جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه قیمت دانشجویی

نویسنده: نعیم وارسته ترجمه دانشجویی تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 14:45:26 بازدید: 1161 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه دانشجویی را با مؤسسه ایران تایپیست تجربه کنید چرا که در هر زمینه و گرایشی مترجم حرفه ای و تخصصی در اختیار داریم تا کیفیت ترجمه ها در قبال هزینه کمتری که پرداخت می کنید کاملا تضمین شده باشد و بتوانید طبق زمان مقرر شده تحویل بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

قیمت ترجمه دانشجویی

ترجمه دانشجویی در ذهن دانشجویان اینگونه نقش بسته که به ترجمه نه چندان با کیفیت و با قیمت پایین تر ترجمه دانشجویی گفته می شود و لذا این افراد برای انجام ترجمه های خود چنین موردی را انتخاب می کنند. در هلدینگ ایران تایپیست چنین چیزی امکان پذیر نیست و این یعنی ما مترجمین این مجموعه به دلیل اهمیتی که نسبت به ارزش ذاتی متون علمی قائل هستند اصلا حاضر به ارائه متون بی کیفیت نخواهند بود و این در مورد هر نوع زبان و هر زمینه تخصصی صادق است. البته به این معنی نیست که دانشجویان عزیز با سایر مشتریان ایران تایپیست هیچ تفاوتی نخواهند داشت! دانشجویان گرامی می توانند پس از ساخت حساب کاربری و آپلود مدارک لازم جهت تأیید وضعیت دانشجویی خود، هنگام ثبت سفارش از تخفیف دانشجویی استفاده کنند. البته خبر خوب این است که اگر از طریق کد معرف خود به 30 نفر از دوستانتان، ایمیل یا پیامک بزنید تا در مجموعه ایران تایپیست عضویت پیدا کنند، می توانید از کوپن تخفیف دانشجویی دائمی که برایتان صادر می شود استفاده کنید.

ترجمه دانشجویی

ترجمه دانشجویی در مؤسسه ایران تایپیست با بهترین قیمت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه قیمت دانشجویی توسط چه مترجمی انجام میشود؟

ترجمه قیمت دانشجویی در مؤسسه ایران تایپیست همانند سایر سفارشات ترجمه ای توسط مترجمین حرفه ای و با سابقه و از همه مهمتر مترجمینی که در زمینه مرتبط با سفارش سابقه قوی ترجمه و تخصص و مهارت کافی دارند انجام می شود. به عبارتی رویه کاری این مؤسسه در قبال تمامی سفارشات ترجمه یکسان است و هیچ تفاوتی ندارد چون بر اصل کیفیت بالا کار می کنیم و ترجمه بی کیفیت یا با کیفیت پایین نداریم. بر همین اساس، چنانچه موضوع سفارش شما در رابطه با پزشکی باشد، قطعا مترجمینی که در این زمینه دانش آموخته یا فارغ التحصیل هستند و سابقه ترجمه با کیفیتی نیز دارند قبول سفارش خواهند کرد تا مشتریان نسبت به کیفیت و روان بودن ترجمه هیچ شکی نداشته باشند و با خیالی آسوده سفارشات خود را ثبت کنند. لذا برخلاف باور عمومی که ترجمه دانشجویی را نوع بی کیفیت یا با کیفیت پایین در نظر می گیرند، در هلدینگ ایران تایپیست اصلا چنین چیزی نیست و همه متون علمی، مقالات یا کتب، به صورت تخصصی یا در صورت درخواست مشتری به شکل تخصصی ویژه ترجمه خواهند شد.

ترجمه قیمت دانشجویی در چه رشته ها و گرایشهای انجام میشود؟

ترجمه قیمت دانشجویی در تمامی زمینه و گرایشات مختلف قابل انجام است و از این حیث نیز یکی از مؤسسات قوی و برتر ترجمه کشور هستیم. مشتریان به راحتی می توانند زمینه تخصصی خود را از بین گزینه ها انتخاب کرده، زبان مبدأ و مقصد را انتخاب کنند و پس از وارد کردن تعداد کلمات و تاریخ تحویل سفارش خود را ثبت نمایند لذا از لحاظ نوع رشته و گرایش هیچ محدودیتی نداریم. مؤسسه ایران تایپیست با داشتن هزاران مترجم بسیار حرفه ای و تخصصی در هر رشته و در هر گرایش ده ها مترجم حرفه ای در اختیار دارد و به همین دلیل برای ترجمه کتاب نیز قابلیت ترجمه بیش از 10 هزار کلمه در روز نیز وجود دارد و حتی در موارد بسیار حساس، با تقسیم پروژه بین مترجمین تخصصی به تعداد بیشتر، روند کار را سریعتر کند. با این قابلیت مطمئن خواهید شد که متن فیزیک شما را مترجمی با تحصیلات در زمینه حسابداری ترجمه نخواهد کرد و ملاک این مجموعه در واگذاری سفارشات به مترجمین فقط سابقه و تسلط به زبان های مبدأ و مقصد سفارش ثبت شده نخواهد بود.

ترجمه ویژه دانشجویان

ترجمه دانشجویی در ایران تایپیست در تمامی زمینه ها و زبان ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ارزانترین مرکز برای ترجمه قیمت دانشجویی

ترجمه دانشجویی با توجه به امتیازاتی که توضیح دادیم با حفظ کیفیت ارزانتر از سایر ترجمه ها به منظور رفاه حال دانشجویان گرامی و کمک به قشر علمی کشور در نظر گرفته شده و حتی با معرفی ما به دوستان آشنایان امکان دریافت کوپن دائمی تخفیف نیز هست که می توانید در تماس با کارشناسان این مجموعه در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری بگیرید. با توجه به اینکه دانشجویان همیشه به دنبال مرکزی ارزان قیمت برای انجام ترجمه های خود می گردند، هلدینگ ایران تایپیست هم این نیاز را شناسایی کرده و با سیاست گذاری های خود در جهت کسب رضایت این دسته از عزیزان اقدام کرده است ضمن اینکه به طور کلی تعرفه های ترجمه مؤسسه ایران تایپیست نسبت به سایر مؤسسات ترجمه ای در حالت عادی نیز کمتر است. توجه داشته باشید که کیفیت سفارشات به هیچ وجه قابل کاهش نیست و امکان تحویل ترجمه بی کیفیت برای کاهش دادن قیمت وجود ندارد و صرفا در بخش مالی می توانیم کمک کننده باشیم. مؤسسه ایران تایپیست خود را متعهد به حفظ ارزش گذاری در رابطه با متون علمی و تحویل ترجمه با کیفیت می داند.

چرا یک دانشجو در دوران دانشجویی به ترجمه قیمت دانشجویی نیاز دارد؟

ترجمه دانشجویی همانطور که از اسم آن مشخص است مربوط به قشر دانشجو و دانشجویان به علت های گوناگون در طول دوران تحصیلی خود در مقاطع مختلف نیاز به ترجمه متون علمی دارند. به عنوان مثال برای انجام پیپرهای ترمی، پروژه های پایان ترم برای کسب نمره که بیشتر برای مقطع لیسانس می باشد، یا مثلا در مقطع فوق لیسانس برای انجام پایان نامه که دانشجویان نیاز به ترجمه مقالات علمی پیدا می کنند، در رشته های آزمایشگاهی که نیاز به انجام کارهای تحقیقاتی و ارسال گزارش کاری به شکل ژورنال کلاب یا لب میتینگ هست کماکان نیاز به ترجمه دانشجویی مقالات و منابع مختلف انگلیسی احساس می شود. در دوران دکتری نیز مجددا برای انجام تحقیقات پایان نامه دکتری نیاز به ترجمه مقالات علمی وجود دارد. حتی فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس و دکتری برای تقویت رزومه تحصیلی خود جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های خارجی نیاز به ترجمه کتاب پیدا می کنند. به همین دلیل ترجمه دانشجویی به دلایل مختلف همیشه نیاز است و دانشجویان برای آپدیت نگه داشتن و پیشبرد اهداف و پروژه های تحصیلی دائما در حوزه ترجمه باید ثبت سفارش داشته باشند یا در صورت تسلط فردی، به ترجمه بپردازند.

ترجمه دانشجویی در مؤسسه ایران تایپیست با کیفیت بسیار بالا و البته تخفیف های خوب و شرایط ایده ­آل انجام می شود که نظیر آن را در هیچ مؤسسه ترجمه ای دیگری نمی توان پیدا کرد. ما در هر زمینه مترجم حرفه ای و تخصصی داریم تا سفارشات شما را با نهایت کیفیت و دقت و طبق زمان تحویل مشخص شده انجام دهند.

ترجمه ارزان قیمت

ترجمه دانشجویی با کیفیت و قیمت مناسب را در ایران تایپیست دنبال کنید

ترجمه دانشجویی با قیمت های ارزان در مراکز معتبر و با سابقه ترجمه

ترجمه دانشجویی، یکی از خدماتی است که معمولا در هر یک از مراکز ترجمه به دانشجویان ارائه می شود. دانشجویان زیادی هستند که در خلال دوران تحصیلی خویش، به ترجمه متون مختلف نیاز دارند. هر یک از آن ها به منظور ارائه تحقیقات علمی خویش به اساتید دانشگاهی، نیاز به ترجمه منابع خارجی مربوط به رشته خود را دارند. دانشجویان هر یک از رشته های مختلف دانشگاهی در همان دوران کارشناسی خود با منابع غیر فارسی مواجه خواهند شد. بنابراین بایستی از مراجع معتبر استفاده کرده و ترجمه دانشجویی متون خود را به آن ها بسپارند. حتی موسسه های معتبر و شناخته شده نیز در سفارش های ترجمه قیمت دانشجویی را در نظر می گیرند. بنابراین نباید این گونه تصور شود که قیمت های ارائه شده در این موسسه های معتبر، خیلی بیشتر از سایر مراکز ترجمه است.

ترجمه قیمت دانشجویی

قیمت ترجمه دانشجویی

ترجمه دانشجویی با قیمت های ارزان ویژه دانشجویان سراسر کشور در موسسه های مختلفی ارائه می شود. بدین ترتیب شما می توانید سفارش های ترجمه خود را به هر یک از این مراکز بسپارید. اما با توجه به این موضوع که حتی در موسسه های معتبر هم هزینه های ارزانی به دانشجو ارائه می شود؛ بهتر است سفارش خود را به این مراکز بسپارید. از جمله این مراکز، می توان به هلدینگ بزرگ ایران تایپیست اشاره کرد. این موسسه به جهت جلب توجه قشر دانشجو به شرکت و موسسه خود، ترجمه های دانشجویی شما را با قیمت های ارزانی مورد پذیرش قرار می دهد. این در حالی است که کیفیت ترجمه دانشجویی در این موسسه به همان سطح بالای ترجمه در سایر ترجمه هاست. پس به جهت دریافت سفارش های ترجمه با کیفیت بالا و قیمت های ارزان، می توانید موسسه ایران تایپیست را مقصد نهایی خود برگزینید.

اعمال تخفیف های ویژه در سفارش های ترجمه دانشجویی

سفارش های ترجمه دانشجویی در نوع خود نسبت به سایر متون دیگر، ارزان تر می باشد. چرا که هم دانشجویان زیادی هستند که به ترجمه متون مختلف نیاز دارند و هم ترجمه متون آن ها معمولا در سطح بالایی قرار ندارد. با توجه به نیاز این قشر از جامعه به ترجمه متون دانشجویی در هر موسسه ای، خدمات ویژه ای به دانشجویان ارائه می شود. یکی از همین خدمات، ارائه تخفیف های ویژه دانشجویی می باشد. شما هم می توانید با در دست داشتن کارت دانشجویی خود از این خدمات در برخی از مراکز ترجمه به خوبی بهره مند شوید. بدین ترتیب در نهایت هزینه سفارش های ترجمه دانشجویی شما ارزان تر از هزینه اولیه آن می گردد. به همین جهت دانشجویان زیادی هستند که سعی می کنند تا به جای سپردن سفارش های ترجمه خود در مراکز بی نام و نشان از این مراکز استفاده کنند.

ترجمه قیمت دانشجویی

تخفیف های دانشجویی ترجمه

برای بهره مندی از تخفیف های ویژه دانشجویان از ترجمه دانشجویی، می توانید موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید. در این موسسه که یکی از مراکز شناخته شده ترجمه به حساب می آید؛ تخفیف های قابل توجهی به دانشجویان داده می شود. بدین ترتیب هر یک از دانشجویان می توانند با هزینه های ارزان تر نسبت به سایر مراکز از خدمات ویژه دانشجویی به خوبی بهره مند شوند. این در حالی است که حتی اگر شما سفارش های ترجمه زیادی را در این موسسه به ثبت رسانده باشید؛ امکان پرداخت قسطی هزینه های ترجمه دانشجویی نیز برای شما وجود دارد. بدین ترتیب می توانید در ابتدا بخشی از هزینه خود را پرداخت کرده و مابقی آن را در قالب اقساط مختلف پرداخت کنید. همان طور که دانشجویان زیادی تاکنون سفارش ترجمه های دانشجویی خود را در این موسسه ثبت نموده و از خدمات آن رضایت داشته اند.

آیا قیمت سفارش ترجمه های دانشجویی مربوط به تمامی موضوعات می باشد؟

قیمت هر سفارش ترجمه دانشجویی نیز همانند سایر موضوعات دیگر، به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت سفارش موضوعات دانشجویان پزشکی، مهندسی، ادبی و... به طور قطع به یقین نباید به یک میزان باشد. به همین جهت برای هر یک از سفارش های ترجمه متون دانشجویی، می بایست هزینه هایی را در نظر گرفت. تعرفه هر یک از این سفارشات، با توجه به زمان بر بودن و سخت بودن هر یک از موضوعات سنجیده می شود. به واقع هر چقدر ترجمه یک متن سخت تر باشد و نیاز به زمان بیشتری برای ترجمه داشته باشد؛ هزینه آن نیز بیشتر است. اما به طور کلی باید در نظر داشته باشید که قیمت ترجمه دانشجویی هر موضوعی نسبت به ترجمه موضوعات غیر دانشجویی، به صرفه تر است. چرا که باید در نظر داشت که دانشجویان جزو قشری از جامعه هستند که از خود درآمد ثابتی ندارند. به همین جهت در مراکز ترجمه به این موضوع توجه ویژه ای شده است تا هزینه های کمتری از آن ها ستانده شود.

ترجمه قیمت دانشجویی

انواع موضوعات ترجمه

فرقی نمی کند که شما تمایل به ثبت سفارش ترجمه دانشجویی در چه موضوعی را دارید. در هر صورت شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه با هزینه های کمتری به ثبت رسانده و آن ها را در اسرع وقت دریافت نمایید. هر چند که هزینه هر موضوعی با توجه به رشته دانشگاهی شما نسبت به سایر موضوعات دیگر، یکسان نیست. اما شما با داشتن کارت دانشجویی خود، می توانید هم هزینه کمتری را پرداخت کنید و هم از تخفیف های دانشجویی بهره مند شوید. در نتیجه می توانید هر یک از متون و سفارش های ترجمه دانشجویی خود را با هزینه های مقرون به صرفه ای به ثبت برسانید. ایران تایپیست، از جمله قویترین مرکز ترجمه ای به حساب می آید که با وجود بهترین مترجمین و تعداد زیادی از آن ها، جایی را برای نگرانی مشتریان خود باقی نگذاشته است.

ترجمه دانشجویی متون تخصصی مقالات و پایان نامه

سفارش های ترجمه دانشجویی، تنها توسط دانشجویان کارشناسی در هر یک از رشته های مختلف نمی گردد. چرا که علاوه بر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری زیادی هم هستند که به ترجمه متون خود نیاز دارند. با این تفاوت که سفارش های این دست از دانشجویان سطح بالا، تخصصی تر بوده و شامل مقالات و پایان نامه های مختلفی می باشد. طبیعتا ترجمه یک مقاله علمی – پژوهشی در نشریه های معتبر خارجی، کار ساده ای نیست. کما اینکه ترجمه پایان نامه های ارشد یا رساله های دکتری نیز کار زمان بر و طاقت فرسایی است. اما اگر سفارش های ترجمه دانشجویی شما در این راستا به ثبت رسیده باشند؛ بایستی آن ها را به بهترین و مجرب ترین مترجمین سپرد. مترجم هایی که خود دانش آموخته هر یک از این موضوعات هستند و از توانایی بالایی در این زمینه برخوردار هستند.

ترجمه قیمت دانشجویی

ترجمه مقالات دانشجویی

قیمت و زمان تحویل سفارش های ترجمه دانشجویی مربوط به هر سفارشی بستگی به متن آن دارد. طبیعتا متونی که تخصصی تر نوشته شده باشند؛ ترجمه آن ها هم با حساسیت بالاتری برخوردار بوده و نیاز به زمان بیشتری هم دارند. البته مهارت بالای یک مترجم در این زمینه می تواند این زمان را کمتر کرده تا دانشجوی مورد نظر سریعتر به متن سفارش ترجمه خود دست یابند. البته این را نیز باید در نظر گرفت که سطح هر مقاله ای هم با مقالات دیگر در یک راستا نیست. به همین علت قیمت سفارش مقالات دانشجویی هم نسبت به سایر مقالات دانشجویی در سطوح دیگر، یکسان نیست. در هر حالت امکان ثبت سفارش ترجمه دانشجویی مربوط به مقالات و پایان نامه های خود را نیز در موسسه های معتبر دارید. ایران تایپیست، از جمله این مراکز به شمار می آید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه دانشجوییترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه مقاله

سوالات متداول

تعرفه های ترجمه برای دانشجویان تفاوتی ندارد اما می توانند با معرفی 30 نفر از دوستان، کوپن تخفیف دائمی بگیرند.

  • در هر نوع سفارش تنها مترجمینی سفارشات را پذیرش می کنند که در زمینه تخصصی مشخص شده، تجربه و تخصص کافی را داشته باشند.

  • تقریبا در همه رشته گرایش ها یعنی در بیش از 100 زمینه تخصصی امکان ثبت سفارش وجود دارد.

  • ایران تایپیست با ارائه کمترین تعرفه ها و بالاترین کیفیت در حال حاضر بهترین گزینه محسوب می شود.


نویسنده: نعیم وارسته ترجمه دانشجویی تاریخ انتشار: 1401/7/18 ساعت 14:45:26 تعداد بازدید: 1161 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه ارزان ترجمه ویژه دانشجویان ارزانترین ترجمه دانشجویی ترجمه ارزان قیمت ترجمه قسطی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :