چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن مدیریت/سیستم سازمانی/ کد نمونه ترجمه A473

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  2858  ترجمه زمینه مدیریت را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 2858  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: مدیریت

موضوع نمونه ترجمه: سیستم سازمانی

سخن مترجم:

با توجه به اینکه رشته مدیریت و شاخه های مربوط به آن جز پرکاربردترین زمینه های علمی در دنیا می باشد که روزانه ده ها کتاب و صد ها مقاله در این زمینه به زبان انگلیسی چاپ می شود، نیاز به ترجمه این منابع ضروری می باشد. البته ترجمه متون مدیریت نیاز به داشتن شناخت و آگاهی کافی از این رشته دارد و بنده به شما اطمینان می دهد که با داشتن دانش کافی در این زمینه و استفاده از امکانات مدرن در زمینه ترجمه می توانم مطمعن ترین و با کیفیت ترین ترجمه را به شما ارائه دهم. 

متن اصلی به  انگلیسی :

Purpose – In a competitive business environment, organizations must leverage their resources efficiently in order to provide system-wide solutions and maintain the standards all customers expect. To do so, the resources must be integrated; however, the integration of information and resources within organizations has thus far not produced satisfactory results. In contrast, it has been found that efficient, ongoing and timely transfer of information is conducted over the internet. This research seeks to examine whether the use of internet technology within organizations can indeed enhance and streamline the ability of employees to function as fractals in complex organizations.

متن ترجمه شده به  فارسی :

هدف. در یک محیط رقابتی تجارتی، سازمان ها باید منابع شان را به خوبی به کار برند تا راهکارهای سیستم گسترده[1] ارائه دهند و استانداردهایی که مشتریان انتظار دارند را برآورده کنند. برای انجام این کار،منابع باید یکپارچه سازی شود. البته، یکپارچه سازی اطلاعات و منابع درون سازمان تا به حال نتایج راضی کننده ای به دست نداده است. بر خلاف آن، یافته شده است که انتقال مفید، مداوم و به موقع اطلاعات در اینترنت انجام می گیرد. این تحقیق می خواهد بررسی کند آیا استفاده از تکنولوژی اینترنت درون سازمان ها می تواند توانایی کارمندان برای انجام وظیفه کردن به عنوان فراکتال[2] در سازمان های پیچیده را افزایش دهد وآن را ساده سازد.

نمونه ترجمه متن مدیریت



[1] System-wide solution

[2] fractals


نویسنده: دانیال فرهادی تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵:۴۸ شنبه ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ تعداد بازدید: 994

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه متن مدیریت ترجمه رایگان مدیریت نمونه رایگان ترجمه مدیریت نمونه ترجمه رشته مدیریت نمونه ترجمه رایگان مدیریت

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-مدیریت/سیستم-سازمانی/-کد-نمونه-ترجمه-A4736.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.