جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن کامپیوتر/ شبکه/ کد نمونه ترجمه A545

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  4726  ترجمه زمینه کامپیوتر را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 4726  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: کامپیوتر

موضوع نمونه ترجمه: شبکه

 سخن مترجم:

رشته های کامپیوتر و فناوری اطلاعات بیش از سایر رشته ها نیازمند به زبان انگلیسی هستند و تقریبا کل کتاب های درسی این رشته ها به زبان انگلیسی بوده و اکثرا ترجمه شده از انگلیسی هستند، اینجانب با مطالعه ی اکثر کتاب های زبان اصلی این رشته ها و آشنایی کامل به واژه های تخصصی توانایی ترجمه ی هرگونه متن مرتبط را به صورتی روان دارم طوریکه متن را خوانده و سپس معادل فارسی آن را بدون اینکه مفهوم خود را از دست دهد می نویسم. 

متن اصلی به  انگلیسی :

 

We mentioned in “Security Associations” on page ‏810‏‎ ‎that the combinations of  IPSec protocols are realized with SA bundles.  There are two approaches to creating an SA bundle:   Transport adjacency: Both security protocols are applied in transport mode to the same IP datagram. This method is practical for only one level of combination.  ‎  Iterated (nested) tunneling: The security protocols are applied in tunnel mode,  in sequence. After each application, a new IP datagram is created and the  next protocol is applied to it. This method has no limit in the nesting levels.  However, more than three levels are impractical. These approaches can be combined. For example, an IP packet with transport adjacency IPSec headers can be sent through nested tunnels.

متن ترجمه شده به  فارسی :

ما در قسمت "مشارکت های امنیتی" در صفحه 810 ‏ذکر کردیم که ترکیب پروتکل های ‏IPSec‏ با بسته ی ‏SA‏ ‏تشخیص داده می شود. ‏ دو رویکرد برای ایجاد بسته ی ‏SA‏ وجود دارد:‏ •  نزدیکی حمل و نقل: هر دو پروتکل امنیتی در ‏حالت انتقال به یک دیتاگرام ‏IP‏ افزوده شده ‏است. این روش فقط برای یک سطح از ترکیب ‏عملی است.‏ •  تونل زنی تکراری (تو در تو): پروتکل های ‏امنیتی در حالت تونل به دنبال هم افزوده شده ‏اند. بعد از هر کاربرد، یک دیتاگرام ‏IP‏ جدید ‏ایجاد شده و پروتکل بعدی به آن افزوده می ‏شود. این روش محدودیتی در سطوح تو در تو ‏ندارد. ‏اما، بیش از سه سطح غیر عملی است. این رویکردها ‏می توانند ترکیب شوند. برای مثال، یک بسته ی ‏IP‏ با ‏سرآیند ‏IPSec‏ نزدیکی انتقال می تواند از طریق تونل ‏های تو در تو ارسال شود. ‏

نمونه ترجمه متن کامپیوتر

 

*****************

شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید.

 مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.


نویسنده: زهرا خلف زاده تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰:۴۳ شنبه ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ تعداد بازدید: 905

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه متن کامپیوتر نمونه ترجمه کامپیوتر نمونه ترجمه رایگان کامپیوتر نمونه ترجمه مهندسی کامپیوتر

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-کامپیوتر/-شبکه/-کد-نمونه-ترجمه-A5455.html

دیدگاه کاربران

اپراتور شیدایی :

سلام. مرسی از نظرتان

مزدک :

با این ترجمه در پوست خود نگنجیدم خیلی لذت بخش بود

جهان :

سلام خیلی روان بود

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.