شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ایران تایپیست سه رقمی شد

  "انیشتین میگوید: موفقیت نصيب افرادي میشود كه بيش از همه تلاش میکنند."

موسسه خدمات دانشجویی ایران تایپیست، با بکارگیری مستمر این جمله در سرلوحه وظایف خود، توانسته موفق به کسب "رتبه سه رقمی" در سایت معتبر الکسا شود که مهر تاییدی بر کوشایی و توانمندی بالای کل مجموعه است. این موسسه در سال 1391 سفر خود را با بکارگیری افراد مناسب در جای مناسب و در راس آن مدیریت هوشمند و توانا در مسیر ارتقای خدمات علمی کشور،  نوآوری در کسب و کار آنلاین و کارآفرینی آغاز کرده است، و حال توانسته با بیش از 30000 کارمند، محقق، تایپیست و مترجم بعنوان قویترین مرکز خدمات دانشجویی و علمی کشور، نیازها و خواسته های مشتریان را  به نحو شایسته ای تامین نماید.

حصول موفقیت های سالانه مجموعه ایران تایپیست از طریق کسب رتبه 3 رقمی توسط  Alexa  که بعنوان پایگاه معتبر بین المللی، آمار کاملی از آنالیز عملکرد کارکنان و تعیین تعداد بازدید کنندگان از سایت یک شرکت را بطور روزانه بررسی کرده و رتبه دهی می کند، قابل مشاهده است. ما معتقدیم آنچه که امروز ایران تایپیست هلدینگ را از سایرین متمایز نموده مشتری مداری، ابتکار عمل، تعهد، بلندپروازی، اراده، پایبندی به قواعد، پشتکار و همت بالا است. موفقیت برای دست‌‌اندرکاران و مسئولین یک مجموعه توانمند، در دستیابی به اهداف می‌باشد و مهمترین هدف ما نیز خدمات رسانی در بالاترین حد کیفیت در بخش ترجمه مقالات، تایپ فوری، ترجمه وچاپ کتاب، سفارش آنلاین و نتیجتا رضایتمندی مستمر مشتریان گرامی است.

ضمن تبریک و خسته نباشید به کلیه مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ ایران تایپیست، به امید روزی که شاهد موفقیت و تعهد کلیه موسسات خدمت رسان در سراسر کشور باشیم. درباره ما

ایران تایپیست سه رقمی شد

 

 


نویسنده: دنیا ذاکری تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱:۱۸ یکشنبه ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ تعداد بازدید: 2933

کلمات کلیدی: ایران تایپیست هلدینگ ایران تایپیست سایت تایپ و ترجمه خدمات دانشجویی آنلاین

Link: /news/ایران-تایپیست-سه-رقمی-شد1.html

دیدگاه کاربران

javid :

سلام و عرض ادب بنده 2 ساله به عنوان تایپیست عضو این مجموعه هستم و می خواستم به نوبه خودم از همکارهای خوب و نازنینم سرکار خانم رحمانپور عزیز . خانم نظری . خانم ابراهیمی . خانم کاظمی . خانم خاوری نژاد . خانم نتاج . خانم خاجگی و سایر عزیزان تشکر کنم که در همه ایام نهایت همکاری رو با پرسنل دارن و به خوبی امور رو مدیریت می کنن ... موفق و پیروز باشید.

اميد :

آرزوی سربلندی روزافزون برای تک تک شما را دارم

a.z.kh :

من تایپیست جدید ایران تایپیست هستم و در این مدت کوتاه، متوجه شدم عملکرد مسئولین سایت واقعا عالیه و نظارت دقیق و همه جانبه روی کار تایپیستها و همچنین کسانی که سفارش تایپ دارن اعمال می کنند. قطعا در سایر زمینه های کاری این سایت هم به همین شکل هست. من ضمن تقدیر و تشکر فراوان که من رو هم به عنوان یه جزء کوچکی از این مجموعه پذیرا شدند، بابت کسب این مقام که حقشون هم بود به تمامی مسئولین گرامی سایت تبریک میگم خسته نباشید و هر روز موفق تر از روز قبل باشید ان شاءالله

اتنا :

تبریک می گم! بیش از پیش موفق باشین!!!

رمضانپور :

تبریک میگم. ایران تایپیست لایق همه جور توفیقیه.

مینا :

من فقط خانم عبدی دوست داشتنی رو می شناسم. اون خانمی هستن که کاغذ سه رو تو دست دارن

سارا :

لطفا اسم افراد رو ب ترتیب پایین عکس بنویسین ما هم بشناسیمشون

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.