پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن عمران/راه آهن/ کد نمونه ترجمه A513

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  3839  ترجمه زمینه مدیریت وحسابداری را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 3839  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: عمران

موضوع نمونه ترجمه: راه آهن

 

متن اصلی به  انگلیسی :

 

This paper attempts to answer two questions pertaining to highway railroad grade crossing (HRGC) safety. First, does unsafe driver behavior differ at HRGCs located in two cities? Second, is there a difference in drivers’ response to the same safety treatment implemented at the two HRGCs? The two HRGCs investigated are located in Waverly, Nebraska and Fremont, Nebraska. Unsafe behaviors investigated at both locations were passage around closing or closed gates and making U-turns while waiting for trains to pass. The safety treatment used at the HRGCs was a barrier installed along the street center leading up to the gates that made it difficult for drivers to engage in unsafe maneuvers.

متن ترجمه شده به  فارسی :

این مقاله سعی در این دارد که به دو سوال مرتبط با ایمنی در تقاطع هم­سطح بزرگراه با راه آهن[1] (HRGC)، پاسخ دهد. اولین سوال این است که "آیا رفتار خطرناک راننده در HRGCهای واقع در دو شهر، با یگدیگر متفاوت است؟" سوال دوم آن است که "آیا تفاوتی در عکس­العمل رانندگان به عملیات ایمن سازی اجرا شده در دو HRGC وجود دارد؟". دو HRGC بررسی شده در شهرهای ویورلی[2] و فرمونت [3] از ایالت نبراسکا قرار دارند. رفتارهای خطرناک بررسی شده در دو محل، عبور از دروازه­های در حال بسته شدن یا بسته شده و دور زدن در زمانی بود که راننده باید منتظر عبور قطار می ماند. عملیات ایمن سازی درHRGCها، نصب یک حصار در راستای محور مرکزی خیابان تا محل دروازه­ها بود طوری که قرار گرفتن در مانورهای خطرناک، برای رانندگان مشکل شود.

نمونه ترجمه متن عمران 

*****************

شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید.

 مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.



[1] highway railroad grade crossing

[2] Waverly

[3] Fremont


نویسنده: مینا ولدخانی تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷:۱۵ شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ تعداد بازدید: 1141

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه متن عمران ترجمه عمران ترجمه رایگان عمران ترجمه مقالات رشته عمران نمونه ترجمه مهندسی عمران

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-عمران/راه-آهن/-کد-نمونه-ترجمه-A51310.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.