جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن سیاسی/اخوان المسلمین/ کد نمونه ترجمه A638

کاربر گرامی:

شما می توانید از کد مترجم 9486 ترجمه زمینه سیاسی را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 9486 را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

 

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه:سیاسی

موضوع نمونه ترجمه: اخوان المسلمین

سخن مترجم:

امروزه تحولات سیاسی؛ سرعتی غیرقابل کنترل دارند و از این رو حجم مقالات و مطالبی که در این حوزه منتشر می شود بی شمار است. در این شرایط احتیاج به ترجمه روان و مفهومی این متون امری است ضروری. علاوه بر دانش وتسلط بر زبان انگلیسی-که پیش نیاز یک ترجمه دقیق است-، اطلاع از ساختار سازمان ها و روابط بین الملل، علوم سیاسی و همچنین تاریخ ملت ها امری است ضروری. بنده با سابقه نسبتا طولانی فعالیت های سیاسی-اجتماعی و روزنامه نگاری تسلط قابل قبولی بر این مباحث دارم و ترجمه هایی روان و مفهومی ارایه می دهم.

 

متن اصلی به  انگلیسی:

This paper highlights the Muslim Brotherhood’ s experience in Egyptian elect ions since the 1980s with an emphasis on their last attempt s during the Hosni Mubarak era in 2010 and in light of their most recent showing in the 2011 elect ions. This summary reveals how past elect oral activities and failures have positioned this organization the better to capitalize on the newfound democratic climate in a post-r evolution Egypt and perform well during the 2011 parliamentary elections. Drawing on these and more recent sources, an attempt is also made to bring the features of today’ s Egypt’ s political field into clear focus in the wake of the January 25 revolution and the subsequent emergence of newly formed political parties on the Egyptian scene. 

 

متن ترجمه شده به  فارسی :

این نوشتار به تجربیات اخوان المسلمین در انتخابات مصر از 1980 تا اکنون می پردازد. نگاهِ ویژه ی سطرهای آینده به آخرین فعالیت های اخوان المسلمین در دوره ی مبارک(2010) و همچنین انتخابات اخیرِ مصر (2011) معطوف گشته است. سعی بر این است تا روشن شود چگونه از دل شکست های متعدد در رژیمِ سابق، یک حزبِ دموکراتیک؛ و موفق در انتخابات پارلمانیِ مصرِ پس از انقلاب بیرون آمد. با توجه به تاثیرات ناشی از تحولات 25 ژانویه در صحنه سیاسی ِ مصر، سعی بر این است تا تصویری واضح از فضای سیاسی و احزاب و گروه های تاثیرگذارِ این صحنه، ترسیم شود.

نمونه ترجمه متن سیاسی

*****************

شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید.

 مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.


نویسنده: آیدا وحدت تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴:۲۴ دوشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ تعداد بازدید: 1018

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه متن سیاسی نمونه رایگان متن سیاسی ترجمه رایگان سیاسی ترجمه رشته علوم سیاسی نمونه ترجمه علوم سیاسی

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-سیاسی/اخوان-المسلمین/-کد-نمونه-ترجمه-A63810.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.