• کد مترجم 435

کاربر گرامی: شما می توانید از کد مترجم  435 ترجمه زمینه عمومی را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 435 را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها  

ترجمه از فارسی به انگلیسی:

زمینه: عمومی

موضوع نمونه ترجمه: عمومی

متن اصلی به  فارسی:

قدرت مقام شامل قدرت مشروع، قدرت پاداش، قدرت تنبیه و قدرت رابطه
می‌باشد و قدرت شخصی شامل قدرت تخصص، قدرت اطلاعات و قدرت ارجاعی می باشد. یک مربی می‌تواند هر یک از پایگاه‌های قدرت را بدست آورد و یا از دست بدهد و این بستگی به تصور بازیکنان از مربی و عملکرد وی دارد(هرسی و بلانچارد، 2004). با توجه به آنچه که گذشت سؤال اصلی این تحقیق این است که آیا رابطه‌ای بین شیوه‌های اعمال قدرت مربیان و عملکرد تیم آنان در مسابقات لیگ برتر فوتسال وجود دارد؟

متن ترجمه شده به انگلیسی:

 

Power of position contains legitimate power, remuneration power, punishment power and relationship power and personal power includes proficiency power, information power and referential power. A coach can obtain or lose each of these power stations and this depends on player’s imagination of coach and his performance (Hersey and Blanchard, 2004). According to what is said above, it is main question of this research: Is there any connection between ways of applying power by coaches and performance of their teams in futsal premier league?