شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ در منزل

نویسنده: ندا احمدی فر سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:41:14 بازدید: 189537 امتیاز 4.7 از 26 نظر

با گرفتن سفارش تایپ در منزل هم می‌توانید اوقات فراغت خود را پر کنید و هم درآمدزایی مناسبی داشته باشید. البته این کار صرفاً مختص به اوقات فراغت نیست و اگر قصد داشته باشید تا این کار را به شغل ثابت خود تبدیل کنیم، باز هم ایران تایپیست آماده است تا بستر مناسب برای فعالیت شما را ایجاد کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ در منزل

با داشتن حد مناسبی از تخصص و صرف وقت بیشتر می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید

آیا می‌توان از ایران تایپیست سفارش تایپ در منزل گرفت؟

ایران تایپیست به عنوان یکی از فعال‌ترین مؤسسات حیطه ترجمه، تایپ و تولید محتوا، آماده است تا همواره با آغوشی باز، پذیرای استخدام افراد جویای کار و مستعد باشد. حجم بالای سفارش‌های ثبت شده در سایت ایران تایپیست، به این مؤسسه این امکان را داده تا در تعداد بسیار بالایی به جذب نویسندگان، تایپیست‌ها یا مترجمان پرداخته و از این حیث با هیچ مشکل یا چالشی روبرو نباشد. از سویی باید اذعان داشت که اصل و اساس ایده ابتدایی که منجر به برپایی چنین کسب‌وکار وسیعی شد، اتکا به اصول و قواعد دورکاری بود. آنچنان که آمار و ارقام نشان می‌دهد، ایران تایپیست با دسترسی به بیش از 40 هزار کاربر فعال در زمینه تولید محتوا، در دستیابی به اهداف ایده‌های ابتدایی خود موفق بوده است. شما نیز اگر مایل به گرفتن سفارش تایپ در منزل هستید و استعداد کافی برای این کار در خود سراغ دارید، می‌توایند مسیر بودن در این مجموعه را با پر کردن یک درخواست استخدام آغاز کنید. ما تا انتها همراهتان هستیم.

سفارش تایپ در منزل

استقلال در تعیین برنامه‌های کاری، یک مزیت بسیار مهم انجام سفارش تایپ در منزل است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا برای گرفتن سفارش تایپ در منزل نیاز به ضمانت خاصی است؟

ایران تایپیست شاید در مراحل ابتدایی استخدام و پذیرش، با سخت‌گیری ویژه‌ای پروسه جذب را پیش ببرد اما پس از درآمدن به عضویت این مجموعه، بی‌شک اعتماد کاملی به کاربران خود دارد. بر همین مبنا برای فعالیت در این مجموعه و گرفتن سفارش تایپ در منزل، نیازی به ارائه ضمانت خاصی نیست اما از شما انتظار داریم تا تعهد خود نسبت به اصول و قواعد این مجموعه را به شکل عملی و ملموس نشان دهید. واقعیت این است که سایت ایران تایپیست میزبان سفارش‌های متعددی از اقصی نقاط ایران است؛ سفارش‌هایی که برخی از آن‌ها از جهات مختلفی نیازمند سطح بالایی از رازداری هستند. بر همین مبنا ما نیز از نویسندگان، تایپیست‌ها یا مترجمان مجموعه انتظار داریم تا با رازداری کامل، در قبال پذیرش سفارش تایپ در منزل برخورد کرده و به همان میزان که در حفظ و نگهداری از اطلاعات حیاتی خود کوشا هستند، در حفظ اسرار کاری کاربران نیز متعهد ظاهر شوند. با وجود جریان داشتن چنین روحیه‌ای در فضای کاری ایران تایپیست، در عمل شاید نیازی به یک ضمانت رسمی یا حقوقی نباشد اما اخلاق و اعتماد، ضمانت‌های بسیار عمیق‌تر و قوی‌تری هستند.

سفارش تایپ در منزل

کار کردن در فضای منزل، شاید از دیرباز یکی از آرزوهای بشریت بوده است

برای انجام سفارش تایپ در منزل در روز چقدر باید وقت بگذاریم؟

بسیاری از کاربران ممکن است قصد داشته باشند تا برای اوقات فراغت خود اقدام به پذیرش سفارش تایپ در منزل کرده و درآمدی حداقلی در کنار سپری کردن اوقات فراغت خود به نحو احسن داشته باشند. از نظر ما در ایران تایپیست، این موضوع هیچ اشکالی ندارد، تا وقتی که به کیفیت پروژه‌ها و همچنین برنامه‌ زمانی آن‌ها لطمه‌ای وارد نکنند. ما در این مجموعه به همان شکل که هیچ سقفی برای حجم کاری نویسندگان قائل نیستیم، هیچ حداقلی هم برای آن تعیین نکرده‌ایم. شما به عنوان نویسنده ایران تایپیست، می‌توانید بسته به برنامه‌ریزی خاصی که برای اوقات و زمان خود دارید، اقدام به پذیرش سفارش تایپ خانگی کرده و به همان میزان که مدنظر دارید، وقت و انرژی صرف کار خود کنید. بدیهی است که هر قدر انرژی و زمان بیشتری برای فعالیت در مجموعه صرف کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. پس بدون نگرانی در این مورد، می‌توانید از طریق ایران تایپیست اقدام به پذیرش سفارش تایپ در منزل کرده و اوقات فراغت خود را به فرصتی برای درآمدزایی تبدیل کنید.

سفارش تایپ در منزل

با تجربه این شیوه کار کردن، مطمئناً عاشق آن خواهید شد

در هر ماه چند سفارش تایپ در منزل می‌توانم از ایران تایپیست بگیرم؟

در بخش قبل، به طور اجمالی به این موضوع اشاره‌ای شد اما در این بخش باید به تفصیل برای این پرسش پاسخی مهیا کرد. واقعیت این است که ما در ایران تایپیست به فرهنگ و قواعد عمومی دورکاری و فریلنسری پایبند بوده و همواره تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا این فرهنگ را در فضای کاری نهادینه سازیم. در عمل این تلاش‌های ما امروز به بار نشسته و تک‌تک کاربران این سایت، رفته رفته با این چارچوب ذهنی به همنوایی کاملی رسیده‌اند. یکی از موضوعاتی که در فرهنگ فریلنسری برای آن اهمیت بالایی قائل هستند، استقلال شخص در تعیین حجم کاری خود است. این بدان معنی است که مثلاً یک مترجم در ایران تایپیست، مجاز است تا به هر میزان که توانایی دارد، حجم کاری خود را افزایش دهد. اما در عین حال باید در قبال پروژه‌هایی که به میل و خواست خود تقبل کرده متعهد بوده و به کیفیت یا برنامه زمانی آن‌ها آسیبی وارد نشود. پس به طور خلاصه می‌توان گفت تا زمانی که کیفیت انجام پروژه‌ها در حد ایده‌آلی حفظ شود، هیچ سقفی برای تعداد سفارش کار تایپ در منزل در ماه وجود ندارد.

چرا این روزها سفارش تایپ در منزل طرفداران زیادی پیدا کرده است؟

هرچند بسیاری از افراد، به فراخور موقعیت ایجاد شده به خاطر دوران قرنطینه و کرونا، نسبت به گرفتن سفارش تایپ در منزل یا سایر انواع دورکاری‌ها علاقه نشان دادند اما در واقعیت، این داستان از مدت‌ها پیش‌تر آغاز شده بود. با حرکت فضای کاری کشور به سمت رقابتی‌تر شدن و آشنایی بیشتر افراد جامعه با پروسه‌های تجارت الکترونیک، بسیاری از جوانان جویای کار، با مزیت‌های پرشمار دورکاری و فریلنسری آشنا شده و نسبت به آن علاقه نشان دادند. اینکه بتوانید بدون نیاز به درگیر شدن با پروسه‌های سخت استخدام رسمی، پرداخت مالیات، تعهد به حضور در محل کار یا داشتن سرمایه اولیه درآمدزایی داشته باشید، برای هر انسانی جذاب است. البته به شرطی که بتواند مرکز و محل مناسبی برای این شیوه امرار معاش پیدا کند. ما در ایران تایپیست تلاش کردیم همین محل مناسب برای فعالیت فریلنسرها را فراهم ساخته و بستری ایجاد کنیم که در آن کاربر بتواند بدون نگرانی نسبت به پرداخت نشدن پول، کلاهبرداری یا ناتوانی در درآمدزایی سطح بالا، با خیال راحت فعالیت کند. در ایران تایپیست شما بدون هیچ دغدغه و نگرانی در قبال انجام سفارش تایپ در منزل، دستمزد خود را دریافت می‌کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

فرم استخدام تایپیستراهنمای استخدامخدمات دیتا اینتری (ورود اطلاعات)تایپ برای مترجم ها

سوالات متداول

کاربران این مجموعه در صورت موفقیت در عبور از مراحل گزینش به پرداخت وجه خاصی در ازای گرفتن سفارش یا ضمانت نیاز ندارند.

هر کاربری آزاد است تا با سنجیدن جوانب مختلف یک سفارش، آزادانه انتخاب کند.

خیر هیچ سقفی برای این موضوع، به شرط انجام درست سفارش‌ها، وجود ندارد.

پاسخ منفی است؛ تمام افراد متقاضی فعالیت در این بستر باید درخواست استخدام رسمی داشته و از مراحل گزینش عبور کنند.


نویسنده: ندا احمدی فر سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:41:14 تعداد بازدید: 189537 امتیاز 4.7 از 26 نظر

کلمات کلیدی: گرفتن سفارش تایپ در منزل دریافت سفارش تایپ در منزل سفارش کار تایپ در خانه سفارش تایپ خانگی کار تایپ در منزل

دیدگاه کاربران

آیسان | 1403-1-25 ساعت 14:11:07 امتیاز :

سلام من به این کار نیاز دارم میشه یه توضیحی بهم بدید

مستانه | 1402-11-25 ساعت 08:43:32 امتیاز :

کار تایپ میخواستم ففط باگوشی کسی پاسخگو هست اینجا ؟؟

Shah wali | 1402-11-10 ساعت 10:26:02 امتیاز :

آیا افراد مقیم خارج از ایران هم می تواند اشتراک نموده و پروژه بگیرد. ممنون

مریم | 1402-11-9 ساعت 14:58:03 امتیاز :

تقاضای همکاری به عنوان تایپیست هستم

حدیث | 1402-10-16 ساعت 12:55:33 امتیاز :

خوب

الهام کارگر | 1402-9-29 ساعت 20:11:56 امتیاز :

من خواهان همکاری با این سایت هستم برای تایپیست

مبینا | 1402-9-21 ساعت 17:31:08 امتیاز :

سلام خسته نباشید فداتون بشم من هم نیازمند این کار تایپ هستم تا به حال چند کاری انجام داده ام کلاس یازدهم هستم واقعا کمکم کنید ممنون میشم نیاز مندم

سعید | 1402-8-14 ساعت 07:40:07 امتیاز :

من که دنبال ایت کار هستم

هستی | 1402-6-31 ساعت 19:37:43 امتیاز :

چگونه ثبت نام کنم .

فاطمه | 1402-6-29 ساعت 19:02:12 امتیاز :

سلام خسته نباشید واسه این کار حتما باید رایانه داشته باشیم یا با گوشی هم میشه

معاذ عثمانی | 1402-6-8 ساعت 04:18:17 امتیاز :

با سلام و عرض ادب خدا قوت بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران هستم و علاقه مند به کار تایپ در موضوعات عمومی و کشاورزی و منابع طبیعی و رشته های تجربی هستم. آیا امکان و افتخار همکار با شما رو دارم اگر هست چگونه؟

حدیث | 1402-5-20 ساعت 21:06:17 امتیاز :

سلام من دانشجو نرم افزار هستم هنوز مدرکم ونگرفتم کار تایپم هم خوبه

محمدجواد | 1402-5-14 ساعت 09:12:16 امتیاز :

سلام من سربازم و فقط گوشی دارم کامپيوتر در دسترس نیست اینجا و مدرک دیپلم دارم می تونم تایپیست باشم

معصومه بانو | 1402-5-2 ساعت 11:11:45 امتیاز :

سلام چطور میتوانم کار تایپ و پروژه بردارم ؟

سویل | 1402-4-19 ساعت 17:23:44 امتیاز :

آیا این کار محدودیت سنی داره ؟

قدریه | 1402-3-29 ساعت 13:52:12 امتیاز :

سلام و عرض ادب خدمتون من به این متعقدم که اگر کسی از اوقات فراغت بیش از حد و خسته کن رنج میبره این برنامه تایپ برایش عالی میشه و میتواند حداقل درامد داشته باشد و استفاده مفید از اوقات فراغت خود کند.

ریحانه | 1402-3-27 ساعت 00:15:11 امتیاز :

سلام من پایه یازدهم رشته برنامه نویسی هستم و دیپلمم رو هنوز نگرفتم و برای اوقات فراغت میخام تایپ بگیرم و تایپمم خیلی خوب و سریع هستش لطفا راهنمایی کنید

محمدباقر احمدوند | 1402-1-29 ساعت 15:56:20 امتیاز :

ميخواستم در مورد دستمزد بدونم براى Tayip فايل دراختيار ما قرار ميدهيدواصلامورد شروع كار با موسسه ميخواستم بدونم

مهسا | 1402-1-20 ساعت 11:25:54 امتیاز :

خوب بود

رها | 1402-1-19 ساعت 01:43:18 امتیاز :

مبلغ ونحوه پرداخت شمابابت تایپ ساده چطوره ؟

جواد خسروی | 1401-11-11 ساعت 23:05:00 امتیاز :

چجوری باید پروژه برداریم ؟

ناهید شاکری | 1401-11-1 ساعت 20:31:27 امتیاز :

ایا با گوشی هم میشه تایپ کرد و استخدام شد من کامپیوتر ندارم

فاطمه | 1401-6-23 ساعت 15:00:35 امتیاز :

سلام وقت تون بخیر . می خوام بدونم کار تایپیست دقیقا چیه؟ به عنوان مثال شما فایلی رو در اختیار ما قرار میدید تا ما غلط هاشو بگیریم، یا اینکه یک صفحه ی تایپ نشده در اختیارمان می‌دارید که ما تایپش کنیم؟

پریسا | 1401-6-3 ساعت 20:59:03 امتیاز :

چطوری فایلا ب دستم میرسه نحوه پرداخت دستمزدتون چجوریه؟؟

راضیه صالحی | 1401-5-21 ساعت 02:56:15 امتیاز :

با سلام و عرض ادب من فرم استخدام شما رو پر و در آزمون استخدامی هم شرکت کردم ، اما جوابی از طرف شما هنوز نگرفتم ؛ چقد باید منتظر بمونم تا شما جوابی به من بدید ؟ با تشکر از راهنمایی شما

یاسر | 1401-5-5 ساعت 15:51:06 امتیاز :

سلام.در مورد نحوه حقوق تایپیس توضیح می دهید؟

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :