دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ گفتاری

نویسنده: پوریا عرب تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:33:13 بازدید: 2200 امتیاز 0 از 0 نظر

در بسیاری از موارد نیاز به تایپ گفتاری است. به این صورت که حرف و گفتار برخی از افراد را باید بلافاصله و با سرعت عمل و دقت نظر زیادی به صورت متن نوشته شده تبدیل کرد. معمولا خبرنگاران نیاز به چنین عملی دارند که با مصاحبه ای که با افراد مشهور دارند؛ می خواهند خیلی زود گفتار آن فرد مورد نظر را به صورت متن نوشته شده در برنامه ورد درآورند تا از وجود آن در روزنامه ها و مجلات مختلف استفاده به عمل آورند. هلدینگ ایران تایپیست با وجود تایپیست هایی حرفه ای و کاربلد خود در این زمینه می تواند کمک حال شما باشد تا روند تبدیل گفتار را به متن نوشته شده خیلی زود تبدیل کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ گفتاری

تبدیل گفتار به نوشتار در هلدینگ ایران تایپیست

تایپ گفتاری به نوشتار در هلدینگ ایران تایپیست

در تایپ گفتاری، سرعت عمل بالا و دقت نظر بسیار ویژه از اهمیت بسزایی برخوردار است. چرا که افراد مختلف معمولا با لهجه ها و لحن های متفاوتی صحبت می کنند و در عین حال ممکن است گفتار برخی آرام و برخی خیلی تند تند حرف بزنند که همین مسئله ممکن است کار را برای فرد تایپیست در چنین نوعی از تایپ ها سخت و سخت تر کند. اما طبیعتا یک تایپیست کاربلد و حرفه ای با توجه به تجربه کاری خود در این زمینه می تواند از پس کار برآید. تایپیست های موجود در هلدینگ ایران تایپیست به خوبی توانایی انجام این کار را دارند و می توانند با سرعت بالا و دقت نظر زیادی گفتار را به متن تبدیل کنند.

تایپ گفتاری

تایپ گفتاری

کاربرد تایپ گفتاری چیست ؟

تایپ گفتاری کاربردهای خاص خود را دارد. در خبرگزاری ها و در مصاحبه های مختلف و در بسیاری از موارد و مکان های دیگر به کار می آید که یک فرد می خواهد یک گفتار یا صوت را به صورت متن نوشته شده درآورد تا بتواند آن ها را برای اهداف و اغراض مدنظر خویش به خوبی به کار گیرد. بنابراین در هر صورت اگر به تایپ های گفتاری نیاز دارید و می خواهید آن ها را با سرعت بسیار بالایی به متن نوشته شده در ورد تبدیل کنید؛ برای تحقق این امر می توانید به موسسه ایران تایپیست به صورت حضوری یا غیر حضوری مراجعه کنید و درخواست تایپ صوتی خود را ثبت کنید تا در کمترین فرصت ممکن به سفارش شما رسیدگی شده و فایل شما را به صورت ورد و آماده تحویلتان دهند.

هزینه تایپ گفتاری مدارس دارای تخفیف می باشد؟

تایپ گفتاری مدارس نیز از دیگر کاربردهای این زمینه کاری تایپیست هاست که در موسسه ایران تایپیست هزینه های آن دارای تخفیف می باشد تا در صورت نیاز مدارس به تبدیل متن گفتاری به نوشتاری آن ها بتوانند با اعمال هزینه های کمتری فایل گفتاری خود را به صورت نوشتاری در برنامه ورد مرتب و کامل تحویل گرفته و از آن ها برای اهداف و اغراض خاص خود استفاده به عمل آورند. ضمن اینکه کیفیت و کارایی تبدیل گفتار به نوشتار در موسسه ایران تایپیست بسیار بالاست تا شما بتوانید از هر دو مقوله کیفیت و تخفیف هزینه ها در این موسسه بهره مند شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بزرگترین ایراد در نرم افزار تاپ گفتاری

برای انجام تایپ گفتاری، نرم افزاری هم تعبیه شده است که بتوان به کمک آن نرم افزار، گفتار را به نوشتار تبدیل کرد. ولی باید در نظر داشت که این نرم افزار، لحن و لهجه های مختلف را تشخیص نداده و تنها متن فارسی سلیس کتابی را می تواند تبدیل به نوشتار کند و از سایر متن های دیگر عاجز است. به همین علت ممکن است با ویرایش های بسیار زیادی همراه باشد که بسیار زمان بر می باشد. به همین خاطر بهتر است که به جای استفاده از این نرم افزارها، تبدیل گفتار به نوشتار را به دست نیروی انسانی و تایپیست هایی سپرد که توانایی انجام این کار را دارند.

تایپ گفتاری

خرید نرم افزار تایپ گفتاری

خرید نرم افزار تایپ گفتاری مقرون به صرفه می باشد؟

از نظر هزینه ها شاید بتوان گفت خرید نرم افزار تایپ گفتاری به صرفه است. اما با توجه به کیفیت و کارایی تبدیل متن گفتاری به نوشتاری شاید خیلی نتوان روی آن حساب باز کرد. البته ممکن است در بسیاری از موارد این نرم افزار کمک حال شما باشد و کار شما را به پیش ببرد. اما باید در نظر داشت که دائما شما باید تک تک کلمات و جملات را بررسی و ویرایش کنید که مسلما وقت زیادی را از شما می گیرد. بنابراین به جای وقتی که برای ویرایش می خواهید بگذارید؛ بهتر است خودتان گفته های صوتی را گوش داده و آن ها را با دقت به متن نوشتار تبدیل کنید. تایپیست های حرفه ای و با تجربه توانایی انجام این کار را دارند.

تایپ گفتاری

ابزار لازم در تایپ گفتاری

آیا در تایپ گفتاری لهجه و لحن بیان گوینده چگونه تایپ می گردد؟

در تایپ گفتاری گاهی اوقات با لهجه و لحن های مختلفی رو به رو می شویم که شاید دغدغه تایپیست هم همین مسائل باشد که چگونه می بایست آن ها را تایپ نمود؟ تایپ این سفارش ها بستگی به کاربرد آن دارد. در صورتی که بخواهید آن را در مجله یا روزنامه ای چاپ کنید؛ می توانید لهجه ها را تبدیل به فارسی سلیس کرد و نوع لحن گوینده را داخل پرانتز به آن اشاره داشت. در برخی از موارد هم می توان عین همان لهجه و لحن را وارد کرد. این مسئله کاملا بستگی به عوامل مختلف و نظر کاربر دارد که در هر صورت اگر شما متن گفتاری خود را به هلدینگ ایران تایپیست بسپارید؛ تایپیست های آن توانایی انجام این کار را دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپتایپ فایل صوتیهزینه تایپ فایل صوتیزمان تحویل تایپ

سوالات متداول

 بله؛ تایپیست های ایران تایپیست تجربه بالایی در زمینه تایپ گفتاری دارند. 

بله؛ تایپ گفتاری ضمن ارتقاء کیفیت، دارای تخفیف هم می باشد.

هر چند که نرم افزار تایپ گفتاری طراحی شده است؛ ولی با توجه به محدودیت ها و ایرادهایی که دارد؛ معمولا تبدیل گفتار به نوشتار را نیروی انسانی با دقت بالایی گوش داده و آن ها را تبدیل به متن نوشتاری می کند. 

هلدینگ ایران تایپیست با تایپیست های با تجربه خود بهترین منبع برای انجام سفارش های تایپ گفتاری است. 


نویسنده: پوریا عرب تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:33:13 تعداد بازدید: 2200 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ گفتار به نوشتار تایپ صوتی تایپ صوتی آنلاین سفارش تایپ گفتاری تبدیل صوت به تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :