شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

فرمول نویسی در 2007word

چگونه در برنامه 2007word فرمول بنویسیم؟

نسخه office2007،با ارائه محیط گرافیکی زیبای خود،کار رابرای کاربران جذاب و دلنشین کرده است.منوها به صورت زیبایی در یک ریبون کنار یکدیگر مرتب شده اند.در این محیط نیز همانند نسخه های قبلی word به راحتی می توانید تایپ نمایید و هر نوع فرمولی را به سادگی بنویسید.دیگر نیازی نیست که برنامه فرمول نویسی را به word اضافه نمایید.توجه داشته باشید که در این نسخه فرمت جدیدی برای آن در نظرگرفته شده است.فرمت اصلی word به صورت کلی *.doc می باشد که در نسخه جدیدفرمت جدید *.docx اضافه شده است.

اگر متن خود را با این فرمت ذخیره نمایید ، با نسخه های قدیمی تر office باز نخواهد شد.برای حل این مشکل ،شرکت Microsoft ،نرم افزاری را در سایت خود قرار داده است این نرم افزار Microsoft office compatibility pack نام دارد و می توانید آن را با یک جستجوی ساده در سایت مایکروسافت پیدا کنید و دانلود نمایید البته حجم آن 27.5 مگابایت است.برای فرمول نویسی وارد زبانه insert شوید و از آنجا گزینه equation را انتخاب کنید.البته در این نسخه equation editor نصب می باشد،ولی با وجود زبانه جدید ، دیگر نیازی به آن نیست. Equation جدید دارای فرمول های آماده نیز هست که می توانید از آنها نیز استفاده نمایید.

اگر بخواهید که به equation editor دسترسی داشته باشید به منوی insert رفته و گزینه object را انتخاب نمایید.در کادر محاوره جدید equation editor را انتخاب نمایید تا به محیط فرمول نویسی قدیمی باز گردید.

 

فرمول نویسی در 2007word


نویسنده: گلاره عباس زاده تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹:۵۲ چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ تعداد بازدید: 960

کلمات کلیدی: فرمول نویسی فرمول نویسی در 2007word فرمول نویسی در word فرمول نویسی 2007word

Link: /news/فرمول-نویسی-در-2007word3.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.