پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه هنر/ مجسمه سازی و سفالگری/ A365

کد مترجم  1367

کاربر گرامی: شما می توانید از کد مترجم 1367 برای ترجمه زمینه هـنـــر استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 1367 را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها

درخواست نمونه ترجمه رایگان

ترجمه از انگلیسی به فارسی

زمینه: هنر

 موضوع نمونه ترجمه: مجسمه سازی و سفالگری

 متن اصلی به انگلیسی :

Older children can use rolled paper, such as old newspapers, together with glue, tape, and sometimes wire to construct objects. Children who begin this work obviously must possess some ability to make plans in advance of production. Their plans must include an idea of the nature and size of the object to be fashioned. What will be its general shape? When this is decided, the underlying structure is easily developed. When the students are making a human figure, for example, arms, legs, body, and head may all be produced from rolled newspapers. A chief component, say, the body, should be taped at several places and other sections taped to it.

 

متن ترجمه شده به فارسی :

کودکانی که بزرگ تر هستند، می توانند از کاغذ لوله شده[1] به عنوان مثال روزنامه های قدیمی به همراه چسب و نوار و گاهی اوقات سیم، برای ساخت اشیاء استفاده کنند. بدیهی است کودکانی که شروع به انجام این کار می کنند باید دارای قابلیت هایی به منظور از پیش طرح ریزی کردن برای محصول نهایی خود باشند. طرح آنها باید شامل یک تصور کلی از ماهیت و اندازه ی چیزی که قرار است ساخته شود، باشد. شکل کلی آن باید چگونه باشد؟ وقتی به این سوال جواب بدهیم آن وقت ساختار زیربنایی به راحتی ایجاد می شود. وقتی که دانش آموزان در حال ساخت پیکره ی یک انسان هستند، مثلاً دست ها، پاها، سر یا بدن را می سازند، می توانند برای ساخت همه ی آنها از کاغذهای لوله شده استفاده کنند. یک عنصر مهم مثل تنه، باید از چندین جای مختلف چسبانده شود و سپس قسمت های دیگر به آن بچسبد.

نمونه ترجمه هنر

 



[1] rolled paper

 


نویسنده: عاطفه حبیبی تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵:۳۸ یکشنبه ۱۳۹۳/۰۳/۱۸ تعداد بازدید: 796

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه هنر نمونه ترجمه رشته هنر نمونه هنر نمونه ترجمه رایگان هنر

Link: /news/نمونه-ترجمه-هنر/-مجسمه-سازی-و-سفالگری/-A36510.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.