یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ انواع رمان

نویسنده: ونداد سلیمی تایپ رمان تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:04:11 بازدید: 1804 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا می دانید لازم است برای تایپ رمان چه مراحلی را طی کنید؟ به نظر شما تمام نویسنده های جهان رمان های خود را به صورت الکترونیکی تایپی می کنند، یا ترجیح می دهند کتاب های رمان خود را با قلم و دفتر بنویسند؟ برای این که بتوان رمانی را تایپ کرده و برای چاپ آماده کرد، نیاز به چه کسی خواهد بود؟ با ما همراه باشید تا به بررسی اطلاعات لازم در خصوص تایپ کردن رمان و کتاب بپردازیم. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ رمان
 تایپ رمان

برای تایپ دست نویس رمان چقدر زمان لازم می باشد؟

بسیاری از مردم دنیا تصور می کنند که تایپ رمان کار ساده ای است. مخصوصا زمانی که توسط تایپیست های ماهر انجام می شود. اما باید بگوییم هیچ کار آسانی در دنیا وجود ندارد. حتی بزرگترین و مشهور ترین نویسنده های کتاب رمان در دنیا نیز، برای تهیه و چاپ کتاب خود زمان زیادی صرف کرده اند. 
حتی می توانیم بیان کنیم که تایپ رمان های مشهور در دنیا، ماه ها و حتی سالها زمان برده اند. اما به طور کلی اگر بخواهید رمان دستنویس خود را به دست تایپیست های باتجربه و ماهر بسپارید، می توانید در زمان کوتاهی به محتوای خود دست یابید. 
تمامی تایپیست ها در این زمینه از مهارت بالایی برخوردار می باشند. به همین دلیل در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه مقرون به صرفه ای، تایپ رمان را بر عهده می گیرند. نویسنده های رمان معمولا زندگی های معمولی دارند. از این رو قادر نیستند هزینه زیادی برای تایپ رمان های خود بپردازند. پس لازم است به دنبال سایتی باشند که در زمانی کوتاه و با هزینه ای مقرون به صرفه، هزینه های تایپ رمان انها را تقبل کند. 

تایپ رمان
 تایپ دست نویس رمان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه تایپ رمان فارسی به صورت صفحه ای می باشد یا کلمه ای؟

اصولا تمامی وب سایت هایی که در زمینه تایپ نوشته و رمان فعالیت می کنند، بیشتر هزینه تایپ را به صورت کلمه ای دریافت می کنند. اما وب سایت هایی نیز وجود دارند که هزینه تایپ فارسی را به صورت صفحه ای تعیین می کنند. 
در صورتی که تایپ رمان به زبان فارسی نیاز به هیچ گونه ویراستاری نداشته باشد، بسته به صفحه و تعداد کلماتی که به صورت استاندارد در آن محاسبه می شود، تعیین می گردد. که در واقع این هزینه تایپ مقرون به صرفه بوده و نسبت به تایپ کلمه ای مناسب تر می باشد. 
اما در صورتی که تایپ رمان نیاز به ویرایش داشته باشد، بدون تردید هزینه تایپ فارسی نیز تغییر خواهد کرد. البته به طور کلی قیمت های تایپ توسط کارفرماها تعیین می شود و ممکن است افزایش یا کاهش یابد. روش های دیگری نیز برای تعیین قیمت و هزینه تایپی فارسی وجود دارد.
از جمله این روش ها باید به تایپ رمان بر اساس دقیقه اشاره کنیم. اما وب سایت های محدودی هستند که از این روش برای تعیین هزینه تایپ فارسی استفاده می کنند. 

تایپ رمان
 تایپیست های با مهارت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا ویرایش تایپ رمان فارسی در ایران تایپیست انجام می شود؟

ایران تایپیست که در واقع وب سایتی معتبر در زمینه ارائه خدمات به کاربران می باشد، هم در زمینه تایپ و هم در زمینه ویراستاری به نویسنده ها و کاربر ها خدمات ارائه می دهد. از این رو اگر رمانی که تهیه نموده اید نیاز به ویرایش داشته باشد، تایپیست ها و ویراستار های ایران تایپیست با دقت به بررسی رمان شما پرداخته، و هر نوع تغییراتی که نیاز داشته باشد را بر روی آن انجام می دهند. 
پس می توانید با اطمینان خاطر محتوای خود را به تایپیست ها و ویراستار ها بسپارید، تا در کنار تایپ رمان فارسی به ویرایش ان نیز بپردازند. البته می دانیم که تایپ از روی دست نوشته ها مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.
اما از آنجایی که تایپیست ها و ویراستار های ایران تایپیست همگی از مهارت و تجربه بالایی برخوردار می باشند، در زمانی کوتاه رمان شما را تایپی کرده و ویرایش می کنند. می توانید تایپ رمان خود را به تایپیست های ایران تایپیست بسپارید، و در زمانی کوتاه با هزینه ای مقرون به صرفه، به رمانی عالی و ویرایش شده دست یابید. به گونه ای که رمان شما آماده چاپ بوده و دیگر نیازی به ویرایش نداشته باشد. 

آیا هر مطلبی که در رمان باشد تایپیست می تواند آن رمان را تایپ نماید؟

همانطور که پیش از این بیان نمودیم ویراستار هایی که در ایران تایپیست فعالیت می کنند، قادر هستند پیش از تایپ رمان ایرادات آن را برطرف کنند. پس در صورتی که مطلب مشکل تایپی یا ویراستاری داشته باشد آن را برطرف می کنند و برای مولف ارسال می نمایند. 
اما در صورتی که نویسنده تقاضا کند که هر آنچه در رمان قید شده است تایپ شود، تایپیست ها از نظر ایشان تبعیت نموده و تمام خواسته های ایشان را در تایپ رمان مد نظر قرار خواهند داد. تایپ کردن هر آنچه در رمان وجود دارد برای افراد ماهری که در این زمینه فعالیت می کنند کار ساده ای است. 
به طور کلی رمان ها داستان های عاشقانه ای هستند، که مطالب خاصی در آنها وجود ندارد. که تایپیست برای تایپ رمان با مشکل خاصی مواجه شود. به همین می توانید به راحتی تایپ دستنویس رمان خود را به تایپیست های ایران تایپیست بسپارید. 

حداقل زمان برای تایپ رمان دویست صفحه ای چقدر می باشد؟

رمان ها به دلیل نگارش ساده ای که دارند، به سرعت قابل تایپ می باشند. اما برای این که بتوانیم مدت زمان تقریبی تایپ کردن یک رمان را مورد بررسی قرار دهیم، لازم است تعداد صفحات آن را بدانیم. معمولا به صورت تقریبی مدت زمان تایپ رمانهای دست نویس 200 صفحه ای، بین 18 تا 20 روز می باشد. 
البته این مدت زمان برای تایپ رمان فارسی است. اما رمان های انگلیسی نیاز به زمان بیشتری دارند. از این رو برای این دسته از رمان ها چند روز بیشتر زمان در نظر گرفته می شود. نویسنده هایی که می خواهند رمان تنها با کیفیت بالایی تایپ شود، باید زمان بیشتری را به تایپ اختصاص دهند.
تایپیست ها هرچه زمان بیشتری برای تایپ کردن رمان داشته باشند، می توانند با دقت بیشتری محتوا را برای نویسنده تایپ کنند. هر کار عجولانه ای بدون شک نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت. پس زمان مسئله مهمی برای تایپ رمان به شمار می رود. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپتایپ از دستنویسلیست هزینه تایپ فوری ترین تایپ

سوالات متداول

بله می توان اقدام به تایپ رمان از دست نویس کرد. برای اینکار از دستنویس ها عکس یا اسکن گرفته و بصورت زیپ در سفارش آپلود کنید

بله ایران تایپیست در زمینه تایپ رمان سریع از تایپیستهای ده انگشتی خود بهره میبرد

هزینه تایپ رمان بر حسب تعداد کلمه است.

بله برای اطمینان از کیفیت و سرعت کار تایپیست در کتابهای حجم بالا امکان دریافت نمونه رایگان هست


نویسنده: ونداد سلیمی تایپ رمان تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:04:11 تعداد بازدید: 1804 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ورود متن رمان به وورد نسخه تایپ شده رمان تایپیست رمان تایپ از دستنویس رمان تایپ کردن متن رمان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :