پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تجزیه و تحلیل آماری با چه نرم افزار هایی در ایران تایپیست ممکن است؟

نویسنده: سیما خورشیدی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 12:39:42 بازدید: 401 امتیاز 5 از 1 نظر

همانطور که می‌دانید، تجزیه و تحلیل آماری با نرم افزار های مختلفی امکان پذیر می باشد. از مهمترین نرم افزار های آماری می توان به SPSS، اکسل، Eviews و ... اشاره کرد. سطح کیفی تمامی تحلیلگران ایران تایپیست بالا می باشد، به همین دلیل آنها می توانند با تمامی نرم افزار های آماری مدل های مختلف را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

همانطور که گفته شد، ایران تایپیست به کیفیت تجزیه و تحلیل آماری اهمیت بسیار زیادی می دهد. اما برای ارائه خدمات با کیفیت، این تجزیه و تحلیل ها باید چه ویژگی های داشته باشند؟ تجزیه و تحلیل های آماری باید توسط تحلیلگران با تجربه پذیرش و انجام شود. زیرا اگر تحلیلگری مبتدی باشد، قطعا نتیجه گیری ها او بی اثر و یا اهمیت زیادی نخواهد داشت. هلدینگ ایران تایپیست با برگزاری آزمون های تحلیل گری آنلاین توانسته است که تحلیلگران حرفه ای را از سراسر ایران در رشته های گوناگون استخدام کند.

در حقیقت یک تجزیه و تحلیل خوب باید هم از نظر علمی و هم از نظر شرایط طبیعی مورد تایید باشد. به عبارت دیگر در یک تجزیه و تحلیل خوب باید به نکات ریز مانند: پیک ها و پایین رفتگی نمودار های آماری، نحوه تغییرات نمودار ها، بررسی همبستگی داده ها و ... توجه زیادی شود. نرم افزار ها گاها دچار مشکلاتی نیز می شوند و اگر تحلیلگر به نرم افزار های تحلیل آماری مسلط نباشد ممکن است که نتایج اشتباه را تحلیل کند و این تحلیل ها منجر به تصمیم گیری های اشتباهی شود. بنابراین مسلط بودن تحلیلگران به نرم افزار های گوناگون آماری نیز اهمیت زیادی دارد. ایران تایپیست با همکاری کارشناسان با تجربه خود کیفیت تمامی فایل های تحلیل شده را مورد بررسی قرار می دهد. در صورت وجود شبهات و مشکلات فایل تحلیل برای انجام اصلاحات به تحلیلگر ارجاع داده می شود. بنابراین هلدینگ ایران تایپیست کیفیت تمامی فایل های تحلیل شده در سفارش تحلیل آماری  این موسسه را تضمین می کند.

تجزیه و تحلیل آماری با چه نرم افزار هایی در ایران تایپیست ممکن است؟ 

تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از نرم افزار های تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیخدمات مقاله سرچ در گوگل

سوالات متداول

تحلیلگران باید به نکات ریز مانند: پیک ها و پایین رفتگی نمودار های آماری، نحوه تغییرات نمودار ها، بررسی همبستگی داده ها و ... توجه زیادی کنند.

تحلیلگران در ایران تایپیست از نرم افزار های اکسل، Eviews،  SPSS و ... استفاده می کنند.

زیرا اگر تحلیلگران به نرم افزار های تخصصی تسلط نداشته باشند. نمی توانند به خوبی نتایج را تحلیل کنند. تحلیل های اشتباه می توانند تصمیم گیری های ناکارآمد را به همراه داشته باشد.

ایران تایپیست با همکاری کارشناسان با تجربه خود کیفیت تمامی فایل های تجزیه و تحلیل را مورد بررسی قرار می دهد.


نویسنده: سیما خورشیدی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 12:39:42 تعداد بازدید: 401 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری نرم افزار تخصصی تحلیل آماری تجزیه و تحلیل آماری فوری تجزیه و تحلیل آماری تخصصی تجزیه و تحلیل آماری اینترنتی

دیدگاه کاربران

کیانا مشهدی | 1400-8-17 ساعت 10:02:37 امتیاز :

هیچ مشکل یا خطایی تو تحلیلمون نبود. واقعا دست مریزاد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :