پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین توسط وکیل پایه یک دادگستری

به اطلاع می رساند
شرکت هلدینگ ایران تایپیست با شیوه ایی نوین قصد ارائه خدمات آنلاین حقوقی دارد. در راستای این مهم اقدام به ارائه مشاوره آنلاین حقوقی رایگان نموده است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروم زیر سوالات حقوقی خودشان را مطرح بفرمایند تا توسط وکیل پایه یک پاسخ داده شود. این خدمات با همکاری موسسه عدالت گستر که یکی از موسسات زیرمجموعه هلدینگ ایران تایپیست می باشد ارائه می شود.

مشاوره حقوقی رایگان


تمامی تلاش بر این است تا تمامی سوالات مطرح شده توسط رئیس هیئت مدیره شرکت هلدینگ ایران تایپیست جناب آقای هادی توکلی مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی پاسخ داده شوند. البته در صورت افزایش حجم از وکلای موسسه عدالت گستر کمک گرفته خواهد شد.

سامانه محقق: اگر می خواهید کارهای پروند خودتان را با راهنمایی وکیل انجام دهید، پیش نهاد ما برایتان جذاب خواهد بود. دراین سامانه برای اولین بار می توانید از مشاوره حقوقی کاملا آنلاین در جهان استفاده نمایید. خصوصیات مشاوره حقوقی آنلاین  در سامانه جدید:

  • ارتباط کاملا آزاد با وکیل در طی پروسه انجام پرونده
  • امکان ارسال خلاصه پرونده از طریق پنل کاربری خودتان
  • امکان دریافت دادخواست و لایحه از طریق پنل کاربری خودتان
  • پشتیبانی 24 ساعته توسط وکلای پایه یک
  • امکان مکالمه تلفنی با وکیل پایه یک در صورت درخواست
  • امکان مکالمه آنلاین به صورت نامحدود در طول پروسه پیشرفت پرونده
  • امکان بایگانی و تشکیل پرونده در پنل کاربری خودتان
  • امکان مشاوره با چندین وکیل در پنل خودتان

ضمنا انشالله راه اندازی بخش جدید در اوایل سال 1392 خواهد بود!

در صورتی که می خواهید هم اکنون از مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک بهره مند شوید وارد فروم زیر شوید

مشاوره حقوقی رایگان

 

شیدایی

مجری طرح سامانه محقق

شرکت هلدینگ ایران تایپیست

 

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین توسط وکیل پایه یک دادگستری

 


نویسنده: سارا اخلاقی تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴:۱۶ سه شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ تعداد بازدید: 1468

کلمات کلیدی: مشاوره حقوقی رایگان آنلاین توسط وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی رایگان مشاوره حقوقی رایگان آنلاین مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری

Link: /news/مشاوره-حقوقی-رایگان-آنلاین-توسط-وکیل-پایه-یک-دادگستری3.html

دیدگاه کاربران

مهتاب وثوق :

سلام من یه خانم 33 ساله هستم داری 3 فرزند همسرم چند وقته همش با القاببد و زشتبهم میگه چند روز هم هست کهادعا داره دختر کوچیکم بچه اون نیست و حرامزاده است ایا من میتونم شکایت کنم ؟

زیبا شیاسی :

سلام از ماشین بنده کیف مدارک ماشین و مدارک َخصی مقداری پول و طلا توسط پسره همسایه به سرقت رفته که آیشون خودش به صراعت اعتراف کرده که توسط خاله خود تحریک شده و برده کیف داده به ایشون که این خانم بد با اس مسهای بد به من بنده رو تهدید هم کردن الفاظ زشت بکار بردن بد طرح شکایت بنده حالا ایشون هم رفته از ما شکایت کرده بدون اینکه هنوز پرونده شکایت من به پایایان رسیده باشه امروز ابلا۱ امده و تاریخ دادگاه مشخص شده و نوشته یه وکیل دادگستری میتونم ببرم منو لطفا را۱نمای کنید توان ءرفتن وکیل در حال حا۱زر ندارم مرسی

هادیه :

سلام خواهش میکنم.راهنماییم کنید.من نمیدونم این دردو به کی بگم.خواهر من اذرماه امسال ازدواج کرد.خودش معلمه وشوهرش پرستاره.خانواده مامحصل ومذهبی هستش.خانواده داماد هم همینطور.حتی داماد حاجی هم هست.خواهرم خواستگارای زیادی داشت که پولداربودن-خونه ماشین داشتن ازکارمندبانک بگیر تا استاددانشگاه.ما این یکی روفقط واسه اینکه حاجی بودوتعریفش کردن قبولش کردیم چون ملاک اصلی ماخوب بودن شخصه.ایشون نه ماشین داشتن نه خونه نه قیافه درست حسابی نه خانواده پولدار نه شغل درست حسابی که پرستاره. ماحتی باانتقالیش هم کناراومده بودیم.5سال تعهد داشت تهران.تازه خواهرم خواستگارای قبلی روفقط به خاطر اینکه فرزند اخری بودن ونگه داری از والدین به عهدشون بود رد کرد. اما این رو بااینکه فرزن اولی بود این شرایط رو واسه بعد ازمستقل شدن قبول کرد. درکل میخام بگم همه سختی هاشو به جون خرید فقط به خاطر اینکه گفته بون پسرخوبیه. بعد ازدواجشون من متوجه شدم که ایشون لواط میکنند به قولی همجنسبازند. مثلا بادوستاش یا توخوابگاه. البته توبیمارستان هم کارمیکنند. میگن توبیمارستان هم از این کارازیادمیکنند.درکل من اطمینان دارم که لواط کردن ومدرکی هم ندارم.ولی اگه به خواهرم بگم مطمئنم حرفم روباورمیکنن.لواط کارحرامیه حتی گفتن از زناهم گناهش بیشتره ومجازاتش اعدام هم میشه. طرف بعد میاد مسجد نماز میخونه. هیچکی هم خبر نداره داره چیکار میکنه؟ ماخانواده ای نیستیم که بگیم واسه نگه داشتن آبرو اشکال نداره.چون این کارها توخانواده مون به شدت زشت ومنکره.اگه بگم قطعا به فکر طلاق میفتن.کسی که حیانداره واینکارومیکنه ازچی معلوم شاید زنا هم کرده باشه. ببخشیدا چون وقتی نامزد بودن خواهرم تعریف میکرد که بهش میگفته این کار خیلی حال میده یا واسه این حرکت تخت لازمه بهتر...همه چی میدونه. دوستاش هم هیزن. درکل به این مطمئن نیستم ولی لواط رو مطمئنم وکمی از زنانداره. فقط به خاطر اینکه پسرباخداییه قبولش کردیم. من ازاول بااین ازدواج مخالف بودم... خمن امسال کنکوردارم اگه بگم کلا بااین مشکلات نمیتونم درس بخونم.ولی من نمیخوام واسه حفظ ابرو مخفی کنم. این واقعیت داره تودلم سنگینی میکنه. فشارم هم پایینه خانوادم میگن چه مشکلی داری تو؟ چی کارکنم؟اگه خواهرم باردار بشه چی؟بعد اینکه من پنهونی متوجه شدم.اگه گوشی داشتم تلگرام خواهرم میرفتم همه واقعیتو بهش میگفتم. تابعد کنکوربایدصبرکنم. اینا طلاق بگیرن به نظرتون؟چون من خودم یه جوری شدم خانواده وخواهرم که بیشترازمن مذهبینوازاین کارامتنفرن .بااین آدما فقط کسایی میتونن زندگی کنن که مثل خودشون باشن. این ادم باحیوان که فرقی نداره؟ خواهش میکنم اگه کوتاه هم باشه راهنماییم کنید.

کتایون :

با سلام پدر و مادر من ، بیست و پنج سال پیش از هم جدا شدند . و پس از آن ، ( بسیت سال پیش ) پدرم با باکره پنجاه ساله ای ازدواج کرد . که از ایشان فرزندی هم ندارند . متاسفانه یکسال پیش پدرم بر اثر حادثه تصادف فوت کردند . همسر ایشان هم مهریه خود را اجراء گذاشت و کلیه ارث و میراث ، خانه و دیه پدر من را تصاحب کرد . بعد از این عمل متوجه شدم که مهریه ایشان ( بیست سال پیش ) 1000 سکه بوده . با یک و کیل در راه روی دادگاه چند کلامی صحبت کردم و ایشان با اطمینان گفت که تنها 110 سکه را میتوانسته اجراء بگذارد و شما میتوانید از ایشان شکایت کنید . و همچنین گفتند که تورم در قیمت سکه را نیز لحاظ میکنند . از آنجایی که حس کردم ایشان بیشتر به منافع خود فکر میکند ، تا من ، تصمیم گرفتم از شما که قطعا منصفانه راهنمایی خواهید کرد ، مشورت بگیرم . با سپاس از راهنمایی شما .

کتایون :

با سلام پدر و مادر من ، بیست و پنج سال پیش از هم جدا شدند . و پس از آن ، ( بسیت سال پیش ) پدرم با باکره پنجاه ساله ای ازدواج کرد . که از ایشان فرزندی هم ندارند . متاسفانه یکسال پیش پدرم بر اثر حادثه تصادف فوت کردند . همسر ایشان هم مهریه خود را اجراء گذاشت و کلیه ارث و میراث ، خانه و دیه پدر من را تصاحب کرد . بعد از این عمل متوجه شدم که مهریه ایشان ( بیست سال پیش ) 1000 سکه بوده . با یک و کیل در راه روی دادگاه چند کلامی صحبت کردم و ایشان با اطمینان گفت که تنها 110 سکه را میتوانسته اجراء بگذارد و شما میتوانید از ایشان شکایت کنید . و همچنین گفتند که تورم در قیمت سکه را نیز لحاظ میکنند . از آنجایی که حس کردم ایشان بیشتر به منافع خود فکر میکند ، تا من ، تصمیم گرفتم از شما که قطعا منصفانه راهنمایی خواهید کرد ، مشورت بگیرم . با سپاس از راهنمایی شما .

ساسان :

آیا عدم پرداخت شارژ با توجه به اینکه مطابق تبصره1 ماده 10 مکرر قانون آپارتمان میتواند در مراجع قضایی به صدور حکم ( مجازات ) توسط مرجع قضایی منجر شود و از طرف دیگر طبق اصل 36 قانون اساسی حکم به مجازات و اجرای آن تنها از طریق دادگاه صالح و به موجب قانون می باشد . که در اینجا نیز محکومیت بر اساس قانون خاص و به واسطه دادگاه می باشد ، ( عدم پرداخت شارژ) جرم است ؟

z.m :

سلام من میخوام یه قرارداد برایه انجام پروژه ای با یه شرکت به عنوان برنامه نویس ببینم برایه طراحی سایتی براشون یه چنتا نمونه قرارداد تو اینترنت دیدیم میخواستم ببینم کجا میتونم نمونه ها رو ارسال کنم تار اشکالات موجود در قرارداد از لحاظ قانونی رو بهم بگید در ضمن یه چنتا سوال هم درمورد موارد فسخ و نحوه ی پرداخت هم داشتم که میخواستم بپرسم

مسعود نصیری :

سلام بنده چند سال پیش امتیاز مسکن مهر پردیس را از شخصی خریداری کردم. که در آن موقع ساخته نشده بود. اما بعد از گذشت 6 سال قیمت ها بالا رفته و الان که انجا ساخته شده و سند به نام ایشون صادر شده و بنده ازشون خواستم که بیاد و سند رو به نامم بزنه گفت الان پشیمون شدم. من ازش اون موقع یه دست نوشته دارم که دو نفر هم امضا کردند به عنوان شاهد و در اون نوشته شده که امتیاز واگذار شد. اما محضری نشده . من چه کار باید بکنم؟ آیا ایشون میتونه مدعی باشه؟ یا باید باهاشون مصالحه کنم؟ خودش گفت من 50 میلیون میگیرم و سند میزنم و یا اینکه 50 میلوین به خودم بر میردونه حق فسخ. البته در حق فسخ در اون دست نوشته ثبت نشده بود. ممنئن میشم پاسخ بدید.

نداجمالپپور :

سلام شوهرم بم خیانت میکنه و وقتی مچشو میگیرم کتکم میزنه و میگه من مردم هر کاری میکنم سه تا بچه دارم و بیست و سه سالمه دیشب ک مچشو گرفتمم زد تلوزیون رو خورد کرد منو هم کتک زد الان بچه هام هینجور نشستن چون هیچ سرگرمی دیگه ای نداریم تو رو خدا راهنماییم کنید بگید چجوری حضانت بچه هامو بگیرم من مینرسم بچه هامو ازم بگیره اما دیگه نمیتونم باهاش زندگی کنم خیلی خستم

سامان مهدوی :

با سلام و احترام خدمت شما. بنده سوالی راجع به تصرف عدوانی و جرم شناسی آن داشتم. چون در حال حاضر پرونده ای در این زمینه داشته که قرارنهایی آن دیروز صادر گردید. که متهم تقریبا تبرئه شده و تعقیب موقوفی خورده است. موضوع پرونده راجع به زمین کشاورزی است. این درحالی است که تمامی مدارک و اسناد و نظریه کارشناسی و همگی دال بر اتهام متهم دارد اما متاسفانه قاضی تعقیب موقوفی را صادر نموده است. قاضی به ماده 106 مشمول زمان استناد نموده است. که چون پدر بنده بیسواد بوده و توانای دفاع لازم را از خود نداشتند. متهم در دوسال گذشته زمین را تصرف نمود ولی بعد از اطلاع پدر بنده موضوع با وساطت ریش سفیدان حل شد و به همین دلیل پدر بنده شکایتی از متهم ارایه ندادند (برای مشمول زمان بیان شد). اما متاسفانه مجددا متهم طی چند ماه اخیر اقدام به نقض سازش نموده و زمین ملکی پدر بنده را تصرف نمودند و پدر نیز به همین علت اقدام به دپوی خاک (استخرمانند)نمودند اما متاسفانه پدر در روز مواجهه حضوری این مورد را نزد قاضی بیان *ننمودند* که متهم مجددا طی چند ماه اخیر (کمتر از یکسال و حتی کمتر از 6 ماه) زمین پدر بنده را تصرف نموده اند و این خود منجر به این شد که قاضی قرارنهایی با مضمون قرارموقوفی تعقیب صادر نمایند. شایان ذکر است که قاضی با اینکه دو جلسه شاهدان را به دادگاه بردیم ولی هیچوقت گواهی شاهدان از جانب قاضی پرونده استماع نگردید و بدون گواهی شاهدان این قرار صادر شده است. حال خواهشمندم اینجانب را راهنمایی بکنید که چگونه ضرر و زیان حاصله را از متهم پرونده دریافت نمایم. آیا اعتراض به قرار نهایی نمایم، رای صادره قاضی لغو خواهد شد؟ لطفا بنده را راهنمایی بنمایید. که در همین کیفری به حق قانونی خود برسیم و به دادگاه حقوقی وارد نشویم. سپاس گزار شما هستیم.

Elena :

سلام من یکسال وس ماه عقدم همسرم تماس گرفتن گفتن ک درخاست طلاق دادن ایامیتونن تودوران عقددرخاست طلاق بدن ی وکیل میگفت نمیتونه درخاست بده فقط میخاداذیتتون کنه ک خودتون برید درخاست بدید؟ایاراسته مردنمیتونه تواین دوران درخاست بده؟

جلال پورعزیزی :

سلام خسته نباشید میخواستم بامن تماس بگیرین کارم بخدا واجب هست09135983748

fatemeh.sd :

سلام ببخشید اگر کسی گوشی شوهرشو کنترل کنه بوسیله برنامه ای که تمامی پیام ها و تماس ها کنترل میشه. جرم محسوب میشه? بنابه دلایلی که خانواده اش تو گوشش میخونن که باید طلاق بگیری از زنت.و زنش هم هیچ مشکلی نداره که بخواد طلاقش بده و خود شوهر هم نمیخواد

میترا.ا :

با سلام پدر و مادر من از هم طلاق گرفتند و بعد از طلاق پدرم فوت کردن مهریه مادرم نصفه پرداخت شده یعنی با حکم دادگاه ماهی امیلیون تومان برای او واریز میشده که بعد از فوت گفتند تعلق نمیگید. و حالا کل حقوق مستمری پدرم رو من میگیرم که تک دخترشون هستم و دو تا برادر بزرگتر دارم. اگر مادرم مهریه اش را میخواهد از وراث بگیرد این بین ما سه بچه تقسیم میشود؟ و اینکه ما در خانه اجاره ای هستیم که من و مادر و یکی از برادر ها هستیم و اجاره رو من میدهم و پول پیش هم هر مقدار مال شخصی است آیا مادرم میتواند من رو از خانه بیرون کند؟

بابک :

مادرم ۲سال داشت که پدرش فوت کرده،بعد از ازدواج با برادرشوهرش صاحب چند خواهر و برادر دیگر شد،مال و اموال ناپدری مادرم همه به نام همسرش که مادر بزرگم می باشد ،است.یعنی سند خانه و زمین به نام مادر بزرگم میباشد،و اسم مادر من هم در شناسنامه مادربزرگم ثبت شده ،وقتی سند به نام مادرش باشد آیا باز هم هیچ ارثیه ای به مادرم تعلق نمیگیرد

Kkh :

سلام من چندین سال هست که ملکی را که با کسی شریک هستم را به نامش زدم تا انجام کارهایی از قبیل پرداخت مالیات و موارد دیگر با حضور یک نفر هم صورت بگیرد اما متاسفانه هیچ گونه مدرکی ندارم که ثابت کند نیمی از این ملک به من تعلق دارد میخواستم بدانم که اگر زمانی تصمیم بگیرم که سهم خود را دریافت کنم میتوانم به گونه ای اثبات کنم که من هم در این ملک شریک هستم یا خیر؟!با تشکر

رامین سلیمانی :

raminroshandel29@gmail.com

محمد :

سلام.ما در اپارتمان 6 واحدی زندگی میکنیم.یک جاکفشی مرکزی چن سال پیش ابتدای ورودی گزاشتیم و الان همسایه ای با نظر چن نفر ان را جابجا و به جای دیگری منتقل کردن که مثلا این قسمت بهتر است.سوال من این هست ایا اگر یکی از اعضا مخالف باشد میشه بدون رضایت ان یک نفر جابجا کرد یا اقدامی برای ساختمان انجام داد که ضرورتی ندارد؟ممنون میشم اگر پاسخ دهید.با تشکر

رضاک :

سلام ماشین وانت اجاره دادم طرف موادمخدر جابجا میکرده حالا ماشین توقیف شده راننده هم بازداشت من میتونم ماشین رو ازادکنم

الهام یزدانی :

با عرض سلام در سال94 به عقد دائم با اهدای یک جلد کلام الله مجید باانضمام 300 سکه کامل طلا برعهده زوج وباانضمام دو دانگ منزل مشاع از شش دانک خانه مسکوند با صداق پدرزوج وبلامانع بودننکاح زوجه بموجب ادن واجازه پدر زوجهواقع شده ودرحال حاضر بعد از دو سال حاضر به دادن گرفتن عروسی ودادن مهریه نیستند درضمن فبلم عاقد عقد وهست ولی امضا عاقد که اوردن ونام او در عقد نامه نیست وای شهود حاضر هستن کمکم کنیدچگونه اقدام کنم

حسن :

سلام شش سال قبل زمینی از طرف پدر خانم با یک قرار داد صلح بدون حظور شاهدی با دست خط و امضاء ایشان روی یک کاغذ ساده به من واگذار گردید. بنده شروع به ساخت خانه نموده ام. و خانه تکمیل گردیده به ایشان گفتم لطف کنید سند را محضری کنید. تا در آینده حرف و حدیثی از طرف وارث نباشد.البته اختلافی هم پیش آمده بود. ایشان گفتند من به شما نگفتم روی این زمین خانه بسازید واشتباه کردید من هم گفتم بر اساس این صلح نامه ساختم که زمین را به من واگذار کرده اید و این زمین شرعاً وقانونا جزو اموال بنده است ایشان گفتند ای معامله سوری بوده و من می خواهم سند را به نام دختر بزنم. چگونه باید برای درخواست سند اقدام نمایم و آیا حرف ایشان درست است. تمام اسناد زمین نیز در دست بنده است. خواهشا سریع پاسخم رابدهید

میلاد براتی :

سلام.جناب من پذرم یک سال پیش فوت کرده و نامادریم از اون موقع تا الان یک سره شکایت های مختلف میکنه و سهم خواهی میکنه.مهریه و اجرت المثل رو گرفته حکمشو.الان بازم شکایت کرده که سهم ارثشو از اموال من بگیره.میخواد خونه ی پدریمو نگه داره برای خودش سهم مارو هم بده.خونه به دلیل وام داشتن بانک نمیذاره تقسیم بشه.بخاطر همین میخواد سهمشو از من و مامانبزرگم پدریم بگیره.توروخدا راهنماییم بفرمایید. ماده 34 قانون اجرای احکام مدنی مواد ۸ و ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت مالی 1394.ماده 20 و 16 اجرای محکومیت.توی این اجرایه نوشته اگه مالی معرفی نکنیم زندان میکننمون.توروخدا کمک کنید.

ع.ن :

با سلام و خسته نباشید سوالی از محضر جنابعالی داشتم در مورد زنی که همسرش فوت کرده و بعد از چند سال پدر شوهرش فوت نموده و اکنون میخواهم بدانم ان زن میتواند مهریه را اجرا و ان را از ماترک خانواده همسر دریافت نماید

علیرضا بابایی :

سلام خسته نباشین ببخشید ما یه زمینی داریم تو لواسون که توش کشت نکردیم بعد جنگلبانی روش دست گذاشته ما سند شیش دونگ هم داریم ولی وقتی میریم ومیوفتیم دنبال کار مارو دست به سر میکنن پول یا زمین میخوان چکارهایی باید کرد تا بشه زمینمون رو پس گرفت مراحل وشرایطشو بگین لطفا خیلی ممنون

ف.س :

سلام.اگه تو پرونده توهین به مامور حین خدمت هم مامور رضایت بده آیا بریدن شصت ضربه شلاق تعزیری منطقیه؟؟؟؟؟آیا شلاق تعزیری جزو سوپیشینست؟ بعد دادن این حکم توسط قاضی(شصت ضربه شلاق) به حکم اعتراضی کنیم تغییری در حکم ایجاد میشه؟

امجدی :

با سلام خدمت وکیل محترم و با تشکر از وقتی که برای خلق الله میگزارید، بنده مبلغ صد میلیون تومان را به عنوان مضاربه به باجناقم داده ام که سرمایه از بنده و کار از ایشان مشروط بر اینکه بنده هیچ ضرری را متقبل نشوم، اینک ایشان مبلغ هفتاد و پنج میلیون تومان را به بنده بازگردانده اند و از دادن مابقی مبلغ امتناع میکند، لازم به ذکر است که بنده قراردادی با ایشان ننوشته ام و بجز خداو همسرم و پرینت بانکی شاهد و سند دیگری ندارم، برای اثبات این موضوع چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟ با تشکر

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

شعبانعلی غلامی :

با سلام و احترام طبق قرارداد بین من و شرکت ساختمانی مقرر شده بود واحد تجاری را در زمان معین شده طبق قرار داد تحویل نماید در غیر این صورت می بایست طبق قرار داد به ازائ هر ماه تا خیر یک درصد از مبلغ پرداختی تا کنون را آن شرکت به عنوان خسارت پرداخت نماید. آیا می توان از اقساط باقی مانده را پرداخت نکرد تا زمانی که واحد را تحویل نمیاد و خسارت را از اقساط کم کرد؟ آیا می توان مبلغ خسارت رااز پول زمان تحویل واحد کسر کرد؟ چگونه می توان خسارت را دریافت کرد؟ چه اقدامی باید انجام گردد؟ لازم به توضیح است طبق قرار داد در صورت عدم پرداخت اقساط واحد، شرکت ساختمانی می تواند یک طرفه قرار داد را فسق نماید. و فقط پول که طی چند سال پرداخت کرده ام پرداخت نماید. شایان ذکر است از طرف شرکت ساختمانی نامه ایی جهت تحویل واحد به من ارسال گردید. واحد اما در زمان تحویل با حضور کارشناس تامین دلیل ( کارشناس دادگستری) به دلیل ناقص بودن واحد قابل بهربرداری نبود که از طریق اظهار نامه به اطلاع آن شرکت رسید. در نتیجه من از گرفتن واحد تا زمان تکمیل واحد مطابق قرار داد امتناع نمودم. با توجه به سررسید اقساط مغازه و عدم توانایی پرداخت به دلیل عدم تحویل مغازه ، که روی درآمد حاصل از تحویل مغازه حساب کرده بودم آیا در صورت عدم پرداخت اقساط آن شرکت می تواند یک طرفه قرارداد را فسق نماید؟ در حال حاظر چه اقدامی انجام دهم ؟ با تشکر با سلام و احترام طبق قرارداد بین من و شرکت ساختمانی مقرر شده بود واحد تجاری را در زمان معین شده طبق قرار داد تحویل نماید در غیر این صورت می بایست طبق قرار داد به ازائ هر ماه تا خیر یک درصد از مبلغ پرداختی تا کنون را آن شرکت به عنوان خسارت پرداخت نماید. آیا می توان از اقساط باقی مانده را پرداخت نکرد تا زمانی که واحد را تحویل نمیاد و خسارت را از اقساط کم کرد؟ آیا می توان مبلغ خسارت رااز پول زمان تحویل واحد کسر کرد؟ چگونه می توان خسارت را دریافت کرد؟ چه اقدامی باید انجام گردد؟ لازم به توضیح است طبق قرار داد در صورت عدم پرداخت اقساط واحد، شرکت ساختمانی می تواند یک طرفه قرار داد را فسق نماید. و فقط پول که طی چند سال پرداخت کرده ام پرداخت نماید. شایان ذکر است از طرف شرکت ساختمانی نامه ایی جهت تحویل واحد به من ارسال گردید. واحد اما در زمان تحویل با حضور کارشناس تامین دلیل ( کارشناس دادگستری) به دلیل ناقص بودن واحد قابل بهربرداری نبود که از طریق اظهار نامه به اطلاع آن شرکت رسید. در نتیجه من از گرفتن واحد تا زمان تکمیل واحد مطابق قرار داد امتناع نمودم. با توجه به سررسید اقساط مغازه و عدم توانایی پرداخت به دلیل عدم تحویل مغازه ، که روی درآمد حاصل از تحویل مغازه حساب کرده بودم آیا در صورت عدم پرداخت اقساط آن شرکت می تواند یک طرفه قرارداد را فسق نماید؟ در حال حاظر چه اقدامی انجام دهم ؟ با تشکر

عبي پور :

سلام ميخواستم ببينم چجوري ميشه يه چك دارم اونو حقوقي كنم طرفم نتونه كيفري شكايت كنه

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

بهنام عرب :

سلام خسته نباشید آیا میتوان از پیامک هایی که در واتس اپ و تلگرام رد و بدل میشود پرینت گرفت؟ اگر از طریق واتس اپ و تلگرام به شخصی پیام بدیم شمارمون تو پرینت میوفته؟

ابوالفضل خانی :

فردی با بنده دعوا کرد و شروع کنندی دعوا بود بنده در دفاع 2 دندان ایشان را شکاندم ایا باید دیه بدم

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

سمانه :

سلام.وقتتون بخیر. ممنون از این فرصت و امکانی که قرار دادین. لطفا با قید فوریت راهنمایی بفرمایید. مردی که ازدواج مجدد کرده.حالا عقد یا صیغه. بدون جازه همسر اول.چه حق و حقوقی شامل حال همسر اول هست. اگره قبلا خونه و ماشین به اسمش کرده باشه باز هم زن میتونه طلب مهریه کنه ؟ یا مرد میتونه عنوان کنه که اون پای مهریه بوده؟ آیا اینکه اجازه همسر دوم رو بعد از جاری کردن صیغه بگیره پوئن مثبت یا منفی برای زن داره ؟ عاجزانه تقاضا دارم کلیه حق و حقوق همسر اول که 40سال تو خونه مرد با قصور و قناعت سر کرده و الان همه چی دو دستی تقدیم فرد جدید میشه رو برام بیان بفرمایید. قبلا از وقتی و انرژی ک صرف میکنید سپاسگزارم

mersana.zh :

یه سوالی داشتم من تو گوشی همسرم شماره چند خانم رو دیدم که سیو کرده و تو برنامه های اینترنتی شماره تلفنش رو پخش کرده و در یکی از برنامه ها گروه ازدواج دایم زده و بعداز معرفی خودش عنوان کرده که دنبال یه خانم خوب میگرده و با چند نفرشون هم که چت میکرد خودم دیدم .آیا با عنوان کردن اینها کاری میتونم بکنم یا نه؟

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

ترانه :

با سلام.من 4برادر دارم دو تا متاهل یکی 29مجرد،و یکی16ساله دو خواهر هستیم من 26ساله و خواهرم19ساله هر دو مجرد مادرم یکباره فوت کرده این روزها متوجه شدیم پدرم با ی خانم در ارتباط است یعنی یا ازدواج کرده میخواهد علنی کنه یا به گفته خودش فصد ازدواج داره این در حالی که پدر 67سال داره وضعیت مالی خوبی نداره،قادر به پرداخت نفقه فرزندان هم نیست فقط از لحاظ مسکن ميتونه مارو تامین بکنه و خوراک ما از لحاظ قانونی الان چکار باید بکنیم، بهترین اقدام و راحل الان چی؟ با سپاس

مریم :

سوال دارم درمورد پروندم

مریم :

کسی جواب نمیده؟؟؟؟

مریم :

کسی جواب نمیده؟؟؟؟

مریم :

میشه تلفنی زنگ بزنم الان؟

سارا جدیدی :

همسری دارم که بارها شاهد خیانتش بودم و الان سه سالی هست که من را در اختیار دوستانش قرار می دهد تا جلوی روی خودش به من تجاوز کنند و من از ترس آبرو هیچ کاری نمی توانم بکنم لطفا راهنماییم کنید آیا از راه قانونی می تونم کاری بکنم ؟

الناز :

سلام خسته نباشید چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید یکی ازبستگان بنده مدتیه که بی دلیل مورد خشونت فحاشی توهین و تحقیر کتک کاری توسط شوهرش قرار گرفته به طوری که زندگی با این مرد دیگه براش ممکن نیست. خصوصا این که توی دعوای آخرشوهرش بهش گفته ازسرکاربرگشتم خونه نبینمت وگرنه میکشمت این بیچاره هم ازترس جونش میذاره میره چون یه بار سو قصدبجانش کرده و نزدیک بوده که شوهرش با دستاش خفش کنه.مدتی هم هست که شوهرش بهش نفقه نداده و توی خونه حبسش کرده درخونه رو قفل میکرده الانم درخونه رو قفل جدید زده که خانومش نتونه برگرده سوالم اینه که با توجه به موارد بالا مسشه از این مرد شکایت بشه ؟ و اینکه کدوم موارد بالا جرم تلقی میشه وچه مجازاتی داره ؟

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

فرزاد جباری :

با سلام و خسته نباشید ببخشید من به یه نفر وکالت کاری دادم برای اداره جات و بانکی طرفم وکیل خواستم بپرسم که فقط کارای منو میتونه انجام بده دیگه حق امضا زدن از طرف من و گرفتن پول از اداره یا بانک رو نداره که متنش هم اینهدر خصوص امور بانکی و اداری وکالت داده و هی چگونه مسولیت بر ذمه ایشان نمی باشد و وکالت مذبور از باب پیگیری های اداری و بآنکی میباشد ممنون فقط اگه امکان باش سریعا جواب بدین ممنون

محمد رضا :

سلام من دریک سایت مربیگری فوتبال تیم تشکیل داده ام و تقریبا 350000تومن هزینه کرده ام یکی از کاربران سایت که مسئولیتی هم در این سایت دارد با بنده طرح رفاقت ریخت و بنده به علت اینکه این کاربر آقا جزئی از مسئولان سایت است به او اعتماد کردم و او از اعتماد بنده سوء استفاده کرد و بازیکنان تیم من را به تیم خود انتقال داد بعد از این جریانات بنده فهمیدم کلاهبردار بوده و شکایت به رئیس سایت کردم که او منکر این جریان شد و پس از گفتگوهای بسیار در سایت قبول کردند که این انتقال انجام شده اول گفتند که من این بازیکن رو برای فروش گذاشته ام و پیامی به تمام کاربران ارسال که تیم RMA بازیکن رو برای فروش گذاشته و شایعه سازی کرده و در حالی که سیستم نشان میدهد که این فرد با آی دی کامپیوتر خودش بازیکن رو برای فروش گذاشته است و چون خیلی ها در سایت من رو میشناختند بنده اعده ی حیثیت کردم و پیگیر این موضوع شدم که آن کاربر این کار را کرده و بعد از چند ساعت کش و قوص بالاخره رئیس سایت به بنده پیام زده بله آن کاربر این کار را کرده است . و حالا قبول نمیکند بازیکن بنده که 100000تومان هزینه کرده ام را به من بازگرداند و تهمت های زیادی به بنده زده است که بنده تصویر آنها را سیو کرده ام . بنده درخواست حذف کاربر کلاهبردار را دارم ولی ایشان امتناع میکند. سوال من این است بنده که این وسط متضرر شده ام این موضوع قابل رسیدی در دادگاه میباشد؟ و دوما این تهمتها و بردن آبروی بنده در آن سایت که بسیاری از دوستان و شاگردان بنده در آن سایت عضو هستند قابل پیگیری است ؟ این موضوع برای بنده خیلی مهم است از پاسخگویی شما کمال تقدیر و تشکر را دارم

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

اپراتور شیدایی :

با توجه به اینکه هلدینگ ایران تایپیست واحد خدمات حقوقی خود را در قالب موسسه وکیل تلفنی ارائه می دهد، مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت www.vakiltel.com مشاوره حقوقی رایگان بگیرند یا اینکه با تماس با 9099070767 (تماس فقط از تلفن ثابت) مشاوره حقوقی بگیرند یا برای مشاوره حقوقی حضوری رایکان با 021476259 تماس بفرمایند.

مریم اکبری :

با سلام و سپاس آیا اگر فردی وجهی را به دلخواه به حساب فرد دیگری واریز کند یا کارت اعتباری خود را در اختیار او قرار دهد بعداً می تواند بدون هیچ مدرک خاصی به تنهایی یا با تهیه استشهاد از طریق دوستانش بر علیه فرد اقامه دعوی کند؟ با تشکر از راهنمایی شما

سها :

با سلام سندی را به عنوان وثیقه برای شخصی در گرو دادسرا قرار داده ام، 3 روز است که با من تماس میگیرند و میگویند که متهم را تحویل دهم و امروز تماس گرفتند و گفتند که فقط 48 ساعت وقت دارم، وگرنه سندم را ضبط میکنند. میخواستم بدانم آیا مهلت تسلیم متهم 5 روز است؟ با متهم هم تماس گرفته اند ولی احضارنامه برایش نیامده است، حتی حکم تجدیدنظر هم برایش فرستاده نشده است. آیا این یک روال قانونی است؟

مهرداد اکبري :

با سلام خدمت شما عرض شود بنده يک دستگاه پ‍ژو 206 به عنوان يک گلگير رنگ خريداري کردم و در قولنامه فقط ذکر شده که يک دستگاه خودروي 206 به رنگ سفيد مدل .......مورد معامله قرار گرفته. بعد از گذشت 2 سال به فروش اين خودرو اقدام کردم و در مرحله ي تعويض پلاک که قرار گرفتيم کارشناس پي برد که اتاق ماشين تعويضي محسوب ميشود و وقتي با فروشنده صحبت کردم ايشان زير بار اين موضوع نرفتن و فرمودند که به بنده هيچ ارتباطي نداره شايد فروشنده قبلي من اين کارو کرده . بنده هم به همين دليل سوابق بيمه ي خودرو رو که پيدا کردم فهميدم که ماشين به فاصله ي 2 سال قبل از خريد من در جاده چپ کرده و منجر به فوت يک شخص شده که ديه به مبلغ 150000000 ميليون تومان هم دريافت کردن از بيمه. حالا ميخوام بدونم از طريق قانون ميتونم کاري انجام بدم ؟؟؟؟؟؟ ممنون ميشم اگر راهنمايي کنيد

ش.الف :

عرض سلام خدمت شمادختری هستم که شماره ام توسط فردی که قصد آزار مرا داشته در فضای مجازی تلگرام پخش کرده اند و شماره من را ب عنوان فرد فاسد در چندین کانال بالای 200هزار کاربر پخش کرده اند که پس از ان شاهد مزاحمت های پی در پی از سوی مردان بوده ام خواستم بپرسم مجازات انها چیست و من برای شکایت چ کاری باید انجام دهم؟لطفاا راهنمایی کنید..ممنون

drp10114 :

لطفا راهنمایی کنین منو . خیلی ناراحت و نگرانم . خواهش می کنم کمکم کنین .

معصومه سادات ابراهیمی :

مشاوره تلفنی

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.