جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه مدیریت و حسابداری/تعهد و رضایت/کد نمونه ترجمه A103

نویسنده: ایران تایپیست - شنبه ۱٢ امرداد ،۱۳٩٢

کد مترجم 377

کاربر گرامی: شما می توانید از کد مترجم 377برای ترجمه زمینه مدیریت و حسابداری استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 377 را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها

سخن مترجم: با توجه به اینکه رشته ی اقتصاد، مدیریت و حسابداری و صنایع رشته هایی وابسته به زبان انگلیسی می باشند، ارائه ی یک ترجمه ی خوب و تخصصی می تواند به دانشجویان و محققین در راستای پیشبرد اهداف و توسعه ی علم کمک کند. اینجانب که سابقه ی زیاد در ترجمه ی متون تخصصی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دارم، به اکثر اصطلاحات تخصصی در این زمینه ها واقف هستم و به شما اطمینان می دهم که ترجمه در این زمینه ها نیاز به تخصص بالایی دارد. مترجم بایستی به اصطلاحات تخصصی در این زمینه ها توجه زیاد داشته باشد مثلاً در زمینه ی مدیریت: جو سازمانی را بایستی organizational climate تعریف کرد. در صورتی که بسیاری در ترجمه این کلمه دچار اشتباه می شوند و فکر می کنند، climate یعنی آب و هوا. احتمالا در ترجمه ی متون تخصصی اقتصاد، مدیریت و حسابداری (که این رشته ها بسیار به هم نزدیک می باشند)، دچار نقصان می شوند.

 

ترجمه از فارسی به انگلیسی

زمینه مدیریت و حسابداری

موضوع نمونه ترجمه: تعهد و رضایت

متن اصلی به فارسی:

سازمان ها امروزه شاهد رقابت های حساس و  فشرده تری در مقایسه با حتی چند سال قبل می باشند. محیط پرتلاطم قابل پیش بینی نیست و نمیتوان با قوانین ساده و خشک قبلی در محیط امروزی به اداره کردن امور پرداخت. سازمان ها  تمام تلاش خود را برای کسب سهم بالاتر بازار به کار بسته اند و حاضر نیستند به هیچ وجه از این سهم خود تنها به دلیل عدم رعایت کردن برخی موارد کوتاه بیایند. چابکی سازمانی مفهومی است که در محیط متلاطم امروزی بسیار حیاتی و مهم می باشد و تمام تلاش سازمان ها برای ایجاد احساس رضایت و به تبع آن احساسا تعهد مشتریان خود می باشد. برای نیل به این مهم بایستی در ابتدا این احساس در کارکنان سازمان شکل بگیرد زیرا این منابع انسانی هستند که با ارزشترین دارایی سازمان ها امروزه محسوب می شوند می توانند با عملکرد خود موجب افزایش رضایت و تعهد مشتریان گردند. این تحقیق در شرکت گاز شهر تهران صورت گرفته است.

متن ترجمه شده به انگلیسی:

Nowadays the organizations are witness of  more sensitive and intensive competitions than even afew years ago. The [1]wavy environment is not predictable and we can not manage the affairs by prior simple and strict rules in today\'s environment. Organizations have used all their efforts for achieving higher market share and they can not withdrawal their share because of only not observing some cases. Organizational agility is a definition that is very vital and important in nowadays wavy environment and all of organizations efforts are for creating satisfaction feeling and so their customers commitment. For reaching this importance, the feeling should first formed in organization staffs, because these are human resources that cause increasing customers satisfaction and commitment by their performance and these are the most valuable of organizations assets nowadays. This research has been done in Tehran gas company


نویسنده: تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲:۲۶ شنبه ۹۲/۰۵/۱۲ تعداد بازدید: 949

کلمات کلیدی:

Link: /news/نمونه-ترجمه-مدیریت-و-حسابداری/تعهد-و-رضایت/کد-نمونه-ترجمه-A1039.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.