پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

لیست کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان

فصل تجارت- کتاب های استارتاپی بهترین منبع برای تربیت و رشد استارتاپ و کمک به توسعه آن در سراسر دنیا هستند، به ویژه کتاب های کار آفرینی معروف و پر فروش که توسط مشاهیر این عرصه و براساس تجریاتشان نگارش شده و برای بسیاری از افراد تازه کار راهنمای بسیار موثری بوده اند. در این مسیر، سایت جزیره کار آفرینی با مدیریت دکتر شمس الدین یوسفیان بعنوان اولین کارآفرین سریالی ایران، به دنبال معرفی بهترین کتاب های استارتاپ برای علاقمندان، امکان خرید آنلاین کتاب های استارتاپی را برای آنان فراهم آورده است. دکتر یوسفیان که خود بنیانگذار 8 استارتاپ موفق رایامارکتینگ، ایران تایپیست، ارشدان، مامی فود، داستانت، ژناریا، جیپی و وکیل تلفنی است، با راه اندازی وب سایت جزیره کارآفرینی و ترجمه پرفروش ترین کتابهای استارتاپی دنیا توانسته است راهگشای مفید و بروزی برای جوانان و نوظهوران این عرصه  باشد.

چرا مطالعه کتاب های استارتاپی مفید هستند؟

در راه کارآفرینی، برای کسب تجربه حتما لازم نیست تا مسیرهای دشوار را شخصا طی کنید، کافی است داستان و تجربه افراد دیگری که قبلا این مسیر را طی کرده اند را مطالعه کنید. مطالعه کتاب های استارتاپی دکتر شمس الدین یوسفیان به شما کمک خواهد کرد که یک ذهنیت کلی از روند استارتاپ و نحوه شروع یک کار جدید و کار آفرینی را در ذهن خود تجسم کنید و بدانید که در این مسیر با چه موانع و احتمالاتی روبرو خواهید شد. از این رو، سایت جزیره کارآفرینی شما را به دنیای استارتاپ وارد می کند و کمک می کند تا به نوعی با چشم خود مسیر روبروی خود را ببینید و آمادگی تمامی خطرات و مشکلات احتمالی را داشته باشید. پس اگر در فکر کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ جدید هستید از کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان، موفق ترین کار آفرین سریالی ایران، غافل نشوید.

کتاب هایی به ارزش یک تجربه واقعی

به نظرتان یک تجربه واقعی که گاهی به طول یک عمر می رسد، چقدر ارزش دارد؟ قطعا قیمت گذاری بر روی چنین چیزی نا ممکن است. اما در سایت جزیره کارآفرینی می توانید با قیمتی مناسب کتاب هایی را بیابید که در بر گیرنده تجربه های موفق ترین کارآفرینان دنیا می باشد. در این کتاب های استارتاپی، کارآفرینان از صفر تا صد ایده ها و تلاش های خود در مسیر راه اندازی استارتاپ سخن می گویند و تجربه های شغلی خود را با شما به اشتراک می گذارد. حقیقتا شنیدن داستان زندگی افراد موفق در هر حوزه ای خالی از لطف نیست و می تواند شامل درس ها و نکاتی آموزنده برای کسانی که در ابتدای مسیر موفقیت قرار دارند، باشد. نتیجتا، کتاب های استارتاپی که به همت یوسفیان ترجمه شده اند می تواند مسیر روشنی از فعالیت های اقتصادی و کاری برای شما فراهم نماید.

کتاب اول: استارتاپ در 7 روز

در این کتاب استارتاپی، نویسنده در مورد نحوه و چگونگی شروع یک استارتاپ سخن می گوید و از تک تک مراحل از آغاز یک کار تا به ثمر رسیدن آن و طرح و اجرای موفق کار در سریعترین زمان بحث می کند. در این کتاب استارتاپی، به افراد تازه کار و کسانی که در ابتدای مسیر کارآفرینی و شروع یک کار جدید هستند انگیزه داده شده و آنها را تشویق می کند تا با هر سختی جا نزده و در این مسیر مقاومت و مداومت نشان دهند. کتاب استارتاپ در 7 روز می تواند مسیر و سرعت متناسب با هر نوع کسب و کار را به شما نشان داده و کمک کند تا شما مسیر و روش منحصر به فرد خود را در کسب و کار خلق کنید و به نوعی در کار خود بی نظیر باشید. با استفاده از این کتاب های استارتاپی ذهن شما آگاه تر شده و بدین ترتیب می توانید به شیوه ای فکر کنید که تا به حال کسی به آن شیوه نیاندیشیده است. کتاب استارتاپ در 7 روز می تواند راهگشای مناسبی در حل مسائل و به رونق رسیدن سریع کسب و کار شما باشد. این کتاب پرفروش در سایت جزیره کارآفرینی جهت خریداری آنلاین در دسترس ایت.

لیست کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان

کتاب دوم: 6 راز موفقیت استارتاپ

همه ما احتمالا در زندگی خود به راه اندازی کسب و کار فک کرده ایم و شاید حتی برای رونق بخشیدن به آن فکر ها و ایده هایی در سر پرورانده ایم. در این کتاب به ترجمه دکتر یوسفیان، 6 قدم اساسی در رسیدن به موفقیت ارائه شده است که با طی کردن آنها می توانیم به آگاهی رسیده و برای توسعه کاری خود با انگیزه و اشتیاق وافر دست به اقدام بزنیم. این کتاب استارتاپی می تواند برای کارآفرینان مشتاق که به دنبال تحقق بخشیدن ایده های خود هستند، یا برای صاحبان کسب و کار که دوست دارند شرایط کاری خود را توسعه و رونق ببخشند و یا برای سرمایه گذارانی که به دنبال تشخیص کسب و کار های مناسب برای سرمایه گذاری هستند مفید باشد. نویسنده این کتاب استارتاپی به شما روش عینیت بخشی به ایده های خود را شرح داده و 6 راز اصلی در این مورد را به شما ارائه می کند. البته ناگفته نماند که این کتاب حتی می تواند برای دانش آموزان نیز مفید باشد تا قبل از ورود به بازار کار و یادگیری مهارت خاصی برای آینده و موفقیت خود برنامه ریزی داشته باشند. برای خریداری این کتاب های استارتاپی میتوانید به سایت جزیره کارآفرینی مراجعه نمایید.

لیست کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان


کتاب سوم: استارتاپ های بسیار موفق امریکایی

در این کتاب استارتاپی که دکتر شمس الدین یوسفیان مترجم آن هستند، نویسنده در مورد زندگی و روش کار مدیران شرکت های بزرگ و کوچک صحبت کرده و تجارب آنها را در این کتاب ارائه کرده است. این کتاب در مورد نحوه آغاز، برنامه ریزی، و رشد فعالیت های اجتماعی و پژوهش های صورت گرفته در این رابطه سخن می گوید. بنابراین این کتاب نوعی سرگذشت افراد موفق را در اختیار مخاطبان می گذارد و حاوی نکات کلیدی و آموزندهای در چگونگی پیشبرد اهداف و محقق کردن ایده ها می باشد. مخاطبان می توانند با درس گرفتن و بکارگیری راهبردهای این کتاب استارتاپی متناسب با کسب و کار خود، به توسعه و رشد کار خود سرعت ببخشند. این کتاب حاوی آموزش های مناسب برای کارآفرینان در خلق فعالیت اقتصادی موفق و به روز می باشد تا همگام با پیشرفت های جهانی کسب و کار آنها نیز پیشرفت کند. این کتاب برای خریداری در سایت جزیره آفرینی در اختیار علاقمندان قرار دارد.


لیست کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان


کتاب چهارم: کتاب مدرسه استارتاپ "ست گودین"

این کتاب در مورد تجربه "ست گودین" در مورد دوره کوتاهی که فرصت آشنایی با کارآفرینان با انگیزه را داشته، صحبت می کند. این کتاب استارتاپی ترجمه دکتر شمس الدین یوسفیان است که از طریق سایت جزیره کار آفرینی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این کتاب حاوی تجارب شگفت انگیزی است که می تواند الهام بخش بسیاری از جوانان و کار آفرینان برای آغاز و پیاده سازی استارتاپ خود بوده و به آنها در استفاده از راهکارها و راهبردهای مناسب تر و کم خطر تر کمک کند. با استفاده از این کتاب های استارتاپی، احتمالات شکست را شناسایی کرده و می توانید از آنها پیشگیری کرده و حتی در مواقع روبرو شدن با این خطرات به خوبی شرایط را تحت کنترل خود در بیاورید. این کتاب در جزیره کار آفرینی برای شما آماده شده است.

لیست کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان


کتاب پنجم: استارتاپ 100 دلاری

کتاب استارتاپ 100 دلاری که با ترجمه دکتر شمس الدین یوسفیان در سایت جزیره کارآفرینی ارائه شده است، به معرفی انواع استارتاپ هایی که فقط با 100 دلار راه اندازی شده اند می پردازد. با پیشرفت تکنولوژی دیگر کسب و کار سنتی تنها راه پول در آوردن نیست و افراد آگاه و زیرک می توانند از هر فرصتی برای کارآفرینی و راه انداز استارتاپی نو استفاده کنند. این مورد از کتاب های استارتاپی به مخاطبان خود می آموزد که ذهن خود را محدود به افکار سنتی نکنند و داشتن سرمایه زیاد را ملاک موفقیت قرار ندهند. بلکه یاد بگیرند که ذهن خود را آماده سازند تا بتوانند از کوچکترین فرصت برای شروع یک کسب و کار بهره ببرند. این کتاب استارتاپی راهنمای ساده ای برا آگاه سازی ذهنی و بینش بخشی به مخاطبان برای آغاز و رونق بخشی کسب و کارشان است.



لیست کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان

کتاب ششم: صندلی داغ "راهنمای مدیر عامل استارتاپ"

نویسنده کتاب "صندلی داغ" که خود یک موسس و مدیر عامل موفق است، در این کتاب داستانهایی از موفقیت یا شکست چند استارتاپ را برای مخاطبان ارائه می کند. این کتاب به ترجمه دکتر شمس الدین یوسفیان در جزیره کارآفرینی ارائه شده و به پنج مرحله اساسی در یک استارتاپ اشاره می کند: راه اندازی، سرمایه گذاری، رهبری، مدیریت، و پایان کار. در این کتاب می توانید از تجربیات استارتاپ هایی که شکست خورده اند و اشتباهاتی که مدیر عاملان این استارتاپ ها انجام داده اند که منجر به این شکست شده درس بگیرید و تلاش کنید تا از رخ دادن این اشتباهات در استارتاپ خود پیشگیری کنید. با اجتناب از این اشتباهات عنوان شده در این کتاب استارتاپی می توانید مسیر کسب و کار خود را تغییر داده و به سمت موفقیت گام بزرگی بردارید.


لیست کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان

 

از اینکه به معرفی کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان توجه کردید از شما سپاسگزاریم. بدون شک، معرفی معروفترین کتاب های استارتاپی به رونق گرفتن کسب و کار، رشد جوانان با انگیزه و مشتاق کشور برای پیشبرد اهداف و ایجاد فضای اقتصادی ایده آل بسیار کمک کننده خواهد بود. جهت اطلاعات بیشتر از جزییات هرکدام از کتابهای استارتاپی معرفی شده به ترجمه دکتر یوسفیان وارد سایت جزیره کارآفرینی به آدرس www.jk24.ir شده و ضمن مطالعه بخشی از هر کتاب و پادکست صوتی آن با کتابها آشنا شده و بهترین گزینه را متناسب با هدفتان خریداری نمایید

 


نویسنده: روزبه تهرانسری تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳:۰۰ شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ تعداد بازدید: 2474

کلمات کلیدی: لیست کتاب های دکتر شمس الدین یوسفیان کتاب های استارتاپی کتابهای جزیره کارآفرینی کتابهای دکتر یوسفیان بهترین کتابهای استارتاپی

Link: /news/لیست-کتاب-های-دکتر-شمس-الدین-یوسفیان10.html

دیدگاه کاربران

سید امید حسینی :

بنظرم کتاب های جالبی میان بخصوص برای کسایی مث من کا اول راه هستن حتما باید مطالعشون کنم

معصومه الیاسی :

کتاب ها را تهیه کردم بسیار عالی بودند با ترجمه های روان. خیلی مفید و آموزنده بودند.

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.