پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن مدیریت و حسابداری/ایجاد زنجیره تامین/ کد نمونه ترجمه A490

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  3020  ترجمه زمینه مدیریت وحسابداری را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 3020  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: مدیریت و حسابداری

موضوع نمونه ترجمه: ایجاد زنجیره تامین

 

متن اصلی به  انگلیسی :

Christopher (2000) introduces that one single supply chain can consist of agile as well as lean parts, terming this a hybrid strategy. Christopher (2000) also makes a division into different parts of the organization’s supply chain, and argues that a lean process strategy is appropriate upstream where the supply chain activities performed are planned based on forecasts. An agile strategy again is suitable downstream the supply chain, where demand is known and visible. The shift from lean to agile is done at what Christopher defines as the decoupling point.

متن ترجمه شده به  فارسی :

کریستوفر (2000) بیان میدارد که یک زنجیره تامین میتواند همان طور که شامل اجزای ناب است، اجزای چابک را نیز شامل شود؛ وی از این مسئله با اصطلاح استراتژی هیبریدی یاد می کند.  کریستوفر (2000) بخش های مختلف زنجیره تامین سازمان را دسته بندی می کند و این طور بحث می کند که استراتژی فرآیند ناب در بالادست  مناسب است که فعالیت های زنجیره تامین بر اساس پیش بینی  برنامه ریزی می شوند. استراتژی چابک برای پایین دست زنجیره تامین مناسب است، جایی که تقاضا شناخته شده و واضح است. انتقال از ناب بودن به چابکی در نقطه ای اتفاق می افتد که کریستوفر آن را نقطه جدایی  می نامد.

نمونه ترجمه متن مدیریت و حسابداری

*****************

شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید.

مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.


نویسنده: عاطفه حبیبی تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹:۲۳ یکشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۰۲ تعداد بازدید: 958

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه متن مدیریت و حسابداری نمونه ترجمه متن مدیریت نمونه ترجمه رایگان مدیریت و حسابداری ترجمه رایگان متن مدیریت

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-مدیریت-و-حسابداری/ایجاد-زنجیره-تامین/-کد-نمونه-ترجمه-A4909.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.