جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه مدیریت منابع نسانی/روانشناسی صنعتی/ کد نمونه ترجمه A462

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  768  ترجمه زمینه مدیریت منابع انسانی را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 768  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: مدیریت منابع انسانی

موضوع نمونه ترجمه: روانشناسی صنعتی

 

متن اصلی به  انگلیسی :

In the UK, industrial and organizational psychologists are referred to as occupational psychologists and one of 7 'protected titles' and specializations in psychology regulated by the Health and Care Professions Council.[3] In Australia, the title organizational psychologist is also protected by law and is regulated by the Australian Health Practitioner Regulation Agency (AHPRA). Organizational psychology is one of nine areas of specialist endorsement for psychology practice in Australia.[4]Graduate programs at both the Masters and Doctorate level are offered worldwide.

متن ترجمه شده به  فارسی :

در انگلیس روانشناسی سازمانی و صنعتی اشاره به روانشناسان اشتغال دارد و یکی از 7 عنوان حمایت شده و تخصصی در روانشناسی است که در انجمن سلامتی و درمان حرفه ای ( شغلی ) نیز مقرر و تنظیم شده است . در استرالیا عنوان " روانشناسی سازمانی " وجود دارد که بصورت قانونی حمایت می شود و بوسیله آژانس مقررات درمانی بهداشتی استرالیا وضع شده است (AHPRA).  روانشناسی سازمانها یکی از 9 حوزه تخصصی به تایید رسیده و زیر مجموعه روانشناسی حرفه ای در استرالیا ست . این رشته در سرتاسر جهان در دو سطح کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه ها ارائه می شود . 


نویسنده: تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳:۴۰ سه شنبه ۹۳/۰۷/۱۵ تعداد بازدید: 1021

کلمات کلیدی:

Link: /news/نمونه-ترجمه-مدیریت-منابع-نسانی/روانشناسی-صنعتی/-کد-نمونه-ترجمه-A4622.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.