جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه کتاب مکانیک/ کامیونها/ کد نمونه ترجمه A418

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  2366  ترجمه زمینه مکانیک را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 2366  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه:  مکانیک

موضوع نمونه ترجمه: کامیونها

سخن مترجم:

با توجه به اینکه رشته مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک رشته ای است که بسیاری از اصطلاحات آن انگلیسی می باشد، لذا فقط کسانی می توانند ترجمه خوب و دقیق داشته باشند که خودشان در این رشته تحصیل کرده باشند.بنده نیز با تحصیل در این رشته با اکثر اصطلاحات تخصصی آشنا هستم و به شما این اطمینان را می دهم که ترجمه خوب و دقیق را در اختیار شما قرار دهم.

متن اصلی به  انگلیسی :

Stop-ages resulting from safety related issues like very wet tropical weather conditions have a considerable negative impact on machine utilization and availability. MT-240 trucks multi wheel drive, all wheel steer capability; provides continuous operation even under conditions that would prevent conventional two wheel drive trucks from operating. There is also additional time and cost savings due to hot-seat shift change. Operators don’t have to carry out any shift change checks; fluids top up’s are completed automatically saving an average of at least 20 minutes per shift, or 4% more usage. 95 % Technical Availability is guaranteed including lost time for any tyre changes!

متن ترجمه شده به  فارسی :

 

دوره­های توقف که در نتیجه مسائل امنیتی مرتبط با شرایط آب و هوایی مطوب گرمسیری به وجود می آید، بر استفاده و دسترسی ماشین اثر منفی قابل توجهی می­گذارد. کامیون­های  MT-240 با درایوهای چرخ چندگانه، با قابلیت کنترل تمام چرخ ها، حتی تحت  شرایطی که کامیون­هایی با دو درایو چرخ نمی­توانند ادامه دهند، نیز دارای عملکرد پایداری هستند. همچنین باید صرفه­جویی در هزینه و زمان را نیز برای تغییر کرسی های داغ در نظر گرفت. کاربران دیگر مجبور نیستند هر تغییری را چک کنند. سطح بالای سیال که به طور اتوماتیک کامل می­شود باعث می­شود که در هر انتقال به طور میانگین ۲۰ دقیقه در زمان صرفه­جویی شود یا استفاده از آن را ۴ درصد افزایش دهد. ۹۵ درصد دسترسی فنی، از جمله زمان از دست رفته در تعویض تایر، تضمین شده است.

نمونه ترجمه کتاب مکانیک

 


نویسنده: مرتضی صمدی تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰:۱۳ دوشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۲۳ تعداد بازدید: 1230

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه کتاب مکانیک ترجمه کتاب مکانیک نمونه ترجمه رایگان کتاب مکانیک ترجمه مکانیک کتاب مکانیک ترجمه شده

Link: /news/نمونه-ترجمه-کتاب-مکانیک/-کامیونها/-کد-نمونه-ترجمه-A4186.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.