پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن عمومی / مطالب داخلی سایت/ کد نمونه ترجمه A394

کاربر گرامی: شما می توانید از کد مترجم  1521  ترجمه زمینه عمومی را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 1521  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه:  عمومی

موضوع نمونه ترجمه: مطالب داخل سایت

سخن مترجم:

به طور کلی نرم افزارهای ترجمه متن، نه تنها قادر نیستند ترجمه دقیقی از یک متن انگلیسی را انجام دهند بلکه در اکثر موارد ترجمه هایی پر از اشکال و اشتباه را نیز ارائه می کنند. این نکته را می­توانید در وب سایت Google که یکی از قدیمی­ترین نرم افزارهای ترجمه متن را دارا می­باشد نیز مشاهده کنید. از دیدگاه بعضی از مترجمان معروف جهان: "ترجمه خوب عبارت است از نزديك‌ترين معادل در زبان مترجم براي مطلب مورد ترجمه، با حفظ مشخصات متن اصلي تا آنجا كه ظرفيت زبان اول ايجاب كند و عجيب و دور از ذهن ننمايد." موريس نادو (Maurice Nadeau) نیز معتقد است: يك ترجمه خوب در درجه اول بايد ترجمه گونه نباشد، به عبارت ديگر مترجم با سلامت و رواني و حفظ كيفيات متن اصلی آن را به زبان دوم برگرداند". بنده با آموزشی و تجربه­ای که در این زمینه کسب نمودم قادر به رعایت این نکات ظریف و اصولی می­باشم.

 

متن اصلی به  انگلیسی :

Company founders know that getting to this place, needs to be scientific, technical, artistic in both hardware and software dimension with great efforts. Therefore, to achieve this goal by inviting scholars and leaders associated with the art and technology and creation of necessary and adequate platforms for their efficient cooperation, ensure that all company members in all job categories, put the effort and the seriousness into the agenda and with following the company's quality policy and the use of efficient working methods, in all stages of growth and development will be over with best quality and in accordance with international standards.

متن ترجمه شده به  فارسی :

شرکت هنر و فناوری فارونیل در سایه ی توکل و امید به خداوند متعال، بنا دارد تا نام ایران را در جهان بعنوان یکی از قطب های بزرگ طراحی و تولید محصولات و خدمات مرتبط با حوزه های هنر و فناوری بطور عام و شبیه سازی ، واقعیت مجازی و بازیهای رایانه ای بطور خاص مطرح سازد .

مؤسسین شرکت می دانند که رسیدن به این جایگاه، نیازمند توان علمی ، فنی، هنری در هر دو بُعد سخت افزاری و نرم افزاری بهمراه همت و تلاش بسیار زیادی است. لذا برای نیل به این مقصود، با دعوت از نخبگان و بزرگان عرصه های مرتبط با هنر و فناوری و ایجاد بسترهای لازم و کافی جهت همکاری بهینه ی آنان ، اطمینان دارد که تمام اعضای شرکت در تمام رده های شغلی ، تلاش و جدّیت را سرلوحه ی کار خود قرار داده و با پیروی از خط مشی کیفیت شرکت و استفاده از روشهای کاری کارآمد ، تمامی مراحل رشد و شکوفایی را با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی طی خواهند کرد .


نویسنده: تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹:۱۴ یکشنبه ۹۳/۰۴/۲۲ تعداد بازدید: 1031

کلمات کلیدی:

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-عمومی-/-مطالب-داخلی-سایت/-کد-نمونه-ترجمه-A3944.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.