پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ نامه در اکسل

نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/2/5 ساعت 09:00:00 بازدید: 2995 امتیاز 0 از 0 نظر

این روزها به واسطه نیاز روز، استفاده از خدمات تایپ نامه در اکسل به بیش ترین مقدار خود در چند سال اخیر رسیده است. علت این مسئله را می توان این مورد دانست که این روزها اغلب مردم یک تمایل بسیار زیادی به دسته بندی کردن اطلاعات خود به شکلی کاملا منظم دارند.

یکی از برنامه های محبوبی که نبود آن می تواند به خوبی به چشم آید، مایکروسافت می باشد. مایکروسافت خود شامل چندین زیر مجموعه است. از برنامه های کاربردی و محبوب برنامه مایکروسافت می توان به ورد و اکسل اشاره کرد. بدون وجود این دو برنامه تقریبا کار تایپ و جدول بندی متون امری نشدنی و محال می باشد.

افرادی که با محیط کامپیوتر بیگانه هستند و نمی دانند به چه صورتی باید با آن کار کنند، همواره این سوال را دارند که آیا در برنامه اکسل نیز می توان مانند برنامه ورد اقدام به تایپ نامه در اکسل کرد؟ اگر در دسته این افراد هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ نامه در اکسل

اکثر حسابداران به خوبی با ماهیت و همچنین عملکردی که برنامه اکسل دارد آشنا هستند. بدون وجود برنامه اکسل تقریبا حسابداران فلج می شوند و نمی توانند آن طور که باید و شاید در کار خود عملکردی درست را داشته باشند.

معمولا برای تایپ متن با موضوعات مختلف و همچنین نامه بهتر است از برنامه ورد استفاده شود؛ چرا که استفاده از برنامه اکسل نمی تواند یک انتخابی هوشمندانه باشد. از آن جایی که برنامه اکسل به صورت جدول بندی می باشد می توان برای تایپ متن های کوتاه و یا عناوین مختلف از آن استفاده کرد. اگر با فضای این برنامه نا آشنا هستید و نمی دانید به چه صورتی باید در آن کار تایپ را انجام دهید، جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که قصد داریم در این قسمت در خصوص موضوع تایپ نامه در اکسل صحبت کنیم.

برای تایپ نامه در اکسل کافیست اشاره گر موس خود را بر روی یکی از جداول قرار دهید. در این صورت این اجازه را خواهید داشت تا شروع به تایپ نمایید. البته ناگفته نماند این اجازه را دارید تا با استفاده از موس خود طول و عرض هر قسمت از این جدول را به دلخواه تغییر دهید.

پیشنهاد می کنیم اصلا برای تایپ نامه اداری از برنامه اکسل استفاده نکنید؛ چرا که قطعا نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. از برنامه اکسل معمولا برای محاسبات مالی استفاده می شود.

در صورتی که در زمره افرادی محسوب می شوید که توانایی کار کردن با این برنامه را ندارید و مصر هستید تا به وسیله این برنامه نامه های خود را تایپ نمایید، پیشنهاد می کنیم کار خود را برون سپاری نمایید. بسیاری از مجموعه ها و موسسات در کشور فعالیت دارند که با کیفیتی مناسب توانایی انجام این کار را برای شما دارند.

از میان تمام انتخاب هایی که دارید، ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و با تجربه در این زمینه است که می توانید به آن اعتماد نمایید.

تایپ نامه در اکسل

تایپ نامه در اکسل

تایپ نامه اداری در اکسل

در سالیان اخیر با توجه به ماشینی شدن امور مختلف، معمولا تمام مکاتبات اداری باید به صورت تایپ شده و در کمال نظم به دست موسسات برسند. این مسئله و حساسیت باعث شد تا مجموعه های بسیار زیادی در کشور تصمیم به فعالیت در این زمینه بگیرند.

در صورتی که در انجام تایپ نامه در اکسل ناتوان هستید و دوست دارید کار تایپ متون اداری به بهترین شکل ممکن و با کیفیت ایده آل به دستتان برسد، می توانید در موتور جستجوی گوگل در خصوص مجموعه هایی که این خدمات را ارائه می دهند، تحقیق نمایید.

قطعا در نگاه اول تعددی که در انتخاب وجود دارد شما را گیج و مردد می کند اما با بررسی یک سری اصول می توانید نسبت به انتخاب یک مجموعه مناسب تصمیم گیری درستی داشته باشید.

  • بررسی سابقه فعالیت مجموعه

مجموعه های با تجربه به خوبی با چم و خم نحوه نگارش متن آشنا هستند و می دانند به چه صورتی باید متون مختلف را تایپ کنند. این مجموعه ها به دلیل تجربه طولانی که در تایپ متون مختلف به دست آورده اند به خوبی با نیازها و خواسته های شما آشنا هستند. اگر دوست دارید بدون دغدغه محتوای شما با کیفیت به دستتان برسد، پیشنهاد می کنیم حتما با این مجموعه های با تجربه همکاری داشته باشید.

  • تعرفه و کیفیت مناسب

تورم و شرایط اقتصادی که در جامعه حاکم است باعث شده تا اکثر مجموعه ها و یا شرکت ها به دنبال پیدا کردن یک مجموعه ای باشند که کار آن ها را با کیفیت ایده آل و البته قیمت مناسب انجام می دهد. طبیعتا هر مجموعه ای نمی تواند این دو المان را در کنار یکدیگر و به موازات هم داشته باشد. در این جاست که ایران تایپیست می تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.

  • همکاری داشتن با تایپیست های مسلط به کار

تایپیست های ده انگشتی به مرور زمان توانسته اند به سرعت عمل بالایی دست پیدا کنند. همین موضوع باعث شده تا بتوان به این افراد به واسطه تجربه ای که دارند، اعتماد کرد.

تایپ نامه در اکسل

تایپ متن در ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ شجره نامه در اکسل

افرادی که به دنبال به تصویر کشیدن اصل و نسب خود هستند، علاقه وافری به طراحی شجره نامه و تایپ نامه در اکسل دارند. یکی از تفریحات شادی بخش برای افرادی که به برنامه اکسل علاقه مند هستند، موضوع طراحی شجره نامه می باشد. برای برخی افراد اما طراحی شجره نامه یک موضوع مفرح محسوب نمی شود و برای رفع برخی از سوالات خود به دنبال انجام این کار هستند.

روش های مختلفی برای طراحی شجره نامه وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد.

در روش اول می توانید از الگوهای آماده ای که در داخل برنامه وجود دارد استفاده کنید. برای دانلود کردن الگوی درختی نیاز است تا این جدول را از سایت مایکروسافت آفیس دانلود نمایید. در صورتی که این جدول را دانلود کردید، زمانی که آن را باز کنید جداولی برای شما نمایش در می آید که به شما نشان داده است در هر قسمت از جدول نیاز است تا نام چه شخصی تایپ شود. با وارد کردن نام هر عضو از خانواده و اتمام کارتان نیاز است تا بر روی گزینه Create Family Tree کلیک نمایید. فراموش نکنید اگر به زبان فارسی قصد تایپ نام اعضای خانواده خود را دارید، نیاز است تا تنظیمات صفحه تایپ از راست به چپ باشد.

در روش دوم می توانید مجدد یک نمودار درختی دیگر را از برنامه مایکروسافت آفیس دانلود نمایید. تفاوتی که این نمودار با نمودار قبلی دارد در این است که شما می توانید به این شجره نامه عکس اضافه کنید. این اما پایان کار نیست؛ چرا که می توانید تعداد نمودارها را مطابق با نیاز خود کم و یا زیاد کنید.

طراحی شجره نامه در نمودارهای درختی کاری آسان و راحت می باشد که هر شخصی توانایی انجام آن را دارد. اگر برای اولین بار است که قصد انجام آن را دارید قطعا این کار برایتان کمی کلافه کننده خواهد بود اما با تکرار و تمرین می توانید اقدام به طراحی شجره نامه های مختلف نمایید.

تایپ نامه در اکسل

تنظیمات تایپ نامه در اکسل

تنظیمات تایپ نامه در اکسل

با توجه به تنظیماتی که برنامه اکسل دارد، قطعا تایپ متن در آن برای افراد تازه کار و کسانی که تاکنون با این برنامه کار نکرده اند سخت می باشد. بسیاری از افراد حوصله یادگیری تایپ نامه در اکسل را ندارند و همواره به دنبال سپردن این کار به دیگران هستند. در این قسمت قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم.

در ابتدا زمانی که برنامه اکسل را باز می کنید، جهت تایپ محتوا به صورت پیش فرض انگلیسی می باشد. برای این که بتوانید جهت تایپ محتوا را از سمت راست به سمت چپ تغییر دهید نیاز است تا از تب هایی که در قسمت بالای برنامه اکسل وجود دارد، بر روی Page Layout کلیک نمایید. در این حالت گزینه های متعددی پیش روی شما وجود دارد که باید گزینه Sheet Right to Left را انتخاب نمایید. با این کار شما توانستید جهت تایپ متن محتوا را تغییر دهید. بعد از انجام این کار حال می توانید با فشردن دو دکمه ctrl+shift زبان متن را تغییر دهید.

با قرار گرفتن بر روی هر جدول از اکسل می توانید به سادگی تایپ متن خود را انجام دهید. طبیعتا استفاده از این برنامه برای تایپ متون طولانی اصلا مناسب نیست. اگر قصد داشتید متون شما ظاهری مناسب داشته باشند می توانید از border بندی نیز استفاده کنید.

اگر خودکفایی در مورد تایپ نامه در اکسل را دوست ندارید و دوست دارید کار شما با کیفیتی مناسب و البته در زمان مناسب به دستتان برسد، پیشنهاد می کنیم با مجموعه ایران تایپیست همکاری داشته باشید. تایپیست های فعال در این مجموعه به خوبی می دانند که باید به چه شکلی کار شما را انجام دهند. البته فراموش نکنید موضوع مهارت تایپ تنها کافی نیست و یک تایپیست باید از چاشنی دقت نیز در تایپ متون خود استفاده کند. در صورتی که ایراد املایی و یا نگارشی در متن وجود داشته باشد، قطعا ارزش متن به طرز قابل توجهی پایین می آید.

تایپ نامه در اکسل

تایپ نامه در اکسل + ویژگی های این برنامه

تایپ نامه طولانی در اکسل

قطعا نامه ها برای مخاطبان خاصی نوشته می شوند. برای نوشتن یک نامه و تایپ نامه در اکسل نیاز است تا به یک سری از موارد توجه ویژه ای داشت. به بیان بهتر بدون توجه به اصول نگارشی، نامه برای مخاطبان شما ارزشی نخواهد داشت. اگر تاکنون نامه ای نگارش و تایپ نکرده اید، پیشنهاد می کنیم این قسمت از مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

مخاطب نامه شما کیست. مهم ترین اصلی که باید قبل از نگارش یک متن به آن توجه شود، این موضوع است که این نامه به دست چه شخصی می رسد. طبیعتا نامه های اداری باید لحنی محترمانه و رسمی داشته باشند و نباید از کلمات و جملات محاوره ای به هنگام نگارش آن ها استفاده شود.

شروع و پایان نامه از دیگر المان های مهم محسوب می شود. در پایان نامه باید یک جمع بندی وجود داشته باشد تا مخاطب شما بداند که مقصود و نظر شما از نگارش نامه چه بوده است.

از زیاده گویی و پرداختن به حاشیه بپرهیزید. بسیاری از افراد عادت دارند تا به هنگام نگارش یک متن زیاده گویی کنند. در این صورت مقصود و هدف اصلی از نگارش نامه زیر سایه زیاده گویی ها پنهان می ماند.

وجود نداشتن غلط املایی و غلط نگارشی از دیگر مسائل مهمی محسوب می شود که باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید. برای این که در متن شما ایراد نگارشی وجود نداشته باشد ملزم هستید تا متن را چند باره و در نهایت دقت مطالعه کنید. قطعا پیدا کردن ایرادات املایی کمی سخت خواهد بود. با استفاده از برنامه google docs می توانید این کار را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید. کافیست متن خود را درون این برنامه قرار دهید تا ایرادات املایی متن به همراه شکل صحیح شده آن برایتان به نمایش در آید.

از تعارفات معمول به هنگام نوشتن یک متن خودداری نمایید. در نامه های اداری جای هیچ گونه تعارفی وجود ندارد؛ چرا که در این صورت مخاطب شما هیچ علاقه ای به خواندن نامه شما نخواهد داشت.

اگر متن شما حجیم و طولانی است بهتر است اصلا فکر تایپ کردن آن در اکسل نباشید و تنها انتخاب شما برنامه پر طرفدار و محبوب ورد باشد.

تایپ نامه در اکسل

تایپ ده انگشتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ روزنامهتایپ در اکسلفوری ترین تایپ

سوالات متداول

بله کار تایپ نامه در هر برنامه ای را برای شما در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین تعرفه انجام می دهیم.

کافیست وارد سایت ما شوید. بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک نمایید. بعد از انتخاب این گزینه سوالاتی از شما پرسیده می شود که نیاز است آن ها را پاسخ دهید. در کم تر از 5 دقیقه فاکتور شما صادر می شود و می توانید نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.

 با توجه به تعداد کلمات این موضوع مشخص می شود. معمولا برای سفارشات کم تر از 1000 کلمه در حالت عادی باید 3 روز منتظر بمانید.

این مورد با توجه به تعداد کلمات محتوا، زبان محتوا و... مشخص می شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/2/5 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 2995 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ در اکسل تایپ نامه نامه اداری با excel نوشتن نامه در اکسل آموزش تایپ در اکسل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :