراکز ترجمه کاملا باز است. چرا که امروزه موسسه های زیادی هستند که خدمات دانشجویی را حضوری و غیر حضوری به دانشجویان ارائه می دهند. البته تجربه هر یک از این مراکز و مترجمین موجود در آن ها می تواند روی کیفیت ترجمه بسیار موثر باشد. به همین جهت بایستی توجه داشته باشید که سفارش های خود را به همین راحتی و بدون تحقیق به هر موسسه ای نسپارید. مراکز ترجمه زیادی هستند که مدعی ارائه خدمات دانشجویی با کیفیت مطلوبی می کنند. اما تا پیش از ثبت سفارش ترجمه دانشجویی در آن ها می بایست به دو مسئله قیمت و کیفیت ترجمه ارائه شده توسط آن ها توجه داشت. از طرفی دیگر بهتر است رزومه مترجمین آن مراکز را مشاهده کنید تا از مترجمین با تجربه تر بهره جویید.

ثبت سفارش ترجمه دانشجویی به صورت فوری در مراکز معتبر

دانشجویان زیادی هستند که نیاز به ثبت سفارش ترجمه دانشجویی دارند؛ اما فرصت زیادی برای دریافت سفارش های خود ندارند. این دسته از افراد با توجه به ضیق وقت، ممکن است حتی از ثبت سفارش های خود هم صرف نظر کنند. چرا که عملا ترجمه این همه متن با حجم زیاد و زمان کم برای آن ها غیر ممکن یا قریب به محال خواهد شد. در حالی که امروزه موسسه های ترجمه، چنین رویایی را برای شما محقق گردانده اند. به این شکل که حتی اگر حجم سفارش ترجمه دانشجویی شما زیاد هم باشد؛ باز هم امکان ثبت سفارش خود را با درخواست فوری دارید. اگر سفارش خود را به شکل فوری در این مراکز معتبر ثبت کنید؛ فایل ترجمه متن خود را خیلی فوری و سریع دریافت خواهید کرد. پس دیگر جایی برای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

سفارش ترجمه دانشجویی

انجام ترجمه دانشجویی

تنها نکته ای که در خصوص ثبت سفارش ترجمه دانشجویی فوری باید به آن توجه داشته باشید؛ هزینه این نوع از سفارش هاست. به این صورت که اگر شما سفارش های ترجمه خود را به شکل فوری در مراکز معتبر ثبت کنید؛ می بایست دو برابر هزینه اولیه را پرداخت کنید. اما در عین حال این مراکز به شما تضمین می دهند که فایل ترجمه شما را حتی یک روزه هم به دستتان برسانند. بنابراین اگر تسریع در دریافت فایل ترجمه برای شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ بهتر است با پرداخت هزینه بیشتر، سفارش خود را فوری ثبت کنید. شما می توانید از خدمات ثبت سفارش ترجمه دانشجویی فوری در موسسه ایران تایپیست بهره مند شوید. این موسسه با فراهم نمودن شرایط لازم در موقعیت های اورژانسی، امکانات ویژه ای را در برای شما فراهم آورده است. 

سفارش ترجمه مقالات برای أخذ اپلای دانشجویی در دانشگاه های اروپایی

برای أخذ اپلای نیز دانشجویان زیادی هستند که اقدام به ثبت سفارش ترجمه دانشجویی می کنند. این دسته از دانشجویان خواهان مهاجرت تحصیلی هستند. در نتیجه می خواهند تا با فراهم نمودن شرایط خود، راه را برای ورود به کشورهای مطرح اروپایی برای خود هموار سازند. یکی از شرایط پذیرش این دانشجویان در دانشگاه های مطرح اروپایی، داشتن رزومه خوب و مناسب است. برای تقویت رزومه های علمی خود بهتر است اقدام به نگارش و چاپ مقاله در بهترین و معتبرترین ژورنال های علمی – پژوهشی کنید. طبیعتا در حین نگارش این مقالات، شما به ترجمه منابع مختلفی نیاز دارید که در مقالات خود به کار می گیرید. در نتیجه می بایست اقدام به ثبت سفارش ترجمه دانشجویی کنید تا ترجمه این منابع را در اسرع وقت به دستتان برسانند. با در اختیار داشتن متن ترجمه متون خود، می توانید مقالات خود را با ذکر آن منابع، غنی تر کنید.

سفارش ترجمه دانشجویی

مهاجرت تحصیلی

برای اپلای در دانشگاه های مطرح دنیا، بهتر است سفارش ترجمه دانشجویی خود را به موسسه های معتبر بسپارید. چرا که کیفیت ترجمه منابع خارجی در مقالات چاپ شده می تواند در پذیرش شما در دانشگاه های خارجی، موثر باشد. هر چقدر شما در سپردن فایل های ترجمه خود به مراکز معتبر، حساسیت نشان دهید؛ می توانید در نهایت ترجمه های با کیفیت و بهتری را دریافت کنید. ترجمه هایی که شما در این مراکز دریافت می کنید؛ می تواند به ارزش و اعتبار مقالات شما هم بیفزاید. موسسه ایران تایپیست در همین راستا سعی کرده است تا پس از پذیرش سفارش ترجمه دانشجویی شما به منظور اپلای در دانشگاه های برتر دنیا، سفارش مذکور را به بهترین مترجمین خود بسپارد. به همین جهت معمولا ترجمه های ارائه شده توسط این موسسه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چرا که مترجمان آن ها نیز به حساسیت و اهمیت ترجمه در مقالات مشتریان خود واقف هستند.

آیا کیفیت سفارش ترجمه دانشجویی پایین ارزیابی می شود؟

عده ای تصور می کنند که همواره کیفیت سفارش ترجمه دانشجویی، پایین می باشد. چرا که متون ارسالی توسط دانشجویان در مراکز ترجمه در سطح بالا و قابل توجهی نیست. وقتی این متون را با متون قراردادهای تجاری و بین المللی مقایسه می کنند؛ چنین اوهامی به وجود می آید. هر چند که می توان اذعان داشت که برخی از سفارش های ترجمه دانشجویان در سطح دانشجویان کارشناسی می باشند. سطح کیفی این متون طبیعتا خیلی بالا نیست. به این صورت که یک مترجم آشنا به زبان ولو از تجربه پایینی هم برخوردار باشد؛ می تواند این متون را ترجمه نماید. اما برخی دیگر از متون دانشگاهی در سطح بالاتری قرار دارند. به گونه ای که در ثبت سفارش ترجمه دانشجویی آن متون می بایست دقت نظر بیشتری داشت. چرا که هر مترجمی به سادگی نمی تواند از پس ترجمه آن متون علمی به خوبی بربیاید.

سفارش ترجمه دانشجویی

کیفیت ترجمه متن

به طور کلی شما می توانید پس از ثبت سفارش ترجمه دانشجویی خود، مترجم را از کیفیت سفارش مذکور مطلع کنید. برای این منظور می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در آن موسسه، با کارشناسان شبانه روزی در تماس باشید. این کارشناس ها شما را به شکل تلفنی و آنلاین در هر پاسی از شبانه روز یاری می رسانند. در نتیجه اگر کیفیت متن ترجمه برای شما خیلی مهم است؛ می توانید به آن ها گوشزد نمایید تا از وجود بهترین مترجمین برای سفارش های شما بهره جویند. هر چند که موسسه های فعال در زمینه ترجمه بر حسب تجربه خود برای هر سفارش ترجمه دانشجویی، از مترجمان متخصص در آن راستا استفاده می کنند. از جمله این مراکز، می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره کرد. شما می توانید هر یک از سفارش های ترجمه دانشجویی خود را به این موسسه بسپارید و بالاترین کیفیت را از مترجمان آن ها دریافت نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه دانشجوییترجمه مقالهترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

اساسا سفارش ترجمه دانشجویی تفاوتی با سایر سفارشات ندارد و به معنای کمتر بودن قیمت بخاطر نداشتن کیفیت مناسب ترجمه نیست.

 این نوع سفارشات مشابه با سایر سفارشات ترجمه در ایران تایپیست با بهترین کیفیت انجام می شوند.

کلیه سفارشات اعم از نوع دانشجویی برای شروع کار تنها 60% مبلغ پرداخت می شود و مابقی پس از اتمام ترجمه فایل اما در سفارشات حجیم می توانید به شکل قسطی یا فصل به فصل پرداخت کنید.

خیر فعلا چنین امکانی وجود ندارد اما می توانید با معرفی به 30 نفر از دوستان خود، کوپن تخفیف دائمی بگیرید.


نویسنده: شیرین کرم خانی ترجمه دانشجویی تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 14:29:25 تعداد بازدید: 616 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه دانشجویی ترجمه ارزان دانشجویی قیمت ترجمه دانشجویی ترجمه پروژه های دانشجویی ترجمه دانشجویی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :