جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن مدیریت وحسابداری/آینده پژوهی/ کد نمونه ترجمه A512

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  1041  ترجمه زمینه مدیریت وحسابداری را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 1041  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: مدیریت وحسابداری

موضوع نمونه ترجمه: آینده پژوهی

 سخن مترجم:

ترجمه تخصصی هر متنی و در هر رشته ای کار ساده ای نیست . فقط کسانی می توانند ترجمه ای را به صورت تخصصی انجام دهند که در رابطه با آن رشته دانش کافی را داشته باشند چرا که صرفاٌ داشتن یک فرهنگ لغت تخصصی، بدون داشتن دانش کافی از آن متن نمی تواند مقدمات لازم را برای یک ترجمه ی خوب فراهم کند. ایران تایپیست نیز در همین راستا برای ارائه ترجمه تخصصی از مترجمانی بهره می جوید که در رشته ی مرتبط با سفارش مشتری تخصص داشته باشند. بنده نیز با داشتن تخصص در متون حسابداری و مدیریت و همینطور متون مرتبط با روانشناسی موفقیت به ترجمه ی متون مرتبط با این موضوعات می پردازم. بدین امید که بتوانیم با ارائه ترجمه ای بسیار خوب، رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم کنیم. 

متن اصلی به  انگلیسی :

 

The chapters display a powerful set of methodologies to help us understand the range of possible future worlds. Private corporations, non-governmental organizations, universities, governments, and international use many of these methods in planning and policy activities.

متن ترجمه شده به  فارسی :

این فصول مجموعه ی قدرتمندی از روش شناسی ها را به ما نشان می دهد تا به درک بهتر ما از گستره ی حالات ممکن جهان در آینده کمک کنند. شرکتهای خصوصی، سازمانهای غیر دولتی[1]، دانشگاه ها، دولتها و سازمانهای بین المللی از بسیاری از این متدها در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری هایشان استفاده می کنند.

نمونه ترجمه متن مدیریت و حسابداری

*****************

شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید.

 مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.



[1] Non-governmental organizations


نویسنده: گلاره عباس زاده تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶:۲۲ دوشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ تعداد بازدید: 1050

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه متن مدیریت و حسابداری نمونه ترجمه متن مدیریت نمونه ترجمه رایگان مدیریت و حسابداری ترجمه رایگان متن مدیریت

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-مدیریت-وحسابداری/آینده-پژوهی/-کد-نمونه-ترجمه-A5123.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.